Hyviä ganes-bändejä?

kunhan_kyselen

Viritän uudestaan tämmöisen ketjun koska ikävä on kunnon Hurriganeshenkisiä orkestereita. Onko suositeltavissa joitakin?

11

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homoolet

      Ei ole, kuuntele cheekkiä

      • Haaveiletko

        Cheek ei ole tuonut julki muuta kuin, että hän on hetero. Oletko itse homo?


    • RockerChap

      Joutsenosta lähtöisin oleva Black Devils on helvetin hyvä. Laulaja-rumpali J-P Kakkola on nuoren Remun 99,999% kaksoisolento niin lauluääneltään, ulkonäöltään kuin soittotyyliltäänkin. Basisti Tero Salminen näyttää erittäin paljon Hugo Christer Häkkiseltä ja soittaa tämän bassolinjat prikulleen niin kuin ne alkuperäisillä Ganes-levyillä kuullaan. Kitaristi Matti Kähkönen (joka muuten soittaa myös Osmo's Cosmos-bändissä) on Suomen skebanrämpyttäjien parasta A-ryhmää - ainakin omasta mielestäni about samaa tasoa kuin esikuvansa Abe (!!!), Ile ja Janne. Tsekkaa ihmeessä, jos kyseinen pumppu sattuu joskus kohdallesi!

      • ggfgv

        En voi sietää Black Devilsin muka niin rock-äijäilyä. Rumpali kaivaa nenää soittaessaan kuin Remu, kitaristi peittää tolkuttomalla särönmäärällä oman osaamattomuutensa. Basisti liian löysä, puuttuu Cisseys täysin. Pojat uhoo mutta osaavuutta ei ole ja kaikki uhoaminen kääntyy niitä vastaan.


      • juupajoopajee

        No ei kyllä tännekään uppoa. Ihan amatöörimeininkiä.


    • tyujhg

      Laitanpa tuohon yhteystiedon Jyväskylän ensimmäiseen blues-bändiin v. 1967.
      http://aijaa.com/PQajsG

    • yamamaohracktsug

      Semmon ku Lisunläsynlooboluu- boys on tosi kova. Rumpali killaa samalla tavalla kun Remu ja osaa englantia vähintään yhtä huonosti.

    • 666perse

      RÄJÄYTTÄJÄT

    • kunhan_kyselen

      Maryjanes ja Black Devils, Texas Oil on nyt katsastettu ja kiitos ei; kaikki jotain muuta kuin mitä aloituksessa tarkoitin. Tarkoitin ammattimaisia bändejä ei mitään kellaribändejä.
      Siis onko kellään suositeltavissa mitään?

      • kamahoulamabala

        Ei niitä ole, turhaan etsit. Kuuntele vanhoja ganes-levyjä vaan!


    • indianok

      Indian plays Hurriganes.Taitaa vaikuttaa Turun suunnilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3690
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2704
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      2203
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1918
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe