Päivän rivi

unibetman

Joel Pohjanpano to score @ 3,95
Silloin kun rauta on kuuma, sitä taotaan. Kolmessa perättäisessä maajoukkuepelissä jo maali.

Puola - Irlanti half time X 2,00
Joukkueet tasapisteissä ja tässä ratkeaa lohkon kakkossija ja suora jatkopaikka. Irlannilla tiukka puolustus. Tulee olemaan äärimmäisen varovaista peliä ainakin ensimmäinen puoliaika

Färsaaret - Romania alle 2,5 maalia 1,91
Kaikki tietää Romanian tiukan puolustuksen ja vähämaalisten pelien putken. 0-1 tai 0-2 voitto.

Kreikka - Unkari 2 draw no bet 2,12
Kreikka on ihan lyöty ja karsinnat menneet niin penkin alle kuin vain voi. Kotiyleisö on taatusti vain omille naljailemassa ja buuaamassa. Itseluottamus ja oma peli kateissa. Motivaatio Unkarin puolella. Suomikin haki pisteet Kreikasta.

Kokonaiskerroin: 31,99

10

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittelija

      Entäs Serbia-Portugali ja Ukraina-Espanja, kannattaako veikata Portugalin ja Espanjan voittoja vai onko liian suuri riski? Entäs Skotlannin voitto Gibraltarista niin että annetaan Gibraltarille 3 maalia tasoitusta?

      • Aloittelija

        Niin ja oliskohan Suomi-Pohjois-Irlanti (X) koska siinä ottelussa ei ole enää panosta.


    • Terve,

      Nimimerkkisi osui positiivisesti näköhermooni. Kyllä aloittelijoistakin taitajia tulee, kunhan vain ensin vähän treenaillaan. Oletko minkä ikäinen?

      • Aloittelija

        Olen 26 mut voiskohan noi vedot osua kerrankin kohdilleen?


    • Hyvää pohdintaa. Tällä palstalla ei olekaan vuosiin näkynyt tuollaisia hyvin perusteltuja vihjeitä. Ainakin nuo keskimmäiset kaksi vihjettä ovat taatusti lähellä nasahtamista.

      • HyvätvihjeetJAperustelut

        Vihjeistä 3 päättynyt jo väärin, Puola - Irlanti ei vielä alkanut.


    • Huahahahhihih

      No hyvinpä alkoi Kreikka johtoon 5 minsa kohdalla ja Romania 4 minuutin kohdalla.
      Kummatkin maalit myös pelien ensimmäisiä laukauksia.

    • IkuinenHäviäjä

      Ja itse olisin veikannut Suomen ja P-Irlannin tasapeliä, Portugalin ja Albanian voittoa ja niinhän se sitten menikin mutta olin mennyt asettamaan jonkun vitun pelirajoituksen itselleni niin en voinutkaan pelata. Hieno homma taas kerran.

      • kaikkihanMe

        Niin olisin minäkin pelien jälkeen.


    • Tappiokundi

      Kaikki on aina niin selvää pelien jälkeen, mutta ennen pelejä kaikki on niin epäselvää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe