Moikka,
Haluaisin kysästä neuvoja miten olette toimineet, kun koira joka muuten kunnioittaa ja tottelee hyvin omistajaa ja muita ihmisiä alkaa käyttäytymään dominoivasti muita koiria kohtaa esim. leikkimisen jälkeen?
Dominointi on pientä, mutta selvästi havaittavissa ainakin omaan silmääni.
(Kuono toisen niskan päällä, tuijottamista, jäykistymistä).
Mutta leikkii kyllä hyvin ja tulee kaikkien koirien kanssa juttuun, ei esiinny hampaiden näyttämistä saati rähinöintiä. Menee myös toisen koiran eteen maahan ja voi kiepsahtaa selälleen.
Joten jos jollakulla on samanlaista ollut niin olisi mukava kuulla teidän kertomuksia miten olette esim. puuttuneet asiaan vai oletteko antaneet koirien selvitellä keskenään välejään?
Kiitos jo etukäteen vastanneille!
Koiralla esiintyy dominointia muiden koirien kans
2
210
Vastaukset
- Onhantiällä
Mulla on koppa varulta mukana jos näyttää homma kiihtyvän leikin tiimellyksessä. Käydään montuilla aika ajoin porukalla rellestää niin jäbällä välillä kuumenee liikaa. Puistosta lähdetään heti pois jos alkaa liiaksi osoittaa eleitä esim. hännän nousu,jäykkyys ja tuijotus. Tosin itse hengaan vain tutussa porukassa niin ei ole niin kireätä. Koppaa kyllä suositan pitää mukana mistä voi läähättää ja juoda (greyhound) mallista. Helppo ja halpa vakuutus.
- 7814
Nuorena kun puistoiltiin jonkun verran, niin jostain syystä kävi usein että tunteet kuumeni jos satuin ottamaan askeleenkin siihen suuntaan että nyt pitää kohta puuttua. Kaiketi meinasi että olen tulossa avittamaan häntä. Mutta kun opin luottamaan siihen että koissut pärjää keskenään, niin alkoi sujua paremmin. Eli luota vielä koiraan, mutta ole valmis puuttumaan tilanteeseen, ei liian aikaisin vaan juuri sillä hetkellä kun pitääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988