Koska poliisi valvoo mänttiläisiä autoilijoita esim.koskelakadun,pakkaajankadun ja virtasalmentien pakkaajankadun stop merkin noudattamatta jättämistä koska olen katellut että suurinosa em.autoilijoita ei tiedä mitä stop merkki tarkoittaa ja toinen asia esim. vuohijoentien 40 nopeusrajoitusta ei noudata juuri kukaan.Toivottovasti poliisi ehtii järjestää ratsijoita Kiitos.
älypäät ratissa
6
115
Vastaukset
- raktorimies_vuohijoelta
Siinähän ihmettelet!!!
Jos ajaisit sitä neljääkymppiä niin ei tarvitsisi ohittaa.
Mutta kun 40-alueella ajat 30:a niin varmasti meen ohi. - mänttä43
ei pidä paikkaansa ajan vähän yli neljääkymppiä tarkistettu juttu niin aina joku älypää ajaa ohitse toivottovasti poliisit iskee pian
- m4m4m4m4m4m4mm4
Ensin valitat, että kukaan ei noudata 40 km:n nopeusrajoitusta ja jo seuraavassa viestissä kirjoitat, että ajat itekin yli neljääkymppiä. Vittu, sulta pitäs ottaa kortti pois!
- VarmaMerkki
Ajat Toyotallas 25km/h Siksi susta pipopää ajamme kaikki ohi
- muumimaailma
Ei liikenteessä ole enää kuin oikeuksia, kaikki on oikeassa, kaikki ajaa omilla säännöillään.
Ainoa mikä on erikoista että tästä oikeudesta halutaan maksaa 1500 euroa, ihan kaikki muumit ei ole talossa siis mutta eihän raha ja järki ole ennenkään käsikädessä kulkeneet ja vanha viisauskin sanoo että ei rahan teko järkeä vaadi. Vaikka ei se 1500 ole iso raha mutta kuitenkin, se pitää sijoittaa siihen muovilappuun jossa lukee oma nimi sun muuta, oikein viranomaisen myöntämä lupa olla liikenteessä perseilemässä.
Kun valvontaa ei olo niin paskan väliä, kaikenlaista kivaa kiusaa voi muille tehdä, kun on oikeassa niin muuthan on väärässä silloin. - Korttimaidonhakuun
Jos mänttilässä käy autokoulun niin inssi pitäisi käydä ajamassa Helsingissä niin karsiutuis pois sellaisetkin jotka ei tarvi edes ehdollista karkårttia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808