Eläimissä on paljon voimaa, sillä eläinterapia on tehokas tapa saada hyvä fiilis. Tunnetusti Rasisti on erittäinen vihainen. Rasisti haluaa elää vihastaan ja hän tiedostetusti tuottaa lisää vihaa. Valitettavasti elämä kulkee Rakkaudella, mutta Vihalla on kanssa oma paikkaansa.
Kun on ongelma niin on syy, on sanonta. Rasistin on saatava tehdä maataloustöitä, sillä eläinten kanssa puuhastelu vie negatiiviset ajatukset muualle rotukysymyksestä.
Sen lisäksi rasistin on saatava maailmankuvansa laaja alaisemmaksi. Ulkomailla on myös mielenkiintoisia eläintöitä.
Viha leppyy eläinterapialla, myös rasistien
6
85
Vastaukset
- Ihmeellistä
Minkälaisia eläintöitä?
- ArjaValkoinen
etelässä on paljon uhanalaisia eläimiä. On paljon ihmisiä, jotka tappavat eläimiä. Rasisti ei tee niin, koska uskoo eläinte oikeuksiin, sillä Rasisti VIHAA eläinten syrjintää. Siksi Rasisti taistelee asian puolesta - puolustaa eläimiä kuin omia veljiään.
- usdfusdf-aka-asdfasdf
ArjaValkoinen kirjoitti:
etelässä on paljon uhanalaisia eläimiä. On paljon ihmisiä, jotka tappavat eläimiä. Rasisti ei tee niin, koska uskoo eläinte oikeuksiin, sillä Rasisti VIHAA eläinten syrjintää. Siksi Rasisti taistelee asian puolesta - puolustaa eläimiä kuin omia veljiään.
kun nyt tekisivät sen edes omilla rahoillaan.
ArjaValkoinen kirjoitti:
etelässä on paljon uhanalaisia eläimiä. On paljon ihmisiä, jotka tappavat eläimiä. Rasisti ei tee niin, koska uskoo eläinte oikeuksiin, sillä Rasisti VIHAA eläinten syrjintää. Siksi Rasisti taistelee asian puolesta - puolustaa eläimiä kuin omia veljiään.
Paskapuhetta.
- Ihmeellistä
Mutta eikö nyt ole sellainen tapetilla, ettei eläimet saa hyödyttää ihmistä. Ei siis tulevaisuudessa saa käyttää oikeita kissoja ym. terapiahoidossa. Silloin kissat hyödyttävät ihmistä. Tulevaisuudcessa ei saa olla huumekoiria. ei ruumiskoiria eikä opaskoiria, koska ne hyödyttävät ihmisiä. Eläintä ei saa tappaa - eläinlääkärit joutuvat tappamaan eläimi, jotteivat eläimet kärsisi.......
- usdfusdf-aka-asdfasdf
minkä takia eläin ei säisi hyödyttää ihmistä?
se on vain niitä eläimiä vihaavien vihernarsistien syitä joilla pyritään lopettamaan maasta kaikki ihmisen hoidossa olevat eläimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25937Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat300823- 98780
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55633Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603