Hei olen haaveillut pitkään yritys perustaminenmutta,minulla ei ole omapääoma eikä riitävä koulutusta, miten voin toteuttaa unelmani, minulla on erilaiset liikeideat miten voin kehittää niitä?
Yritysperustaminen unelma
4
109
Vastaukset
- Miksi_et
Hommaa sitä ammattitaitoa?
Odotatko että joku kouluttautuu sinun sijaan.
Oletko alkanut pääoman hankinnan?
Vai odotatko että joku antaa omiaan ja sinä et sijoita mitään?
Jotenkin tuntuu ettet olisi valmis tekemään töitä yrittäjänä, kannattaako edes haaveilla yrittäjyydestä jos ei ole valmis tekemään mitään. - oivallinenidea
Mene paikkakuntasi verotoimistoon ja tee yrityksen aloittamisilmoitus. -toiminimellä eli omalla nimelläsi, niin voit aloittaa vaikka heti.
- Mutta_kun_ei
Aloittajalla ole rahaa yhtään jemmassa eikä kiinnosta opiskella unelmansa saavuttamiseksi.
Jos jotain haluaa ihan oikeasti niin sen eteen tekee kaiken mahdollisen.
Samalla oppii tekemään oikeasti töitä jotta yritys pysyy pystyssä.
- kokenut_yrittäjä
Oikea yrittäminen on raudankova laji. Jos aijot menestyväksi yrittäjäksi sinulla täytyy olla rautainen ammattitaito. Lisäksi tarvitaan pääomaa.
Sitten yksi asia viellä. Kannattaa tarkkaan harkita Suomessa yrittämistä. Maata johtaa
SAK kaikkine kapinan aikaisine periaateineen. Pienyrittäjien kohtelu on ala-arvoisella tasolla siittä mitä sen pitäisi olla. On yrittäjyydessäkin hyviäkin puolia. En kuitenkaan nyt muista mitä. Harkitse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999