Perussuomalaisten täydellinen romahdus, eli ns. "ANTIJYTKY" on enää ajan kysymys.
Puolueen sisäinen dilemma ja täydellinen takinkääntö on aikaansaanut ennennäkemättömän pettymyksen ja turhautumisen PS:n kannattajien keskuudessa, sekä tämän myötä romahduttanut puolueen luoman kuvan peräänantamattomasta taistelusta kotimaisten arvojen puolesta.
Puolueen fiksuimmat ja realistisesti ajattelevat kannattajat ovat siirtyneet muiden puolueiden taakse ja jäljelle on jäänyt ns. Perussuomalaisten "Rakkikoira-klikki", jonka elossa pitävänä voimana on viha maahanmuuttajia kohtaan.
Tämänkään vihan takana ei ole AITO "suomi suomalaisille-aate", vaan ennemminkin seksuaalinen turhautuminenn ja kateus/viha ulkolaisia miehiä kohtaan.
Riittääkö kuitenkaan PS:lle tällainen pieni, todellisista suomalaisista arvoista piittaamaton kannattajaryhmä, jonka ÄO on kumisaappaan tasolla, vai onko edessä kaikkien aikojen noloin puolueromahdus suomalaisen politiikan historiassa?
Perussuomalaisten romahdus?
13
122
Vastaukset
- AnttiJytky
Nostetaanpa tämä, ettei huku noiden vihapuheiden joukkoon :D)
- Mittelstufe
Timo Soini aiheutti jytkyn.
Timo Soini aiheutti antijytkyn.
Soini antoi. Soini otti.
Onneksi seuraavissa vaaleissa tieetään ketä ei ainakaan pidä äänestää.
Ja mistä niille pakolaisille löydetään töitä, kun suomalaisillakaan ei ole töitä? Ei niitä työpaikkoja säästämällä tule. Soinin olisi pitänyt ottaa oppia eräästä itavaltalaisesta joka aikoinaan näytti miten temppu tehdään. - Oulussa
Timo ja Sergei otto snapsin.
- AnttiJytky
Nostetaanpa tämä taas ylös :D)
Kylläpäs tissiposket ovat nyt hiljaiseksi menneet, kun eivät saa aikaiseksi tähän ketjuun kunnon kommentteja. - missä.mättää
Suomalaiselle työttömälle ei työ kelpaa, on ollut viime aikoina sellaisia viestejä että puolet ei edes ota yhteyttä kun tarjotaan työpaikkaa.
- uhshvusdVÅUDHS
No jos siitä saa enemmän käteen kun ansiosidonnaisesta, niin otan heti. Miellään kumminkin sellainen 3000 e kuusa tai enemmän.
Olen hakenut useaakin työpaikkaa, mutta valitettavasti kunnolliset työpaikat menevät hyvä-veli järjestelmällä ihan järjestäen.
Jonkun pitäisi valvoa ainakin valtion työpaikkojen täyttöä.
- kurajaa
Kyllä kai kaikenmaailman urakoitsijat töitä tarjoo mutta siitä tarvis saada rahaakin. Ei kait me tulla tekeen kenenkään urakoitsija raukan huonoja tarjouksia.
- AnttiJytky
Työttömistä 78 % persuja?
Kertookohan se jostakin?
En voi olla tuntematta myötähäpeää.- ota.natsikortti
Saas nähdä mihin suuntaavat seuraavaksi kun ensin
pettyivät demareihin ja nyt persuihin ja hyvää
valinnanvaraa ei ole tarjollakaan?
- MaijuKirppu
Nyt pitäisi hakeutua Venäjän suojiin ja luottaa siihen että Putin pistää asiat järjestykseen Euroopassa.
Jyrkkä ei persuille ja Natolle.
https://www.youtube.com/watch?v=spTqcpUn4rA
Ihan liikuttavaa kuunnella tätä mahtavaa laulua, joka on vuosikymmenten saatossa totuttu kuulemaan suurien voittojen yhteydessä.- sussiunakkoon
Hehee. Venäjän tapa laittaa tyhmät lampaat ajamaan asiaansa lopulta johtaa lampaidenkin teurastukseen. Onneksi teitä on niin vähän että päämäärä ei ikinä tule toteutumaan. Tämä ei ole kehitysmaa kuten Ukraina.
- MaijuKirppu
sussiunakkoon kirjoitti:
Hehee. Venäjän tapa laittaa tyhmät lampaat ajamaan asiaansa lopulta johtaa lampaidenkin teurastukseen. Onneksi teitä on niin vähän että päämäärä ei ikinä tule toteutumaan. Tämä ei ole kehitysmaa kuten Ukraina.
Eikös se ollut suomi, joka laittoi ne lampaansa sinne kannakselle asiaansa ajamaan kesällä -44?
Sieltä tultiin sitten niin lujaa takaisin ettei edes normitarpeitaan ehditty suorittamaan rauhassa.
Tästä tulevat sanonnat juosten kustu ja kannaksen halkijuoksu.
Matkaa oli 100 km ja keskivauhti Länsi-Kannaksella 10 km/päivä.
Puna-armeijan puolustukseksi sanottakoon, että heillä oli paljon raskaampi varustus juostessa ja suomalaiset heittelivät entisiäänkin pois.
Hmmmmmm..... mitä sanoitkaan niistä lampaista ja teurastuksesta. - MaijuKirppu
Hmmmmmmmmm.... lampaat.......teurastus.....??????
https://www.youtube.com/watch?v=NzPBAHwFDeo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2261235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031233Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 80826
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808