noniin , enkä yhtään ihmettele kolaria , paljon nähneenä kuljetusalalla ajanut niin ihme ettei usempia kolareita , mutta kaikkein tyhmintä on se joka näkee et auto tulee väärää kaistaa vastaan muttei älyä jarruutta ja ajaa sivuun , ollaan niiiiiin idiootteja , minä en ainakaan väistä kun toi ajaa väärää kaistaa !! tällainen ajatus kuskeilla . Nyt siinäpä kärsii ehkä opetus muille , oma VIKA. Ketään toista/toisa turhaan syytellä.
Nokkakolari kavassa vauhdissa
14
301
Vastaukset
- IslamicTerrorist
Tässä on uusi äitiyspakkaus:
http://1.bp.blogspot.com/-4w9gnrJ413E/Uw344wsvGII/AAAAAAAABF8/qKB4TO85hyY/s1600/tavallinen suomalainen tenava.jpg - tiiuski
Näitkö siis tilanteen? Olet varma että kyseessä oli ohitustilanne? Tiedät täsmälleen mitä kummankin kuskin ajatukset olivat? Ei siis voinut tapahtua jotain yllättävää, kuten sairaskohtaus, jolloin kumpikaan ei ehtinyt reagoida?
Kaltaisesi kusipäät, jotka ratsastavat toisen surulla ja onnettomuudella, olisi parempi oppia pitämään leipäläpi kiinni. Paljon kuljetusalalla toimineena, pitäisi sinun tietää, ettei kaikki ole niin mustavalkoista. Vaan ehkäpä se sinunkin rekkasi nokkaan vielä kopsahtaa, tule sitten tänne kertomaan viisauksiasi.- Jokurakkaansamenettänyt
Ei kyllä ollut ohitus tilanne! Kuski oli myös kuljetusalan ammattilainen, ja rakas ihminen perheelleni. Tiedän tasan tarkkaan mitä tapahtui, koska olin ITSE KOKO AUTOSSA!!!!!!!!!!!!
- joskusmonimutkasta
Niin no onnistuu varmaan jarrutus ja sivuun ajo jos takana ei tuu ketään. Nykysin vaan tahtoo olla että roikkuut liian lähellä ja jos siin jarruttaa niin ovat perseessä.
- Swg
Ihan vain tiedoksi,että kaikki oli tapahtunut niin nopeasti,ettei siinä olisi kukaan ehtinyt tekemään mitään.Ja kolarissa menehtynyt kuski oli itsekin kuljetusalan ammattilainen,joten parempi olla hiljaa,eikä tulla besserwisseröimään varsinkaan kun ei asioista tiedä!
- Jokumm
Se kuski oli mulle tosi tärkee, ja muut vaan valittaa... Ei kiva.
- VihaanPaskaa
No helvetti sentäs! Ei pitäisi antaa alkuasukkaiden kutistaa päätä ihan korpuksi, niin näkisi mitä katsoo, ja kaikille osapuolille tämä.
- 11344
Ei ollut ohitus, toinen auto suistunut toiselle kaistalle pikkuhiljaa ja lopun osaatte päätellä itse.
- Swg
Eipä ollut kyllä tullut pikkuhiljaa, vaan suoraan eteen yllättäen.
- driveallnight
Oli kuljettaja keskittynyt muuhun kuin ajamiseen, kevyet mullat :(
- Swg
Olitko kenties auton kyydissä, kun noin hyvin asiasta tiedät?
- IsäpuolensaMenettänyt
EIKÄ OLLU! Painukaa vittuun!!!!!
- IsäpuolensaMenettänyt
Sun on vittu ihan turha sanomaan yhtään mitään, ku et tiedä midtään mitään! MÄ OON VITTU MENETTÄNY MUN ISÄPUOLEN, JA SÄ VITTU VIELÄ KEHTAAT TULLA TÄNNE VALITTAMAAN! KASVA JO VITTU AIKUISEKS!!!!
- Vanhaatekstiä
Milloin menetit isäpuolesi onnettomuudessa? Vuosi sitten lokakuussa vai nyt viikonloppuna sattuneessa? Aloitus on vuoden vanha..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486247
- 461685
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes371311- 45998
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320981Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45893Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13889Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384856Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837