flekti pyörii turhaan

406sv3.0

kertokaapa miten korjataan vika kun flekti tosiaan saattaa alkaa pyöriä jo heti kylmäkäynnistyksen jälkeen? taitaapi olla tyyppi vika näissä vehkeissä? Ja missä teillä pyörii koneen lämmöt normaali maantie ajossa, ittellä jotain vähän vajaa 80 astetta, ei kylläkään haittaa kun tuntuu lämpöä sisään tulevan!!!

10

7321

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepulis

Onko sulla lohkolämmitin, joka lämmittää jäähdytysnestettä? Tämä saattaa aiheuttaa virheilmoituksen antureille, jolloin flekti käynnistyy (eli antureitten mielestä moottori liian kuuma, mitä se ei tietenkään ole).
      Ratkaisu: asennuta säteilylämmitin.

• 406sv3.0

tai siis on lohkolämmitin, mutta vaikka auto ei olisi ollu piuhassa se tekee sen silti!???

• A62
        406sv3.0 kirjoitti:

tai siis on lohkolämmitin, mutta vaikka auto ei olisi ollu piuhassa se tekee sen silti!???

Onko lämmönsäätövipu huurteenpoistoasennossa?
        Itse meni tähän vipuun Citroen Xsaran kanssa:
        Jos ilmastointi on kytketty pois, mutta lämmityslaitteen valintavipu on huurteenpoisto asennossa, ilmastointi kytkeytyy automaattisesti päälle mitä ei näe mistään napista tai merkkivalosta. Tämä taas aiheuttaa sen, että toinen etupään flekteistä, se ilmastoinnille tarkoitettu pyörii kokoajan. Myös silloin kun itse moottori on kylmä.

• Kasper
        A62 kirjoitti:

Onko lämmönsäätövipu huurteenpoistoasennossa?
        Itse meni tähän vipuun Citroen Xsaran kanssa:
        Jos ilmastointi on kytketty pois, mutta lämmityslaitteen valintavipu on huurteenpoisto asennossa, ilmastointi kytkeytyy automaattisesti päälle mitä ei näe mistään napista tai merkkivalosta. Tämä taas aiheuttaa sen, että toinen etupään flekteistä, se ilmastoinnille tarkoitettu pyörii kokoajan. Myös silloin kun itse moottori on kylmä.

AC on päällä, niin flekti pyörii AINA miniminopeudella.

• tero

osta saatanan köyä tojota äläkä mitään paskapeukeottia saatana. itse kadut paska

• Lapset kotiin ja nukkumaan

Kiitos, Tero, tästä asiantuntevasta kommentista aiheeseen liittyen. Ehkä sinäkin vanhenet jonakin päivänä sen verran, että saat ajokortin ja alat autoistakin jotain ymmärtää - ja kirjoittaakin suomen kieltä oikein.

Toyota ja Peugeot ovat molemmat ihan oikeita autoja, mutta sinun Toyotasi taitaa olla isukilta peritty polkuauto, johon olet liimannut Toyota-tarran, senkin todennäköisesti väärin päin.

Joten menepä nyt kiltisti kotiin kasvamaan ja pyydä äidiltä vaikkapa sellainen saatanan lämmin paska iltamaito ennen nukkumaan menoa!

• tiivistys
        Lapset kotiin ja nukkumaan kirjoitti:

Kiitos, Tero, tästä asiantuntevasta kommentista aiheeseen liittyen. Ehkä sinäkin vanhenet jonakin päivänä sen verran, että saat ajokortin ja alat autoistakin jotain ymmärtää - ja kirjoittaakin suomen kieltä oikein.

Toyota ja Peugeot ovat molemmat ihan oikeita autoja, mutta sinun Toyotasi taitaa olla isukilta peritty polkuauto, johon olet liimannut Toyota-tarran, senkin todennäköisesti väärin päin.

Joten menepä nyt kiltisti kotiin kasvamaan ja pyydä äidiltä vaikkapa sellainen saatanan lämmin paska iltamaito ennen nukkumaan menoa!

Kiitos loistavasta vastauksesta teinille, ihan tuli oikeasti hyvä mieli. Aikuiset rules!

• 3.0 grw

Ihmettelin omassanikin lämpömittarin näyttämää ja laitoin kerran testerin kiinni: moottorin oikea lämpö oli 90 vaikka mittariston mittari näytti 70. Autossa on eri anturit moottorin ohjausboksille ja mittarille.

Mulla on 99-malli ja siinä pyörii ilmastoinnilla molemmat flektit mutta hiljaisella nopeudella. Jos autoilmastointi on autoasennossa ja lähdet liikkeelle lämpöisestä tallista on ilmastointi hetken päällä ja puhaltimet pyörii moottorin lämpötilasta riippumatta.

Hyvät joulut vaan kaikille!

• jamppa

Mulla flekti alkoi pyöriä kokoajan. Sitten huomasin, että jarruvalot eivät toimi. Sulakkeessa oli tälläkertaa vika.

• Anonyymi

Sulake irrotettiin ja takaisin paikalle, ei lähde auto käyntiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      707
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      600
    6. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      576
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      183
      514
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    Aihe