Voi hyvää päivää taas kerran!

suomijostainsyvältä

Yksikään kansaedustaja ei ole osallistunut suuresti mainostamaan lamatalkoisiin koska se on sieltä syvältä. Niinp' niin, eivät taida tietää miten syvältä se on suomen köyhien osalta jotka pakotetaan OSALLISTUMAAN JOKA KUUKAUSI!!!
On tää kumma maa, aina ensin kynitään vähävaraiset, ja rikkaat saa osallitua jos huvittaa ja miten huvittaa, ja kerran kaksi kertaa!
Onneksi en ole äänestänyt ketään, ei yhtään hävetä että tuommosia valheellisia ihmisiä on tupa täynnä. OIkeesti, eikä vähäosasille ole yhtään ainoaa ihmistä joka pitäisi heidän puoliaan??? Olen täysin sanaton, eipä huvita etsiä työtäkään kun joutuu makseleen edustajien ja ministereiden kulut ja ostokset.

14

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhämies

Lähetetään me köyhät kansanedustajille 10 euroa että ne saa ostaa joululahjoja itselleen ja läheisilleen

• pienipalkkainenäiti

Kai sun on hyvä lähettää naapureilta saamiasi elättirahoja joiden eteen et ole otse tehnyt mitään.

Minä en lähetä.

• häpeileppässanojasi
        pienipalkkainenäiti kirjoitti:

Kai sun on hyvä lähettää naapureilta saamiasi elättirahoja joiden eteen et ole otse tehnyt mitään.

Minä en lähetä.

Jokainen on tehnyt omien eläkkeidenstä, työttömyyskorvuakisensa ym etuuksien eteen töitä, veroina maksettuja osuuksia. Harva ihminen se on joka ei ole päivääkään tehnyt töitä ja veroja maksellut. Joten turha syyllistää ja haukkua eläteiksi.
        Itse olen ollut töissä nyt kolkyt vuotta ja risat, ja niin vaan työt loppu kun kananlento, eikä todellakaan omasta halustani, tyhjään työpaikkaan en voi enää mennä istumaan, se on täysin loppu duuni. Eläkemaksut ja työttömyysvakuutusmaksut menivät joka ainoasta palkastani, joten omat korvaukseni ja eläkkeeni olen ansainnut. Eläkkeeni sitten kun se aika koittaa.

• J-MJ

Pääsiäisenä voisi lähettää kansanedustajille tuokkosellisen "sitä itseään" mämminä.

• J-MJ kirjoitti:

Pääsiäisenä voisi lähettää kansanedustajille tuokkosellisen "sitä itseään" mämminä.

Tulisikohan siitä sanomista, jos tuokkosia alkaisi mennä vähän enemmänkin? :D

• Niilläonpäässäköyhää

Yeap, systeemi on syvältä.

• köyhämies

Olen tehnyt ilmaiseksi töitä lähes 12 vuotta joten mulla on nyt oikeus loisia. Monia ilmaisia työharjoitteluita takana saatana.

• alanelätiksi

Minä osallistun talkoisiin niin etten ikinä enää änestä enkä mene töihin. Alan loisimaan samoin kuin nämä 200 tyhjäntoimittajaa.

• RöihinDiitä

AP menisit röihin kuten vanhempas

• KansanedustajienSuusta

Kansanedustajat nauraa hötköttää koko talkoille.
      Varmaan kansanedustajien kahvilassa käy kova naurunröhäkkä ja ivallinen virnistys, että eihän ne talkoon meitä koske, nehän koskee työläisiä ja köyhiä.
      Hui hai, nehän ne on talkoita muutenkin tottuneet tekemään, joten tehkööt vaan keskenään.
      Me täällä kansanedustajina emme moisiin talkoisiin käsiämme sotke.
      Meillä on ihan riittävästi talkoita omien etujen ajamisessa.

• Nytonjoilta

Hyvää iltaa mieluummin.

• Pylväsremontti

Niillä oikeasti mitään töitä edes oo. Teatteria tekevät kun muutamissa istunnoissa puolileikillään ideologisia liturgioita lässyttävät. Illalla ja kuppilassa ollaan kavereita ja Mikadossa ym. stadin seurapiiripaikoissa, onhan se nyt nähty ja tiedetään. paitsi monenkaan esim. miesedustajan muija ei tiedä mitään, tuskin edes osaa aavistaa millaista peliä väliin herrat ja muutama naisedustajin pitävät. Puoli vuotta ovat erilaisilla täysipalkkaisilla lomilla tekemättä yhtään mitään ja täydet muut edut juoksee silloinkin. Nimittävät istuntotauoiksi, ihan sama mikä nimi. Loisimista ilmaisella rahalla jä löhöämistä ylisuurilla eduilla se on samalla työnpakoilua. Kuka enää kansanedustajaa edes kunnioittaa saati arvostaa. Huonoja esimerkkejä kansalaisille kun eivät luovu mistään eduistaan tai rahoistaan. Köyhää suomalaista veronmaksajaa kyllä kynivät ja siinä mielessä lyövät kuin vierasta sikaa.

• Edustajasi

Luopuisitko itse saavuttamistasi eduista ja rahoista?
        Taitaa vain kateellista harmittaa, ja ainhan voi kateellinen pyrkiä
        itse eduskuntaan.

• löysätpois

Kuka sitten alunperin keksikään tuon idean että kansanedustajat jotenkin osallistuisi säästötalkoisiin, ainakin minä käsitin että pitäisi säästää, en kyllä ymmärrä näin veronmaksajana joka siis maksaa osaltani heidän palkkaansa, miten se säästää veroeuroja että kansanedustajat heittelee sitten näitä rahoja tuuleen, taas nähtiin miten kaikesta voidaan leikata mutta kun edustajien palkkioihin pitäisi puuttua, silloin kyllä löytyy arvovaltaista todistelua miten vaikeaa, kallista ja mahdotonta sellainen olisi, nyt yksi ja toinen todistelee lahjoittavansa muutenkin sinne ja tänne, onko jossain työsopimuksessa sanottu että palkasta pitää riittää kaikenmaailman himphamppujärjestöjen rahoitukseen. Kansanedustajien pitäisi tehdä selvitys näistä lahjoituksistaan, sitten vähennetään se osuus heidän palkastaan ja valtio hoitaa sen ja sitten leikkaa niitä samoin kuin kehitysapuja sun muita, pitääkö verovaroista maksaa kedustajien palkan muodossa avustuksia järjestöille joista edustaja yksin päättää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      82
      3792
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2639
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      94
      2146
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1657
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1478
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1461
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1424
    8. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      25
      1401
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      70
      1392
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      11
      1274
    Aihe