Harrastus on tärkeämpi, kuin koulunkäynti

ihmettelen

Mielestäni sijaisvanhemmat, jotka sanovat, että lapsen "tunneasiat" tai HARRASTUS ovat tärkeämpiä, kuin koulunkäynti, ovat erittäin väärässä.

Miksi HARRASTUS on teidän sijaisvanhempien mielestä tärkeämpi, kuin koulun käynti?

lapselle alettiin puhuta jo 6. luokan keväällä, että JOPO - luokka on erittäin hyvä, siellä ei ole läksyjä ja se on muutenkin ´niin jännä. Kolme täysin erilaista nuorta laitettiin sitten tuohon NIIN MAHTAVAAN (sijaisvanhemman ei tarvitse auttaa läksyissä) luokkaan perä-perään. Ehkä yksi heistä tarvitsi JOPO - luokkaa, muut laitettin huvikseen. Ko. Paikkakunnalla ei säily JOPO - luokka, jollei sinne saada hakijoita ja oppilaita. Opettaja, joka leimaa oppilaat "JOPO - ainekseksi" , asuu missäs muualla,. kuin sijaisperheen naapurissa. Mutta arvaatte varmaan, ETTÄ HÄNEN LAPSENSA EIVÄT KÄY JOPO - LUOKKAA, kuten naapuri sijaisperheen lapsista kolme on käynyt. Sijaisäiti sanoo. "Nämä asiantuntijat suosittelevat tätäkin nuorta JOPO - luokkaan." Sijaisäiti itse alkoi tivata jo 7. luokan alussa naapurin tädiltä = opettajalta = asiantuntijalta, että olisiko tästäkin JOPO - oppilaaksi. Ja täti vastasi, että "kyllä tämäkin voisi olla JOPO - ainesta, ja kun niitä hakijoita tarvitaan.

Ei missään muualla, kuin sijaishuollossa höykkyytetä lapsia jo 6. luokalla JOPO - luokkaan, varsinkaan, jos keskiarvo on lähes 8.

En tiedä ainuttakaan vanhempaa, joka haluaisi lapsensa JOPO - luokkaan, kuten tuo sijaisperhe. pääsee itse helpommalla. Eivät vaan välitä nuorten tulevaisuudesta. Mutta mitäs sillä väliä, kun oma poika opiskelee hienoon ammattiin ja pääsi sinne korkeilla pisteillä. Mitä näistä sijoitetuista reppanoista.

2

190

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hghghghghghghg

Oikeasti, hae apua itsellesi.

• lapsiuhrit

Mä pidän sijoitettujen lasten puolia. Kyllähän tämä yhteiskunta heidät mielellään syrjäyttää, kuten on nähty. Nämä sijaisperheet ja opettajat edustavat sitä syrjäyttävää yhteiskuntaa. Ei uskota, että lapsi voisi tulla kaltoin kohdelluksi sijaisperheessä. Ei uskota, että sijaisvanhempi ei halua kuulla läksyistä kiukuttelua. Mutta it happens.

Apua en tämän asian vuoksi tarvitse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      786
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      521
      734
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      66
      648
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe