Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nokkakolari kavassa vauhdissa

omavika

noniin , enkä yhtään ihmettele kolaria , paljon nähneenä kuljetusalalla ajanut niin ihme ettei usempia kolareita , mutta kaikkein tyhmintä on se joka näkee et auto tulee väärää kaistaa vastaan muttei älyä jarruutta ja ajaa sivuun , ollaan niiiiiin idiootteja , minä en ainakaan väistä kun toi ajaa väärää kaistaa !! tällainen ajatus kuskeilla . Nyt siinäpä kärsii ehkä opetus muille , oma VIKA. Ketään toista/toisa turhaan syytellä.

14

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiiuski

      Näitkö siis tilanteen? Olet varma että kyseessä oli ohitustilanne? Tiedät täsmälleen mitä kummankin kuskin ajatukset olivat? Ei siis voinut tapahtua jotain yllättävää, kuten sairaskohtaus, jolloin kumpikaan ei ehtinyt reagoida?
      Kaltaisesi kusipäät, jotka ratsastavat toisen surulla ja onnettomuudella, olisi parempi oppia pitämään leipäläpi kiinni. Paljon kuljetusalalla toimineena, pitäisi sinun tietää, ettei kaikki ole niin mustavalkoista. Vaan ehkäpä se sinunkin rekkasi nokkaan vielä kopsahtaa, tule sitten tänne kertomaan viisauksiasi.

      • Jokurakkaansamenettänyt

        Ei kyllä ollut ohitus tilanne! Kuski oli myös kuljetusalan ammattilainen, ja rakas ihminen perheelleni. Tiedän tasan tarkkaan mitä tapahtui, koska olin ITSE KOKO AUTOSSA!!!!!!!!!!!!


    • joskusmonimutkasta

      Niin no onnistuu varmaan jarrutus ja sivuun ajo jos takana ei tuu ketään. Nykysin vaan tahtoo olla että roikkuut liian lähellä ja jos siin jarruttaa niin ovat perseessä.

    • Swg

      Ihan vain tiedoksi,että kaikki oli tapahtunut niin nopeasti,ettei siinä olisi kukaan ehtinyt tekemään mitään.Ja kolarissa menehtynyt kuski oli itsekin kuljetusalan ammattilainen,joten parempi olla hiljaa,eikä tulla besserwisseröimään varsinkaan kun ei asioista tiedä!

      • Jokumm

        Se kuski oli mulle tosi tärkee, ja muut vaan valittaa... Ei kiva.


    • VihaanPaskaa

      No helvetti sentäs! Ei pitäisi antaa alkuasukkaiden kutistaa päätä ihan korpuksi, niin näkisi mitä katsoo, ja kaikille osapuolille tämä.

    • 11344

      Ei ollut ohitus, toinen auto suistunut toiselle kaistalle pikkuhiljaa ja lopun osaatte päätellä itse.

      • Swg

        Eipä ollut kyllä tullut pikkuhiljaa, vaan suoraan eteen yllättäen.


    • driveallnight

      Oli kuljettaja keskittynyt muuhun kuin ajamiseen, kevyet mullat :(

      • Swg

        Olitko kenties auton kyydissä, kun noin hyvin asiasta tiedät?


      • IsäpuolensaMenettänyt

        EIKÄ OLLU! Painukaa vittuun!!!!!


    • IsäpuolensaMenettänyt

      Sun on vittu ihan turha sanomaan yhtään mitään, ku et tiedä midtään mitään! MÄ OON VITTU MENETTÄNY MUN ISÄPUOLEN, JA SÄ VITTU VIELÄ KEHTAAT TULLA TÄNNE VALITTAMAAN! KASVA JO VITTU AIKUISEKS!!!!

      • Vanhaatekstiä

        Milloin menetit isäpuolesi onnettomuudessa? Vuosi sitten lokakuussa vai nyt viikonloppuna sattuneessa? Aloitus on vuoden vanha..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe