kertokaapa miten korjataan vika kun flekti tosiaan saattaa alkaa pyöriä jo heti kylmäkäynnistyksen jälkeen? taitaapi olla tyyppi vika näissä vehkeissä? Ja missä teillä pyörii koneen lämmöt normaali maantie ajossa, ittellä jotain vähän vajaa 80 astetta, ei kylläkään haittaa kun tuntuu lämpöä sisään tulevan!!!
flekti pyörii turhaan
10
5773
Vastaukset
- Jepulis
Onko sulla lohkolämmitin, joka lämmittää jäähdytysnestettä? Tämä saattaa aiheuttaa virheilmoituksen antureille, jolloin flekti käynnistyy (eli antureitten mielestä moottori liian kuuma, mitä se ei tietenkään ole).
Ratkaisu: asennuta säteilylämmitin.- 406sv3.0
tai siis on lohkolämmitin, mutta vaikka auto ei olisi ollu piuhassa se tekee sen silti!???
- A62
406sv3.0 kirjoitti:
tai siis on lohkolämmitin, mutta vaikka auto ei olisi ollu piuhassa se tekee sen silti!???
Onko lämmönsäätövipu huurteenpoistoasennossa?
Itse meni tähän vipuun Citroen Xsaran kanssa:
Jos ilmastointi on kytketty pois, mutta lämmityslaitteen valintavipu on huurteenpoisto asennossa, ilmastointi kytkeytyy automaattisesti päälle mitä ei näe mistään napista tai merkkivalosta. Tämä taas aiheuttaa sen, että toinen etupään flekteistä, se ilmastoinnille tarkoitettu pyörii kokoajan. Myös silloin kun itse moottori on kylmä. - Kasper
A62 kirjoitti:
Onko lämmönsäätövipu huurteenpoistoasennossa?
Itse meni tähän vipuun Citroen Xsaran kanssa:
Jos ilmastointi on kytketty pois, mutta lämmityslaitteen valintavipu on huurteenpoisto asennossa, ilmastointi kytkeytyy automaattisesti päälle mitä ei näe mistään napista tai merkkivalosta. Tämä taas aiheuttaa sen, että toinen etupään flekteistä, se ilmastoinnille tarkoitettu pyörii kokoajan. Myös silloin kun itse moottori on kylmä.AC on päällä, niin flekti pyörii AINA miniminopeudella.
- tero
osta saatanan köyä tojota äläkä mitään paskapeukeottia saatana. itse kadut paska
- Lapset kotiin ja nukkumaan
Kiitos, Tero, tästä asiantuntevasta kommentista aiheeseen liittyen. Ehkä sinäkin vanhenet jonakin päivänä sen verran, että saat ajokortin ja alat autoistakin jotain ymmärtää - ja kirjoittaakin suomen kieltä oikein.
Toyota ja Peugeot ovat molemmat ihan oikeita autoja, mutta sinun Toyotasi taitaa olla isukilta peritty polkuauto, johon olet liimannut Toyota-tarran, senkin todennäköisesti väärin päin.
Joten menepä nyt kiltisti kotiin kasvamaan ja pyydä äidiltä vaikkapa sellainen saatanan lämmin paska iltamaito ennen nukkumaan menoa! - tiivistys
Lapset kotiin ja nukkumaan kirjoitti:
Kiitos, Tero, tästä asiantuntevasta kommentista aiheeseen liittyen. Ehkä sinäkin vanhenet jonakin päivänä sen verran, että saat ajokortin ja alat autoistakin jotain ymmärtää - ja kirjoittaakin suomen kieltä oikein.
Toyota ja Peugeot ovat molemmat ihan oikeita autoja, mutta sinun Toyotasi taitaa olla isukilta peritty polkuauto, johon olet liimannut Toyota-tarran, senkin todennäköisesti väärin päin.
Joten menepä nyt kiltisti kotiin kasvamaan ja pyydä äidiltä vaikkapa sellainen saatanan lämmin paska iltamaito ennen nukkumaan menoa!Kiitos loistavasta vastauksesta teinille, ihan tuli oikeasti hyvä mieli. Aikuiset rules!
- 3.0 grw
Ihmettelin omassanikin lämpömittarin näyttämää ja laitoin kerran testerin kiinni: moottorin oikea lämpö oli 90 vaikka mittariston mittari näytti 70. Autossa on eri anturit moottorin ohjausboksille ja mittarille.
Mulla on 99-malli ja siinä pyörii ilmastoinnilla molemmat flektit mutta hiljaisella nopeudella. Jos autoilmastointi on autoasennossa ja lähdet liikkeelle lämpöisestä tallista on ilmastointi hetken päällä ja puhaltimet pyörii moottorin lämpötilasta riippumatta.
Hyvät joulut vaan kaikille! - jamppa
Mulla flekti alkoi pyöriä kokoajan. Sitten huomasin, että jarruvalot eivät toimi. Sulakkeessa oli tälläkertaa vika.
- Anonyymi
Sulake irrotettiin ja takaisin paikalle, ei lähde auto käyntiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020