Olen harkinnut itä/länsisiperian laikaa metsästykaveriksi. Käsittääkseni ei kauhean haukkuherkkä rotu joten sopisi rivitaloon? Seurakoira löytyy jo taloudesta joten tulevatkohan kuinka juttuun pienen lamppuharjan näköisen cottonin kanssa? Enimmäkseen kanalintu ja pienriistaa metsästelen jotenka tommonen "kaikenriistan rotu" olisi sopiva itselleni :-P aikaisemmin maalla asuessani oli pystykorvia itselläni mutta pitävät kauheaa meteliä variksista ja harakoista ja haluaisin naapurisovun kuitenkin säilyvän :)
Laikoista kyselisin kokemuksia
3
133
Vastaukset
- saana1991
Parempaa eräkaveria saa etsiä kuin itälaika, huippuluonteisia. Eivät hauku tarhassa eivätkä räyhää toisille koirille. Soita Pussisen Ramille, tällä miehellä on tosi toimivia koiria.
- Rami-69
No jos linnunpyyntiin laikaa haet, niin kyll kehottasin katteleen venäläis-eurooppalaista. Venäläis-eurooppalaisissa löytyy paljon linnunhaukkujia kun itälaikat taas on jalostettu lähes pelkästään suurriistalle. Länsilaikoista sen verran että niissäpä ei tällä hetkellä näy olevan minkäänlaisia pelikoiria.
- Viipuritar
Minulla on kerrostalossa laikamix kämppiksenä. Se on todellakin hiljainen ja rauhallinen sisällä. Sen harvan kerran kun olen jättänyt sen kaupan eteen kiinni odottelemaan, se istuu arvokkaasti hiljaa. Metsälenkeillä sitä kiinnostaa kovasti jänikset, oravat ja rannoilla sorsat. Harmi sinänsä, sillä minun pitää pitää koiraani lyhyessä taluttimessa, ettei se riistaa nähdessään vedä minua kumoon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502009
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3131203Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831009- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709