Miten muka tukien pienentäminen muiden maiden kansalaisilta olisi perustuslain vastaista kun omilta vähäosaisilta leikataan kaikkea mennen tullen?
Perustuslain vastaisuudella tehdään propagandaa
11
<50
Vastaukset
Onhan se selvästi. Perustuslain mukaan "Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella."
- Killi777
Mutta eihän mamuille tarvitse lain mukaan antaa ropoakaan.
- jokojokohoihio
Miksi on vaikeaa ymmärtää ehtolausetta "ilman hyväksyttävää syytä"? Tässä nimenomaisessa tapauksessa syy on hyväksyttävä ja painava.
jokojokohoihio kirjoitti:
Miksi on vaikeaa ymmärtää ehtolausetta "ilman hyväksyttävää syytä"? Tässä nimenomaisessa tapauksessa syy on hyväksyttävä ja painava.
Minun mielestäni hyväksyttävää syytä ei ole esitetty.
Killi777 kirjoitti:
Mutta eihän mamuille tarvitse lain mukaan antaa ropoakaan.
Kyllä pitää. Asia sanotaan perustuslaissa: "Jokaisella, joka ei kykene hankkimaan ihmisarvoisen elämän edellyttämää turvaa, on oikeus välttämättömään toimeentuloon ja huolenpitoon."
- johanonoutoa
Perustuslaki koskee vain Suomen kansalaisia, ei näitä maahan laittomasti tunkeutuvia turvapaikanhakijoita.
- notkumislupa
Juuri näin. Kansalaisuutta ei pidä edes harkita, väliaikainen oleskelulupa riittää.
- Mamuttaja11
Mamut eivät ole kansalaisia kaukana siitä vaan turvapaikan hakijoita,,
Kyllä mamuissakin on kansalaisia. Monet ovat saaneet kansalaisuuden. Kaikki eivät ole sitä menettäneetkään.
Itsekin olen mamu. Olen muuttanut Ruotsista Suomeen ja taas takaisin. Nämä muutot olen tehnyt vieläpä kaksi kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744888- 332741
- 402514
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261943Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401842- 881671
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1651544
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200