Moi! Oon ite paikalla vaan ens viikonlopun ja Aattelin tiedustella arvon ihmisiltä että missähän mahtaa olla Gay/Bi-vipinää Mikkelissä? Olis kiva saada (seuraa)! T. Mies 19 v
Homoseuraa viikonlopuksi
8
358
Vastaukset
- saloonboy
Täytyyhän turistia auttaa..Mikkeli on hieman kuollut paikka homokansalle, mutta yksi alan baari kyllä löytynee. Eli Lähemäen saluuna. Kuten nimikin jo kertoo, kyseessä on cowboy henkinen paikka. Eli jos sulla on esim stetson ja nahkaliivit, niin ne vaan päälle ja eikun valkkaamaan tarjontaa. Sieltä löytyy kyllä samanhenkistä porukkaa. Onnea jahtiin..jii-haa!
- hushomppeli
Muutaman viikon kun odottelet, niin ehdottaisin että suuntaat Suonsaareen, siellä kun paljastat suuntauksesi, niin saavat Mikkelin suvakit ihmeteltävää.
- mikkelingay
Myös Päämaja on gay-kansan suosioissa.
- Nimenvaihto
Päämajalle uudeksi nimeksi hinttimaja, niin ei heteroväki vahingossa eksy sinne.
- kirjesulle
Hyi hitto. Homous on vakava sairaus, josta voi parantua jos tahtoa on.
Parempi on nyrkki kyllikki kuin saastainen homous, Tosi puistattavaa ja ällöttävää.- Anonyymi
Kyllä sinäkin voit tulla jo kaapista ulos, eletään sentään vuotta 2026
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807