Ihana sunnuntai.

Varmaan tiedättekin että rakastan sunnuntaita kun saa kunnolla levätä,,, ei tietystikään darraa,,, jos siis resetoin se tapahtuu yleensä perjantaina ja mahdollinen darra jää launtaiksi. Resetointiin riittää se yksi päivä.
Otin minä tuolla pikamatkalla olutta ja pari väkevääkin maan tavalla mutta ihan vaan seuran vuoksi,,, muutama hullu olut ja drinkki se ei ollut resetointi.
Hyvin on menny tutuillekin perille että sunnuntaina haluan olla rauhassa,,, tietysti äiti ja veli voi aina käydä.
Yks juttu,,, en todellakaan ole vahingoniloinen toisten darrasta jos viikonloppu onkin mennyt kosteasti,,, mikäli on ollut hauskaa niin sittenhän se on mennyt hyvin vaikka vähän päätä juilisikin. Sitä vaan kuitenkin että vähän voisi rajoittaa ettei tartte sunnuntaina mennä jonottamaan päivystykseen se nimittäin kuormittaa tsydeemiä ja ei sieltä apua jos tilanne ei ole tosi paha.
Eli älkää menkö päivystykseen turhaa tärisemään siellä on oikeitakin potilaita.
Sunnuntain jatkoa kaikille.

16

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buahahahahaha

      Älä homo lässytä. Eilenkö se peräti oli, kun taas vannoit jättäväsi palstan ja hyvästelit palstalaiset...?

      • Uikuti

        Uikuti.


      • Totta.turiset

        Tissu on aina ollut valehteleva ja narsistinen homo. Ja paska.


      • Uikuti
        Totta.turiset kirjoitti:

        Tissu on aina ollut valehteleva ja narsistinen homo. Ja paska.

        Uikuti.
        Uikuti.
        Uikuti.
        Uikuti.
        Uikuti.


    • vihastunuthoitsu

      Tissu on oikeassa niitä puliukkoja on joka sunnuntai jonottamassa ja hehän käyttää amblulanssia kun rahat on juotu. Pikku paniikkikohtauksen takia hätääntyvät halveksittavaa sakkia jos juotte niin kärsikää myös siellä yksiön nurkassa perse paskassa.

      • Niin ja sitten kaupan päälle ne sairasloman hakijat,,,
        Eri asia kuiten sitten jos on kompuroinut ja murtanut jalkansa tms kaipa sellaiset on pakko hoitaa,,,


      • vihastunuthoitsu

        Tietysti tapaturmat mutta ne jotka hakee saikkua joutavat ottamaan palkattoman vapaan sekä vastuun itsestään.
        Tuskin sinä hoitalalla olet?


      • vihastunuthoitsu kirjoitti:

        Tietysti tapaturmat mutta ne jotka hakee saikkua joutavat ottamaan palkattoman vapaan sekä vastuun itsestään.
        Tuskin sinä hoitalalla olet?

        En tietenkään mutta olen hoitajanetin jäsen (uteliaisuuttani kerran liityin kun tarvitsin tietoa EA3:sta) vaikken siis ole hoitsu,,, heh älä kerro:)
        Seuraan niitä keskusteluita siellä välillä ja saatanpa jopa kommentoidakin,,,


      • vihastunuthoitsu
        EXsTISSU kirjoitti:

        En tietenkään mutta olen hoitajanetin jäsen (uteliaisuuttani kerran liityin kun tarvitsin tietoa EA3:sta) vaikken siis ole hoitsu,,, heh älä kerro:)
        Seuraan niitä keskusteluita siellä välillä ja saatanpa jopa kommentoidakin,,,

        Ymmärrän.
        Ei haittaa minua mutta rajoita kommentit kysymyksiin.


      • vihastunuthoitsu kirjoitti:

        Ymmärrän.
        Ei haittaa minua mutta rajoita kommentit kysymyksiin.

        Jos tarkoitit sitä mitä luulen niin,,, kommentoin siellä ylepuolella johon pääsee ilman rekkaamistakin ja voi kommentoida,,, :/ luulet minua ihan vastuuttomaksi,,,


    • vaahtosäkki

      Homo tulee aina kutsuttaessa paikalle, koska on sairaalloinen narsisti.
      Siitä tietää että tissu kyttää palstalla 24/7 vaikka muuta valehteleekin.

    • heitä_homo_voltti

      Pikajunan edesssä.

      Ei ole pitkä matka sieltä paavolan vuokrayksiöstä .

      • tissunfani

        Asuuko Tissu paavolassa? Tunteeeko Tissu uusipalvalmiemen? Missäs gigantti nykyään pitää majaansa? Ei ole enään siell' radanvarressa, missä ennen oli.


    • EXshTISSU

      Ja se unohtu sanoa miksi äiti ja veli saavat tulla. Äiti yleensä pinkka vaatekaappini vaatteet sekä tsekkaa onko tiskiä. Eihän sitä tällainen reissaava kundi katsokaas ehdi kaikkea.

      • Jaa mahtaisko johtua siitä että käyvät kylässä,,,?
        :)


      • utrgdfdd

        Haha


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1929
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1281
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1159
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1095
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe