Lyrica tarvittaessa?

0o35huyiop

Onko kukaan teistä käyttänyt Lyricaa vain tarvittaessa jännityksen hoidossa? Ainakin ulkomaisilla forumeilla sellaisiakin käyttäjiä tuntuu olevan.

0

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miika elomo

Miika elomo meni naimisiin 4.2 Maria aution kanssa. Onko tämä sama Maria Autio joka seurusteli Jare brandin kans ja meni
        Turku
        103
        14115
      2. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi nyt
        Ikävä
        321
        3494
      3. Olet paljon ajatuksissani

Olen väsynyt tähän. Siihen miten paljon olen tuntenut. Miten epätoivoista kaikki on ollut. Unessa me suudellaan intohimo
        Ikävä
        30
        2235
      4. Kuinka löytää uusi rakas rinnalle yli 60 vuotiaana naisena? Avuksi Tinder vai mikä?

Kaikki tahtoo rakastaa iästä riippumatta. Kysymys kuuluukin, mistä löytää miehiä, kun ikää alkaa olla mittarissa: harras
        Miten mies isketään?
        101
        2159
      5. MTV: Erika Vikman paljastaa pitkäksi venähtäneestä juhlimisesta UMK-voiton jälkeen: "En mä..."

Onnea UMK-voitosta, Erika Vikman! ICH KOMME! Ja tsemppiä toukokuiseen Euroviisu-mittelöön Sveitsissä. Lue Erikan juhlai
        Suomalaiset julkkikset
        69
        1892
      6. Salametsästys käräjille tänään

Joutsenia, haukkoja, ahmoja, pantasusia, jopa ilveksen pentuja ja haikaroita.... Kuvottaa kuinka kaunista isänmaatamme o
        Lapinlahti
        188
        1797
      7. Martina ja joku hevosmies

Tästä liikkui jotain puheita, kuka mitä?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        227
        1333
      8. Ehkä en ollut oikeudenmukainen sua, naista kohtaan

En silloin voinut painottaa sun kokemusta oikealla tavalla. Jos sen ymmärsin niin en tarpeeksi. Joten ehkä sulla oli p
        Ikävä
        65
        1132
      9. Joko on aika varattu?

Mihin maailma on menossa? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ac96ac52-8bf2-46d1-933b-60a6056d6075 Bianca "sensor
        Sinkut
        232
        1075
      10. Naurahdin niille

sun gotler säärille. :D olet jo hohtosi menettänyt vanha nainen. m-n
        Ikävä
        93
        1051
      Aihe