Viha leppyy eläinterapialla, myös rasistien

ArjaValkoinen

Eläimissä on paljon voimaa, sillä eläinterapia on tehokas tapa saada hyvä fiilis. Tunnetusti Rasisti on erittäinen vihainen. Rasisti haluaa elää vihastaan ja hän tiedostetusti tuottaa lisää vihaa. Valitettavasti elämä kulkee Rakkaudella, mutta Vihalla on kanssa oma paikkaansa.

Kun on ongelma niin on syy, on sanonta. Rasistin on saatava tehdä maataloustöitä, sillä eläinten kanssa puuhastelu vie negatiiviset ajatukset muualle rotukysymyksestä.

Sen lisäksi rasistin on saatava maailmankuvansa laaja alaisemmaksi. Ulkomailla on myös mielenkiintoisia eläintöitä.

6

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmeellistä

      Minkälaisia eläintöitä?

      • ArjaValkoinen

        etelässä on paljon uhanalaisia eläimiä. On paljon ihmisiä, jotka tappavat eläimiä. Rasisti ei tee niin, koska uskoo eläinte oikeuksiin, sillä Rasisti VIHAA eläinten syrjintää. Siksi Rasisti taistelee asian puolesta - puolustaa eläimiä kuin omia veljiään.


      • usdfusdf-aka-asdfasdf
        ArjaValkoinen kirjoitti:

        etelässä on paljon uhanalaisia eläimiä. On paljon ihmisiä, jotka tappavat eläimiä. Rasisti ei tee niin, koska uskoo eläinte oikeuksiin, sillä Rasisti VIHAA eläinten syrjintää. Siksi Rasisti taistelee asian puolesta - puolustaa eläimiä kuin omia veljiään.

        kun nyt tekisivät sen edes omilla rahoillaan.


      • ArjaValkoinen kirjoitti:

        etelässä on paljon uhanalaisia eläimiä. On paljon ihmisiä, jotka tappavat eläimiä. Rasisti ei tee niin, koska uskoo eläinte oikeuksiin, sillä Rasisti VIHAA eläinten syrjintää. Siksi Rasisti taistelee asian puolesta - puolustaa eläimiä kuin omia veljiään.

        Paskapuhetta.


    • Ihmeellistä

      Mutta eikö nyt ole sellainen tapetilla, ettei eläimet saa hyödyttää ihmistä. Ei siis tulevaisuudessa saa käyttää oikeita kissoja ym. terapiahoidossa. Silloin kissat hyödyttävät ihmistä. Tulevaisuudcessa ei saa olla huumekoiria. ei ruumiskoiria eikä opaskoiria, koska ne hyödyttävät ihmisiä. Eläintä ei saa tappaa - eläinlääkärit joutuvat tappamaan eläimi, jotteivat eläimet kärsisi.......

      • usdfusdf-aka-asdfasdf

        minkä takia eläin ei säisi hyödyttää ihmistä?
        se on vain niitä eläimiä vihaavien vihernarsistien syitä joilla pyritään lopettamaan maasta kaikki ihmisen hoidossa olevat eläimet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      937
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      823
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      98
      780
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      633
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe