Saksassa 500 hyökkäystä pakolaiskeskuksiin

jkgdk

Saksassa on tänä vuonna tehty jo 500 eriasterista hyökkäystä pakolaiskeskuksiin, ja suurin osa, 2/3, tekijöistä on paikallisia ihmisiä, joilla ei ole aikaisempaa rikostaustaa.

Eli ihan"tavallisia" ihmisiä. tämä on merkittävä hhuomio. Pakolaistulva saa ihan tavallisista ihmisistä pahimmat puolet esiin, raja on ylitetty, jossain se raja iana on, kamelin selän katkaiseva viimeinen olki.

23

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai "ihan tavallisia ihmisiä"? Tuo on kyllä täyttä roskaa. Tavallinen ihminen ei hyökkää polttopullon kanssa avuttominen ihmisten kimppuun.

      • sotasotasota

        odota kuule ääliö pari kuukautta kun täälläkin paukkuu, eikä tosiaankaan suomalaisten toimesta... voit jopa yllättää itsesi heittämässä polttopulloa kun yrität puolustaa perhettäsi


      • IkäväKyllä

        Useimmat "pakolaiset" eivät ole mitään avuttomia ihmisiä, vaan terroristeja ym. rikollisia. Tietysti polttopulloiskut ovat ikäviä eikä niitä saisi tapahtua, mutta väkivalta lisääntyy väistämättä molemmin puolin. Koska eurooppalaiset valtiot ovat haluttomia puolustamaan omia kansalaisiaan ulkomaalaisten tekemältä väkivallalta, yhä useampi kansalainen ottaa lain omiin käsiinsä. Jälki tulee varmasti olemaan rumaa kaikkialla Euroopassa.


      • IkäväKyllä kirjoitti:

        Useimmat "pakolaiset" eivät ole mitään avuttomia ihmisiä, vaan terroristeja ym. rikollisia. Tietysti polttopulloiskut ovat ikäviä eikä niitä saisi tapahtua, mutta väkivalta lisääntyy väistämättä molemmin puolin. Koska eurooppalaiset valtiot ovat haluttomia puolustamaan omia kansalaisiaan ulkomaalaisten tekemältä väkivallalta, yhä useampi kansalainen ottaa lain omiin käsiinsä. Jälki tulee varmasti olemaan rumaa kaikkialla Euroopassa.

        Vai useimmat terroristeja? Siitä ei ole pienintäkään näyttöä. Toki joukossa on niitä, jotka eivät täytä kriteerejä suojelun saamiseksi, mutta heidät palautetaan. Mutta se ei ole mitään uutta.


      • sotasotasota kirjoitti:

        odota kuule ääliö pari kuukautta kun täälläkin paukkuu, eikä tosiaankaan suomalaisten toimesta... voit jopa yllättää itsesi heittämässä polttopulloa kun yrität puolustaa perhettäsi

        Vai paukkuu parin kuukauden kuluttua? Hei pahvi, herää jo!


      • Itse_asiassa
        Erasmus kirjoitti:

        Vai useimmat terroristeja? Siitä ei ole pienintäkään näyttöä. Toki joukossa on niitä, jotka eivät täytä kriteerejä suojelun saamiseksi, mutta heidät palautetaan. Mutta se ei ole mitään uutta.

        Nk. pakolaisten rikollisuudesta ja terrorismista on paljonkin näyttöä. Hyysärisivustoilla siitä ei tietenkään puhuta, mutta esimerkiksi ulkomaalaisissa lehdissä on päivittäin uutisia turvisten mukana tulleista terroristeista jne.


      • Itse_asiassa kirjoitti:

        Nk. pakolaisten rikollisuudesta ja terrorismista on paljonkin näyttöä. Hyysärisivustoilla siitä ei tietenkään puhuta, mutta esimerkiksi ulkomaalaisissa lehdissä on päivittäin uutisia turvisten mukana tulleista terroristeista jne.

        Vai ei "hyysärilehdissä " puhuta. Ennemmin minä niihin luotan kuin kaiken maailman roskasivustoihin, esimerkkinä Mv-lehti.


      • yyyuuuiii

        Tavallisista ihmisistä n 10 % ei kykene väkivaltaan. 10% nauttii siitä ja loput 80% toimii väkivaltaisesti jos on tarve (sota, perheen suojelu tms).
        Tämä laajojen tutkimusten mukaan
        Ps: Ei oo linkkiä mutta tällaista tullut vastaan aikanaan useissa yhteyksissä


      • hallitus.teloitettava

        Ja tavallinen ihminen ei raiskaa. Tutustu maamme raiskaus tilastoihin ja "ylläty" siitä, minkä maan kansalaiset ovat ylivoimaisella kärkisijalla.


      • hallitus.teloitettava kirjoitti:

        Ja tavallinen ihminen ei raiskaa. Tutustu maamme raiskaus tilastoihin ja "ylläty" siitä, minkä maan kansalaiset ovat ylivoimaisella kärkisijalla.

        Tilastoihin on tutustuttu. Kuitenkin ylivoimaisesti suurin osa myös pohjoisafrikkalaisen ja lähi-itäläisen taustan omaavista nuorista miehistä ei syyllisty raiskakuksiin.


      • hönölle
        Erasmus kirjoitti:

        Vai paukkuu parin kuukauden kuluttua? Hei pahvi, herää jo!

        pistä ääliö päätä syvemmälle pensaaseen, hoe vaan esim. tunnin välein suomi mamu hyvä,suomi mamu hyvä,,, sitten kaikki on varmaan hyvin,ainakin yhtä hyvin niinkuin saksassa, ruotsissa,turkissa ym.ym..puhumattakkaan kuraperseiden omista koti konnuista,,, vai mitähäh


      • voijeesusauta
        Erasmus kirjoitti:

        Vai useimmat terroristeja? Siitä ei ole pienintäkään näyttöä. Toki joukossa on niitä, jotka eivät täytä kriteerejä suojelun saamiseksi, mutta heidät palautetaan. Mutta se ei ole mitään uutta.

        Heidät palautetaan? He eivät lähde, jos eivät halua, ja yhteiskuntamme maksaa oleskelun siitäkin huolimatta. Irakin kanssa Suomella ei tyhmyyttään ole edes palautussopimusta. Mene ja kokeile palauttaa itse. Saattavatpa vielä alkaa teloittamaan ulkopuolisia tai sinut, jos palautuksella uhataan. Vankilassakin on lokoiset olot laiskalle.


      • ophi

        No on ne ainakin siinä mielessä tavallisia että hjeillä ei ole rikosrekisteriä.


      • ik.hj
        Erasmus kirjoitti:

        Tilastoihin on tutustuttu. Kuitenkin ylivoimaisesti suurin osa myös pohjoisafrikkalaisen ja lähi-itäläisen taustan omaavista nuorista miehistä ei syyllisty raiskakuksiin.

        Mutta ihan viraallisten poliisin tilastojen mukaan matu syyllistyvät suhteellisesti moninkertaisesti raiskauksiin verrattuna kantasuomalaisiin. Eli mitä enemän matuja sitä enemmän raiskauksia.

        Selitäpä sinä raiskatulle, vaikka läheisellesi, että sulla nyt kävi vaan tuuri, se on kuin 6 oikein lotossa kun tulee matun raiskaamaksi. Suomalaisen raiskaamaksi tuleminen on verattavissa loton 7 oikein tulokseen.


      • ophi kirjoitti:

        No on ne ainakin siinä mielessä tavallisia että hjeillä ei ole rikosrekisteriä.

        Ei ole rikosrekisteriä. Vielä.


      • Erasmus
        ik.hj kirjoitti:

        Mutta ihan viraallisten poliisin tilastojen mukaan matu syyllistyvät suhteellisesti moninkertaisesti raiskauksiin verrattuna kantasuomalaisiin. Eli mitä enemän matuja sitä enemmän raiskauksia.

        Selitäpä sinä raiskatulle, vaikka läheisellesi, että sulla nyt kävi vaan tuuri, se on kuin 6 oikein lotossa kun tulee matun raiskaamaksi. Suomalaisen raiskaamaksi tuleminen on verattavissa loton 7 oikein tulokseen.

        Näihin rikostilastoihin olen kyllä tutustunut. Totta kai maahanmuuttajien suurempi rikollisuus tiettyjen rikosten kohdalla on ongelma, mutta en sen takia kannata koko ihmisten suojaksi ja turvaksi luodun kansainvälisen systeemin romuttamista.

        Läheiseni on raiskattu. Raiskaaja oli kasu (kantasuomalainen).


      • kallervokummajoki
        Erasmus kirjoitti:

        Tilastoihin on tutustuttu. Kuitenkin ylivoimaisesti suurin osa myös pohjoisafrikkalaisen ja lähi-itäläisen taustan omaavista nuorista miehistä ei syyllisty raiskakuksiin.

        Vau, yli puolet ei raiskaa. Vähän kun kehuskelisi että harrastaa kansanmurhaa vain kännissä ja puukottelee vain jos suututtaa. Tällä kannattaakin suvakkien paukutella henkseleitä. Mielestäni yksikin "tuonti"raiskaus on liikaa.


      • kallervokummajoki kirjoitti:

        Vau, yli puolet ei raiskaa. Vähän kun kehuskelisi että harrastaa kansanmurhaa vain kännissä ja puukottelee vain jos suututtaa. Tällä kannattaakin suvakkien paukutella henkseleitä. Mielestäni yksikin "tuonti"raiskaus on liikaa.

        Ylivoimaisesti suurin osa ei syyllisty raiskauksiin. Mutta tämähän on muutenkin selvää jokaiselle täysipäiselle ihmiselle.

        Minun mielestäni jokainen raiskaus on liikaa, tekikä sen mamu tai kasu tai joku muu.


    • Saksmannit.heräileevät

      Vasta 500 hyökkäystä? Saksaan on tunkenut alle vuodessa puolitoistamiljoonaa ties mitä matua luulisi jo Saksalaisten itsesuojeluvaiston heräävän, hidasta näkyy olevan herääminen mutta kyllä se siitä lähtee etenkin kun muuta mahdollisuutta ei ole eikä tule.

    • KAASUAKEHIIN

      HYVÄ SAKSALAISET, MERKKEL VANKILAAN MAANSA PETTÄJÄNÄ,,,

    • saksastamallia

      Unkarilaiset rakensivat piikkilanka aidan. Itävallassa vastustajat murskavoittoon, Venäjällä matut ahtaalla.(päät poikki) Toivottavasti suomalaiset heräävät ja aloittavat iskut keskuksiin koska valtio vain kusettaa ihmisiä ja jättää matujen armoille. Suomessa on SPR, mutta perustan uuden järjestön SHR=Suomen hakaristi.

    • jköklö

      Suurin osa iraklaisista pakolaisista varmaankin myös ihan "tavallisia" ihmisiä, mutta liian paljon kuitenkin epätavalllisia huijareita joukossa.

    • Meikävaieikä

      Ehkä kannattaisi katsoa vähän tarkemmin niitä "tavallisia ihmisiä", puolella jos toisellakin. Sekin auttaisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe