Autotehtaallekko

japaaaaaaaaa

Mitä siellä kokoonpanolinjassa tehdään? Onko millainen palkka? Kuinka paljon ihmisiä töissä samassa vuorossa? Onko millaisia ihmisiä tulevatko juttuun? Onko kauheasti jotain nuoria ja saamattomia? Millaiset tauot? Kannattaako koittaa reksrykoulutuksen tai opteamin välityksellä? Lopettaako ihmisiä paljon siellä? Millaiset pomot? Risui ja ruusui saa laittaa tulemaan kannattaako sinne hakea töihin?

15

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jööran

      Palkka on vähän päälle 10€/tunti,satoja ihmisiä samassa vuorossa,tauot 2x12min ja ruokatauko 30min.Saamaton ei pärjää työtahti on kova.

      • cockoonpano

        Kaffetauot on 10min ei 12.


      • sssddd

        Yritä päästä ahtaajaksi. Niillä kahvitauko on 40 minuuttia ja ruokatunti 1,5 tuntia.


    • apina.ite.com

      Eiköhän tuolla työnteko samalta maistu ku muuallakin, eli paskalta, herrathan sen muuten tekis . Oo teamin kauttahan sinne on päässyt melkein ketä vaan, apinasta alkaen. Mikä mahtaa olla op teamin juju et se rekryy eniten sinne apinoita.

      • narri

        Kamala miten kateelliista teksitiä! Jos sinä itse olisit halunnut "herraksi" joita noin sorrat ja kadehdit, mikä laki esti sinua opiskelemasta ja ahertamasta joutuaksesi itse "herraksi"? Sinulla, kuten kaikilla muillakin on ollut maailman paras mahdollisuus lukea ja oppia, jopa "herraksi"-tasolle. Varsinkin Suomessa jossa opiskelu on lähes ilmaista, siitä jopa maksetaan sinulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        (muualla maailmassa ihmiset raatavat niska limassa hamutessaan opintorhat ja tekevät täysipäiväistä työtä opiskelunsa ohella. siis päivät toissä, illat koulussa päästäkseen "herraksi" )


    • ANieminen

      Meillä on hyvä yhteishenki ja selkeät tavoitteet, joihin päästyämme saamme bonusta normipalkkaan. Leppoisaa ja lupsakkaa väkeä töissä, niinkuin me Uudessakaupungissa luonteeltamme ollaan. Vuorotellen tuodaan nisua kahvipöytään ja perjantaina välillä työjohtaja tuo jopa täytekaakun kahvin kanssa. Kuusi vuotta olen ollut talossa, enkä pois lähtisi mistään hinnasta. Autotehtaan yhteenkuuluvuuden fiilis on ainutlaatuinen ja olen ylpeä ollessani osa tehokkaasti toimivaa koneistoa.

      • osvanosku

        Sarkasmia parhaimmillaan.


    • levyseppoturuust

      Vai että oikein työnjohto tuo kakut pöytään. Hyvin on niämisen akan poika aivopesty. Ite olin aikoinaan saabin aikaan siä töissä ja yrittivät aivopesua aivan turhaan,ei onnaa mun kohdalla.

    • tulinähtyä

      No ei se vättämättä sarkasmia ollut, kyllähän siellä katon rajassa varmaan näin toimitaankin, siellä linjalla se sitten vähän eri juttu.

      Kyllä työkaverit ihan mukavia on, se kiire jo osaltaan pitää huolen, että ei ole aikaa edes vittuilla, urheilutaustasta olis hyötyä lajeina esim. parkour, kori ja lentopallot varmasti hyviä, sellanen apinan notkeus ja ulottuvuus kyllä edesauttaa että pysyy vauhdissa, perusjäykälle suomalaiselle kyllä tekemätön paikka.

      Poissaolomäärät järkyttäviä, mikä taas lisää paikalla olijoiden taakkaa entisestään,
      mutta kaipa se sitten näin on laskettu toimivammaksi, että korjataan sitten loppupäässä ne hosumalla tehdyt virheet.

      Muute ihan ok. työpaikkana sikäli että palkat oikein ja ajallaan, työterveyshuolto toimiva, mikä ei tänä päivänä ollenkaan itsestääselvyys monessakaan paikassa.

    • AnteroKuusman69

      Japaaa, ei tarvitse enää paikkaa miettiä. Opteamilla ja staffpointilla YT-neuvottelut käynnissä. Tehdas vähentää reippaasti yli 200 henkilöä alkaen vuokratyöntekijöistä. Niitä täällä on about 300 kpl.

      • ylioppilas

        mite nyt niin? työtahtia tehostettu entisestään, vai mistä kysymys?


      • ValtraVeijo

        Ymmärtääkseni valmistautuvat tuotantomäärien palauttamiseen normaalille tasolle. Tämän vuodenhan Mersuja tehtiin alkuperäistä enemmän, koska kysyntä oli yllättävän kovaa.

        Valmetilla ei yksilö paljoa paina - toisin oli vielä 1980-luvulla. Sama meno on toki kaikissa muissakin tehtaissa. Etenkin vuokratyöntekijät ovat helposti irrotettavaa materiaalia.


      • MarxiMarket

        Tarkoittanet sanoa että kapitalistille duunari on läjä uhrattavaa jauhelihaa?


      • ValtraVeijo

        Juurikin sitä tarkoitin! Ilmaisin asian vain turhan häveliäästi. Meno muuttuu kvartaali kvartaalilta kylmemmäksi.


      • kysynpävaan
        ValtraVeijo kirjoitti:

        Ymmärtääkseni valmistautuvat tuotantomäärien palauttamiseen normaalille tasolle. Tämän vuodenhan Mersuja tehtiin alkuperäistä enemmän, koska kysyntä oli yllättävän kovaa.

        Valmetilla ei yksilö paljoa paina - toisin oli vielä 1980-luvulla. Sama meno on toki kaikissa muissakin tehtaissa. Etenkin vuokratyöntekijät ovat helposti irrotettavaa materiaalia.

        Miten Valmet autotehtaaseen liittyy?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe