Haluan että otetaan

Murmeli234

Mulla on hillitön "raiskausfantasia" en tiedä riittääkö pelkkä mielikuvitus leikki enää kauan.

Alkaa tuntumaan että haluaisin oikeasti tosi elämässä että mut otetaan ennaltasovitusti väkisin :/
Mutta ei tällaiseen touhuun yleensä löydy ketään luotettavaa miestä

11

205

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhjtkkjkl

      Väitetään, että löylykauha vie eikä vikise.

    • AbdulAkbar

      Kannatetaan !

    • Soft.10

      On varmaan paras harrastaa mielikuvitusta , onhan sinulla omat kädet apuna .
      Löytyyhän kaikenlaisia vempaimia . ,;);)

    • bandito

      Löytyy, löytyy. Kerro lisää...

    • Murmeli234

      No en niin perusta mustasta makkarasta enkä nyt halua asettaa itseäni oikeaan vaaraan! Olen vaan kyllästynyt perus tissiposki lirputtajiin ja tahtoisin kokeilla miestä joka osaa jämäkästi määrätä tahdin ja ottaa sen minkä haluaa minun nautinnostani niinkään piittaamatta!

      Lisäksi ajatus reilusti itseäni vanhemmasta miehestä on toinen joka sytyttää!
      Nämä yhdessä, avot!

      • nyt-on-mahdollisuutesi

        Ei siinä pitäisi olla mitään vaaraa, jos ei taistele vastaan. Jos haluat oikeasti saada usealta samaan aikaan, niin kyllä nämä tulijat sinut hoitaa varmasti. Suomalaisille tuollainen ei ole luontaista, vaan nuo asiat pyritään hoitelemaan yksityisesti.


      • Murmeli234
        nyt-on-mahdollisuutesi kirjoitti:

        Ei siinä pitäisi olla mitään vaaraa, jos ei taistele vastaan. Jos haluat oikeasti saada usealta samaan aikaan, niin kyllä nämä tulijat sinut hoitaa varmasti. Suomalaisille tuollainen ei ole luontaista, vaan nuo asiat pyritään hoitelemaan yksityisesti.

        En mielestäni ole maininnut useammasta ottajasta :O
        Vaan yhdestä iäkkäämmästä dominointiin taipuvaisesta miehestä, joka osaa ja haluaa määrätä tahdin ja käyttää mua pelkästään itsensä tyydyttämiseen.
        Mä minkään ryhmäpanojen perään ole, muuten jo varmaan keikkuisin perse paljaana näiden vastaanottokeskusten vieressä.


    • Murmeli234

      Ja välineistä en perusta pätkän vertaa, ne on totaalisen turn off.. Ennemmin oon kokonaan ilman ku leikin jollain härveleillä.

      Ihan perusseksi kyllä menettelee mutta saman kumppanin kanssa sekin alkaa maistumaan puulta, vaikka mitä tekis.

      Ja uusien kumppanien kanssa ongelmaksi muodostuu ujous ja luottamuspula, joka johtais empimiseen joten miehen pitäis osata pitää ohjat käsissä ja ottaa vaikka vaikuttais etten haluaisikaan antaa :)

      • bandito

        Tunnistin itseni kuvauksesi perusteella, mihinkä asti pitäis ajella että nähdään?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2559
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      199
      2274
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      61
      2254
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1752
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1278
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe