Keliakiatutkimus - pelkään etten pysty siihen

pelottaa

siis kammottaa jo pelkkä ajatus siitä, että kurkusta tungetaan alas jotain letkua. Miten ihmeessä kukaan pystyy sellaiseen tukehtumatta oksennukseensa tai siihen letkuun tai jotain muuta tällaista. Tai vähintään saan jonkun paniikkikohtauksen ja ikuisen henkisen trauman.

3

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hospis

      Hei! Mahdatko jo olla käynyt tutkimuksessa? Mutta nielu puudutetaan ja pyynnöstä saat rauhoittavaa lääkitystä (kannattaa soittaa etukäteen). Kerro rohkeasti henkilökunnalle peloistasi, et ole ainoa

    • letkuvaanalas

      Ei kyllä ole valtavan kaamea toimenpide. Et huomakkaan kun letku on jo mahassasi. Ei sitä tarvitse alata nielemään koska lääkäri työntää sen ihan itse kurkustasi alas. Kestää muutamia minuutteja ja ajatteleppa ennen toimenpidettä ja toimenpiteen aikana sellaisia tapauksia ja toimenpiteitä mitkä ovat paljon kaameempia! Esim. syöpäpotilaita minkälaisia kivuliaita ja uuvuttavia hoitoja ja hetkiä he joutuvat kokemaan päivittäin. Helpoimmista toimenpiteistä on mahan tähystys. Minulle tehty 2 kertaa eikä kammoa jäänyt. Mieluummin letku suun kautta kuin peräpään kautta. Ja ajatteleppa keuhkojen kuvausta ja koepalojen ottamista? Tämä pikkujuttu. Eikä sieltä mitään oksennusta tule! Että näillä neuvoilla eteenpäin! Ja jos olet aikuinen ni ei luulisi että tämmösestä asiasta voi jäädä ikuinen trauma koska vaikeimpiakin asioita voi elämässäsi tulla eteen!

    • Yksneljästäsairaudesta

      Samaa mieltä,ei tuntunut juuri missään ja suht nopeasti on ohitse.Eihän tää mikään paha ole,miettii miten karmeita ihmisille tehdään.En siis halua vähätellä,mutta voi auttaa kun ajattelee.Mulla löyty näraästystä tutkittaessa,suolinukkavaurio oli paha.Keliakian kyllä saa nykyään luotettavasti verikokeillakin ja nyt kun keliakiakorvauskin poistu,niin jos et millään siihen kykene,otata ainakin ne.Ja saat pyydettäessä rauhoittavan,jos haluat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe