Mä näin ulkonäöstä päätellen jo eläkkeelle jääneen somalimiehen kerjäämässä asunnottomien joukossa. Sanoinkin sille pari sanaa ja annoin euron. Eikö ne asu suunnilleen koko suku pienessä asunnossa? Kun toisesta kulttuurista ja uskonnosta tullut alkaa liikaa ottaa mallia syrjäytyneistä suomalaisista. Voiko tämä perhe heittää toisen ihan kylmästi kadulle? Somalimies veti sätkää. Mun tietääkseni koraani kieltää kaikki päihteet.
Asunnoton somali
Hämmennyksissä
4
55
Vastaukset
- Maukkispp
Se on varmaan tuotu perheenyhdistämissopimuksella tänne kymmenen muun perheenjäsenen kanssa kartuttamaqn asunnottomien laumaa..
Mitä somalin sätkänvedolla ja Koraanilla on tekemistä keskenään? Uskonvapaus kuuluu somalillekin.
- voi.voi.sentään
Se raukkaparka on niin turtana kun joutuu kerjäämään, että sen takia sätkä.
- Asua
Somaleilla on isot asunnot , paljon isommat kuin suomalaisella. Jokaisella perheenjäsenellä on oltava oma huone!!!
Suomalaisten täytyy tyytyä paljon pienempiin asuntoihin. Tämä on faktaa !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373887
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2302585
- 402403
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912