Kylmän huurteinen aamu,
kristallikiteisen
tähtitaivaan alla.
Kahvi on tippumassa,
kohta jo kiire.
Sormi sulattaa lämmöllään
ikkunaan sydämen.
★ ° . . . ☾ °☆ . * ● ¸ . ★ ° :. . • ○ ° ★ . * . . ° . ● . ° ☾ °☆ ¸. ● . ★ ★ ° ☾ ☆ ¸. ¸ ★ :. . • ○ ° ★ . * . . ¸ . ° ¸. * ● ¸ . ° ☾ ° ¸. ● ¸ . ★ ° :. . • ° . * :. . ¸ . ● ¸ ★ ★☾ °★ . . °☆ . ● ¸ . ★ ° . • ○ ° ★ . * . ☾ ° ¸. * ● ¸ ° ☾ °☆ . * ¸. ★
★ ° . . . ☾ °☆ . * ● ¸ . ★ ° :. . • ○ ° ★ . * . . ° . ● . ° ☾ °☆ ¸. ● . ★ ★ ° ☾ ☆ ¸. ¸ ★ :. . • ○ ° ★ . * . . ¸ . ° ¸. * ● ¸ . ° ☾ ° ¸. ● ¸ . ★
Mukavaa alkavaa viikkoa :).
27
122
Vastaukset
- Kiitosoooonni
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
- Tähänsopii
hyvin biisi
https://www.youtube.com/watch?v=_bvdLzxVdNA
upea tuo sinun aloitus, ja upea on tämä biisikin.
Naiseltahan tämä on, kuten varmasti useimmat arvasivatkin. - kiitosvain
Ihanaa Onni :)
- ieuenasmsssee
juu kyllä juu kyllä vain
- Pehmopalleroinenmoinen
Minne on kiire? :) Ihana kuva ja mukavakontrastinen runo. Nuku hyvin ja hyvää alkavaa viikkoa sinullekin.
- yötäkaikillekohta
Ehkä Onnilla on kiire juomaan kahvi ennen kuin se jäähtyy jos mökkikin on niin kylmä että ikkunat jäätyy sisäpuolelta;)
Kaunis kuva. yötäkaikillekohta kirjoitti:
Ehkä Onnilla on kiire juomaan kahvi ennen kuin se jäähtyy jos mökkikin on niin kylmä että ikkunat jäätyy sisäpuolelta;)
Kaunis kuva.Heh.
- Pehmopalleroinenmoinen
yötäkaikillekohta kirjoitti:
Kaunis kuva.Tai ihan vaan on ulkona käymässä vaikka raappaamassa ikkunaa autosta tai hakemassa postia postilaatikolta. Tuossahan puhutaan myös kristallikiteisestä aamusta... Viittaa taivasalla olemiseen. Tai kahvien jälkeen sulattaa sydämen ikkunaan poistuessaan töihin, vaikka merkiksi mielitietylleen. Tai ehkä se kaivattu tulee aamukahveille, ja on ikkunan ulkopuolella sulattamassa huurteita ja kristalleja. Niin, voihan sitä olla kylmä sisälläkin, jos on esim. yksin, noin niikö metaforisesti puhuen. Käske sun kaivattua heittämään pari pökköä pesään :)
Pehmopalleroinenmoinen kirjoitti:
Tai ihan vaan on ulkona käymässä vaikka raappaamassa ikkunaa autosta tai hakemassa postia postilaatikolta. Tuossahan puhutaan myös kristallikiteisestä aamusta... Viittaa taivasalla olemiseen. Tai kahvien jälkeen sulattaa sydämen ikkunaan poistuessaan töihin, vaikka merkiksi mielitietylleen. Tai ehkä se kaivattu tulee aamukahveille, ja on ikkunan ulkopuolella sulattamassa huurteita ja kristalleja. Niin, voihan sitä olla kylmä sisälläkin, jos on esim. yksin, noin niikö metaforisesti puhuen. Käske sun kaivattua heittämään pari pökköä pesään :)
Niin monta mahdollisuutta, öitä :).
- Pehmopalleroinenmoinen
Onnii kirjoitti:
Niin monta mahdollisuutta, öitä :).
En saanu melkein ollenkaan unta kun mietin koko yön mahdollisuuksia. Aamulla heräsin vatsatautin :S What a wondeeerfuuuul wwoooooorld. No toivottavasti nukuit itse ja vietit öitä. Hyviä huomenia vaan.
- Pehmopalleroinenmoinen
Muuten Onni, aina kun toivotat hyvää alkavaa viikkoa tjsp, niin viikosta tulee ihan hirveä. Voitko toivottaa mulle paskaa päivää ja paskaa loppuviikkoa? :) Arvostaisin <3
- kauniita_unia
Ihana :)
- Haluankiittäämyös
Kiitos
Thank you
Tack
Grazie
Hvala
Takk
Danke
Asante
Äitäh
Paldies
Obrigado
Köszönöm! - Onniille
Mulla on sun takia Onnii maailman surkein olo, olet satuttanut mua niin pahasti ettei kukaan ikinä, olet tehnyt sen vielä monta kertaa. Tekee pahaa nähdä kun naureskelet vaan asialle, etkä ole edes pyytänyt anteeksi tai muutakaan. Etkä ole selittänyt mistä kaikki johtui, sekin auttaisi olooni kun kertoisit miksi kaikki. En halua jutella asioista täällä palstalla.
Ajattelin vain jos luulet että joku iloisista yms. vastaajista olisin minä, en ole. En yleensä vastaa sun aloituksiin mitään koska en usko palstaelämään.Mistä minä edes tiedän kuka olet? Olen pahoillani, mutta en mistään.
Kauniita unia ja mukavaa alkavaa viikkoa :).- onnionanteeksipyyntö
Yhdyn tuon edellisen
kirjoittajan ajatuksiin
mutta uskon että asianomainen
uskaltaa joskus kohdata
tekemisensä
ja pyytää anteeksi
kun aika on - Onniille
Onnii kirjoitti:
Mistä minä edes tiedän kuka olet? Olen pahoillani, mutta en mistään.
Kauniita unia ja mukavaa alkavaa viikkoa :).Tiedät sinä. Olen masentunut ja olen kertonut siitä sulle jo viime vuonna noin vuosi sitten, kun kerroin silloin että mulla oli halu kuolla. Sun kanssa asioiden selvittäminen auttaisi edes jonkin verran. Saisin edes meidän asian mieltä painamasta.
Onniille kirjoitti:
Tiedät sinä. Olen masentunut ja olen kertonut siitä sulle jo viime vuonna noin vuosi sitten, kun kerroin silloin että mulla oli halu kuolla. Sun kanssa asioiden selvittäminen auttaisi edes jonkin verran. Saisin edes meidän asian mieltä painamasta.
Valitettasti minulle ei ole kukaan kertonut moista. Joten en ole edelleenkään sinun kaipaamasi henkilö. Mutta tsemppistä kuitenkin :).
- loistavaauraa
Hyvää ja tuottoisaa työpäivää ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822