Päivän rivi

unibetman

Joel Pohjanpano to score @ 3,95
Silloin kun rauta on kuuma, sitä taotaan. Kolmessa perättäisessä maajoukkuepelissä jo maali.

Puola - Irlanti half time X 2,00
Joukkueet tasapisteissä ja tässä ratkeaa lohkon kakkossija ja suora jatkopaikka. Irlannilla tiukka puolustus. Tulee olemaan äärimmäisen varovaista peliä ainakin ensimmäinen puoliaika

Färsaaret - Romania alle 2,5 maalia 1,91
Kaikki tietää Romanian tiukan puolustuksen ja vähämaalisten pelien putken. 0-1 tai 0-2 voitto.

Kreikka - Unkari 2 draw no bet 2,12
Kreikka on ihan lyöty ja karsinnat menneet niin penkin alle kuin vain voi. Kotiyleisö on taatusti vain omille naljailemassa ja buuaamassa. Itseluottamus ja oma peli kateissa. Motivaatio Unkarin puolella. Suomikin haki pisteet Kreikasta.

Kokonaiskerroin: 31,99

10

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittelija

Entäs Serbia-Portugali ja Ukraina-Espanja, kannattaako veikata Portugalin ja Espanjan voittoja vai onko liian suuri riski? Entäs Skotlannin voitto Gibraltarista niin että annetaan Gibraltarille 3 maalia tasoitusta?

• Aloittelija

Niin ja oliskohan Suomi-Pohjois-Irlanti (X) koska siinä ottelussa ei ole enää panosta.

• Terve,

Nimimerkkisi osui positiivisesti näköhermooni. Kyllä aloittelijoistakin taitajia tulee, kunhan vain ensin vähän treenaillaan. Oletko minkä ikäinen?

• Aloittelija

Olen 26 mut voiskohan noi vedot osua kerrankin kohdilleen?

• Hyvää pohdintaa. Tällä palstalla ei olekaan vuosiin näkynyt tuollaisia hyvin perusteltuja vihjeitä. Ainakin nuo keskimmäiset kaksi vihjettä ovat taatusti lähellä nasahtamista.

• HyvätvihjeetJAperustelut

Vihjeistä 3 päättynyt jo väärin, Puola - Irlanti ei vielä alkanut.

• Huahahahhihih

No hyvinpä alkoi Kreikka johtoon 5 minsa kohdalla ja Romania 4 minuutin kohdalla.
      Kummatkin maalit myös pelien ensimmäisiä laukauksia.

• IkuinenHäviäjä

Ja itse olisin veikannut Suomen ja P-Irlannin tasapeliä, Portugalin ja Albanian voittoa ja niinhän se sitten menikin mutta olin mennyt asettamaan jonkun vitun pelirajoituksen itselleni niin en voinutkaan pelata. Hieno homma taas kerran.

• kaikkihanMe

Niin olisin minäkin pelien jälkeen.

• Tappiokundi

Kaikki on aina niin selvää pelien jälkeen, mutta ennen pelejä kaikki on niin epäselvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      75
      1011
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe