Ostimpa MOOTTORILEHDEN

///M5

Kamalaa luettavaa.

MB:ssä ole 120000mk:n lisävarusteet, BMW:ssä oli 14000mk:n lisävarusteet.

MB:n kehut

-ESP ajonvakautusjärjestelmä vakiona(Audissakin oli, kumma kun ei siinä tullut plussaa)

-Erinomainen automaatti(No niin olisi ollut BMW:ssäkin kun olisivat ottaneet paremman auton)

-HYVÄT AJOVALOT( KUTEN NÄETTE LEHDESTÄ, HE VERTAAVAT LISÄVARUSTE-XENONEITA BMW:n PERUSVALOIHIN!!!)

-Toimiva ja mukava Sport-alusta(Olisi bemariinkin saanut!!)
------------------------------------
Hinnasta

MB:n kehut tulivat 90% lisävarusteista!!

Perus MB:n hinta oli 259000
Lehden pojat olisivat hyvin voineet ottaa 325i:n, joka oli 5000mk kalliimpi. Hintaeroja oli kuitenkin yli sata tonnia!!!!!


Ja mitä helvettiä ne haukkuvat eleganttia BMW:tä pappamaiseksi!!

19

1633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timo L.

      Eiköhän tuo johdu juuri siitä, että olemme Suomen kaltaisessa valtiossa, emmekä autonvalmistajamaassa sekä meillä ei ole suuria ja vaikutusvaltaisia autolehtiä, että autotehtaat voisivat melkein pyynnöstä valmistaa haluamamme auton vertailuun. Eli siihen on tyydyttävä, mitä maahantuojalla on tarjota, epäilen.

      Tietääkseni vertailussa vertailtiin saman kori-ja moottoriluokan autoja, eikä saman hintaluokan autoja, jota Suomessa niiiiiin valitettavan usein tehdään. Aina täällä marmatetaan hinnasta....(teen sitä kyllä itsekin):-).

      • ///M5

        No kyllä oli moottoreissakin eroja.

        Vapaasti hengittävä 2.2l moottori VS. 2.4l Turbo!!!


      • Timo L.
        ///M5 kirjoitti:

        No kyllä oli moottoreissakin eroja.

        Vapaasti hengittävä 2.2l moottori VS. 2.4l Turbo!!!

        odotas.. missä oli 2.4 turbo? Taisi sitten olla tuo kokoluoka yhdistävä tekijä.


      • ///M5
        Timo L. kirjoitti:

        odotas.. missä oli 2.4 turbo? Taisi sitten olla tuo kokoluoka yhdistävä tekijä.

        Volvossa.


    • 325ix

      Kyllähän Bemu on pappaantunut sitten E30 mallin. Näkeehän sen M3 :stakin. E30 M3:ssa kunnon ratalevikkeet ja uudemmat melkein kuin perus Bemuja (siis päältä päin).

      • ///M5

        Makuasia, omasta mielestä BMW:stä on tullut ajattomampi.

        Tuleva kokonaan uusi mallisarja kyllä on agressiivisempi.


      • HK
        ///M5 kirjoitti:

        Makuasia, omasta mielestä BMW:stä on tullut ajattomampi.

        Tuleva kokonaan uusi mallisarja kyllä on agressiivisempi.

        No ei bemua enää jostain japsi primerasta pahemmin erota. Mummonikin haluaa sporttisemman.


      • ///M5
        HK kirjoitti:

        No ei bemua enää jostain japsi primerasta pahemmin erota. Mummonikin haluaa sporttisemman.

        No osta sitten se alitehoinen mersu!!!

        Me jotkut tyylitajuiset kuitenkin tajuamme jotain ulkonäön päälle!!

        Esim. ämfemmakin on aika hillitty ,elegantti voimavaroihin nähden!!

        Jaguar myös!!


      • LEPO
        ///M5 kirjoitti:

        No osta sitten se alitehoinen mersu!!!

        Me jotkut tyylitajuiset kuitenkin tajuamme jotain ulkonäön päälle!!

        Esim. ämfemmakin on aika hillitty ,elegantti voimavaroihin nähden!!

        Jaguar myös!!

        alitehoisesta autosta. BMW 316i 1,9 koneella 105 hv. Että joku viitsii moisen valmistaa /markkinoille laskea.Ei ole ilmeisesti kovinkaan monta 1,6i koneella varustettua autoa, joka ei ko.BMW:lle pärjäisi.


      • E46
        LEPO kirjoitti:

        alitehoisesta autosta. BMW 316i 1,9 koneella 105 hv. Että joku viitsii moisen valmistaa /markkinoille laskea.Ei ole ilmeisesti kovinkaan monta 1,6i koneella varustettua autoa, joka ei ko.BMW:lle pärjäisi.

        Yrittäkää olla ihmisiksi?
        Auton hyvyyttä ei mitata sekunneilla tai kilowateilla!!
        Ettekö pirpanat opi millään?
        Ei tuollaisesta alitehoisuskeskustelusta tule kuin "pissed-off" -olo itse kullekin vähänkään asiasta tajuavalle!


      • ///M5
        LEPO kirjoitti:

        alitehoisesta autosta. BMW 316i 1,9 koneella 105 hv. Että joku viitsii moisen valmistaa /markkinoille laskea.Ei ole ilmeisesti kovinkaan monta 1,6i koneella varustettua autoa, joka ei ko.BMW:lle pärjäisi.

        No sehän on tahalteen tehty, pienitehoiseksi!!!

        318i:ssä on myös 1.9 ja tehoa on jo 130heppaa!!

        Ja nehän on vasta ne karvalakkimallit, kutosilla bemarit loistaa!!

        BMW ottaa 2.2l koneesta saman verran tehoa kuin MB 2.6koneesta (520i VS. E-240) Mitäs tähän sanot?? ;)


      • Ajattelija
        E46 kirjoitti:

        Yrittäkää olla ihmisiksi?
        Auton hyvyyttä ei mitata sekunneilla tai kilowateilla!!
        Ettekö pirpanat opi millään?
        Ei tuollaisesta alitehoisuskeskustelusta tule kuin "pissed-off" -olo itse kullekin vähänkään asiasta tajuavalle!

        Ja tämänhän muistavat myös herrat Janis Petke ja ///M5. :-)


      • JOT
        E46 kirjoitti:

        Yrittäkää olla ihmisiksi?
        Auton hyvyyttä ei mitata sekunneilla tai kilowateilla!!
        Ettekö pirpanat opi millään?
        Ei tuollaisesta alitehoisuskeskustelusta tule kuin "pissed-off" -olo itse kullekin vähänkään asiasta tajuavalle!

        Täytyy muistaa, että olemme BMW-palstalla, jossa todellakin ratkaisevat kilowatit, kiihtyvyys ja huippunopeus. Kaikki Suomen oloissa tuiki tarpeellisia. Haukkukaa vaan köyhäksi, perkele.


      • suppo
        ///M5 kirjoitti:

        No osta sitten se alitehoinen mersu!!!

        Me jotkut tyylitajuiset kuitenkin tajuamme jotain ulkonäön päälle!!

        Esim. ämfemmakin on aika hillitty ,elegantti voimavaroihin nähden!!

        Jaguar myös!!

        kannattasko käydä joskus kusellakin, laskis nesteen määrä sunkin päässäs oleellisesti.


      • ///M5
        suppo kirjoitti:

        kannattasko käydä joskus kusellakin, laskis nesteen määrä sunkin päässäs oleellisesti.

        Joo, ja sähän olet jo nimimerkinkin perusteella järjen jättiläinen!!


    • Pietu

      että bemu oli hävinnyt jopa Opelille?

      • ///M5

        Missä!!!??


      • Pietu
        ///M5 kirjoitti:

        Missä!!!??

        se oli. En pistänyt merkille numeroa. Ohimennen vilkaisin lekurin odotushuoneessa. Vertailussa oli Opel, BMW ja olikohan Ford. Opel kummiskin kiri Bemun ohi. Muita juttuja oli Volvosta ja Mersun uudesta C-sarjasta.


      • ///M5
        Pietu kirjoitti:

        se oli. En pistänyt merkille numeroa. Ohimennen vilkaisin lekurin odotushuoneessa. Vertailussa oli Opel, BMW ja olikohan Ford. Opel kummiskin kiri Bemun ohi. Muita juttuja oli Volvosta ja Mersun uudesta C-sarjasta.

        M-lehti on aina M-lehti.

        Ainahan ne pistää bemarin vikaksi tai lähes.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe