Nyt tuoksuu ihan persikalta minun pimppi.
Kävin pesemässä pimpin
27
124
Vastaukset
Nuusk..........
- Annesi
Ja Risto on heti nuuskimassa! Just näin! Jäit kiinni.
- Annesi
Annesi kirjoitti:
Ja Risto on heti nuuskimassa! Just näin! Jäit kiinni.
tällä menolla kohta ex
Risto_ kirjoitti:
Rakastan sua Anne....
<3En usko että rakastat, kiusaat vain, yrität saada mut tappaamaan itseni, tai sitten muuten vain niin väsyneeksi että mut on helppo tappaa. Eikä noi muut viestit, eikä alotuskaan ole multa. En kirjottanu noita Annesi-nimimerkillä kirjotettuja.
Annelta kirjoitti:
En usko että rakastat, kiusaat vain, yrität saada mut tappaamaan itseni, tai sitten muuten vain niin väsyneeksi että mut on helppo tappaa. Eikä noi muut viestit, eikä alotuskaan ole multa. En kirjottanu noita Annesi-nimimerkillä kirjotettuja.
Höpöhöpö....
- persikkagood
Luin ekaks että perseelle tuoksuu.
- hehehehjajjaa
perskakalle
- Hihhihhiiii
Piditkö hieman omaa kivaa ;)?
- höööhööö
Joo ja vähän toisenkin.
- Wunderpimp
En pitänyt nyt ettei pimppi kuiva liikaa :/ oon kyllä joskus kokeillut.
- washandgo
Mä pesin kullini. Tuoksuu nyt banaanille.
- ehehekaikkeasitänäkee
Naurattaa tuolla sivun laidassa koreileva "lue myös nämä"-fraasi.
- Oikenonhansehyvä
Pesulla käydessä hyvä pestä sukupuoli elimensä vaan turhaan niitä on silti asiaa täällä mainostaa! Vaikka voihan joku siitäkin saada jotain tyydytystä.
- Wunderpimp
Pesin myös pyllynsilmän :)
- pillunhajukiihoittaa
No sehän on hyvä että on puhdas olotila perse reikää myöten vaikka kyllä minua enempi se pillu kiinnostaakin. ;D
- saippuakauppiasN
on se hyvä väillä pestäkin ettei kusen haju häiritse kanssa ihmisiä. =).
- sauppuakauppiasväärin
Oman edun vuoksikin pestävä................................................ ;D
saippuakauppias
päin - Wunderpimp
Ei haise pissalle minun pimppi. Joskus saattaa vähän anjovikselle tuoksahtaa, jos ei ole muutamaan päivään pessyt. Silti tuoksuu hyvälle. :) mutta jos on pimppitulehdus niin sitten ei tuoksu kovin hyvälle :(
- viisplusviistoista
Kusen haju? Ei kenenkään pillu voi haista kuselle muiden nenään asti, jos ei ole kusta tullut ihan reilusti housuun. Ja harvat varmaan kulkee kuset housuissa.
- Kätilö
Synnyttäneillä naisilla falskaa vittu ja kakkosestakin saattaa karata tavaraa. Sitten niillä tulee jälkivuotoliemiä yms. hyytelöä sieltä. Voivat haista siis kusen lisäksi paskalle ja napaketun raadolle.
- lipilipi
Kätilö kirjoitti:
Synnyttäneillä naisilla falskaa vittu ja kakkosestakin saattaa karata tavaraa. Sitten niillä tulee jälkivuotoliemiä yms. hyytelöä sieltä. Voivat haista siis kusen lisäksi paskalle ja napaketun raadolle.
Ihannaaaa!!! Njam!
- Kätilö
Sitten niille tulee peräpukamat ja vittu näyttää ihan iku-tursolta sen homman jälkeen. Ja siltikään mies ei saa mennä vieraisiin.
- hellsbells
Kätilö kirjoitti:
Sitten niille tulee peräpukamat ja vittu näyttää ihan iku-tursolta sen homman jälkeen. Ja siltikään mies ei saa mennä vieraisiin.
Olet hyvä kätilö varmaankin... Nähnyt liikaa..
- Kirksillantie
JAANAIKONENGUORA
- voitätäelämää
kyllä on seksi pinnalla joka asiassa nykyäään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381