Mitä hyötyä on S-etukortista?

hyödytjahaitat

Satuin juuri huomaamaan tällaisen uutisen: http://www.msn.com/fi-fi/talous/uutiset/nyt-tuli-päätös-600-000-suomalaiselle-napsahtaa-tilille-65€/ar-AAfpj9Z

Olen vähävarainen opiskelija. Mitä hyödyn S-etukortista? En ikinä ajatellut hankkia S-etukorttia. Jäänkö paljosta paitsi? En ymmärrä koko kortin ideaa.

K-plussakortin sain ilmaiseksi, joten sen hankin vähän aika sitten.

15

4001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TäysKäsi

      S-etukortti on värisuorana lompakossa. Minä tykkään täyskädestä lompakossa.

    • pistemies

      No mäkin joskus 8 vuotta sitten ajattelin että mikä juttu toi s-boonus kortti on että pitää maksaa olikohan sillo 20 euroo ja sitte ääsit jäseneksi...vai oliko peräti 100 euroo....no mut kuitenkin maksoin ja siitä lähtien kun oon prismassa käyny kaupassa ja käyttäny korttia niin olen saanut 5-20 euroo kuukaudessa puhtaana tilille rahaa....joten nyt 8 vuotta käyttäneenä 12kk x 8 vuotta x 5euroa = 480 euroa vähintään olen saanut tilille rahaa....joten kannatti kyllä hommaa ja siellä asioida....on siellä muutakin parempaa kuin muissa kaupoissa...esim tuoretta leipää yms....

      K-plussa kortista tulee nyt vuodessa noin 25 euroo plussa pisteitä....vertailun mielessä....

      Lidilki on ihan hyvä mesta...siellä alkaa olee kanssa tuoretta ja halpaa kamaa, mutta ei hirveen laaj valikoima vaan...mut hyvä kuitenkin...

      Siwan pins pisteet on sitte ihan nolouden huippu !

      • Pinssitystä

        Juu nyt reilu vuosi Pinssejä lähilähikaupasta pääosin, rahallinen hyöty laski tuon myötä alle puoleen, ehkä 1/3 verrattuna 1.bonariin.
        Joskus sillä saa jotain ilmaiseksi tai halvalla, mutta siinä se sitten onkin.


    • Middle-Earth

      Eskortin hyvyys riippuu vähän siitä, minkä osuuskaupan alueella ryhdyt sitä siakasomistajana vinguttamaan. Yrittäjähenkisellä ja köyhyyttä kammoksuvalla eteläpohjanmaalla, jossa kannetaan mieluummin viimeiset killingit lihottamaan Kookauppiaan puolitoistametristä mahanympärystä kuin sotkeennutaan osuustoimintakommunismiin, on S tosi PaSha. Mutta idempänä homma menee toisin päin.

    • EiIlmainen

      Eikös se plussakorttikin maksa kympin hujakoilla ja pitääkö se maksaa aina kun kortti pitää uusia (kulunut)?

    • Jurpooo

      Saahan S:stä myös bonusten lisäksi vuosittain ostohyvitystä, joka perustuu ostojen euromäärään (kyse on muuten vastaavasta kuin osakeyhtiössä osingon jako). Ihan pikkuostoilla niistä ei paljoa kostu.

      • EiKaikissa

        Vain osassa osuuskauppoja.


    • 1907

      Jos maksat s-kortilla (s-tililtä) saat lisäksi aina 0,5% maksutapaetua.

      Lisäksi pari-kolme kertaa vuodessa on yleensä asiakasomistapäivät, jolloin saa -5-15% alennuksia elektroniikkatuotteista, vaatteista jne.

      • Vaihteluvirkistää

        Ja tuplabonarikausia.
        Tuon 5-15% alennukset vaihtelee, eli minkälaisista tuotteista saa 15% alennusta ja mistä 5%.


    • kahvikortti

      Jokunen euro osinkoja/vuosi . Ilmainen kahvi automaatista. Siinäpä ne tärkeimmät
      taisi olla. Bonukset maksetaan hinnoissa, mutta niin tehdään muidenkin korttien
      kanssa.

      • vfgfgfvf

        Bonukset maksaa hinnoissa nekin, joilla ei korttia ole. Eli bonukset täytyy silti laskea kortin hyödyksi. Onhan parempi edes muutama euro bonuksina takaisin kuin tasan 0 euroa. Jos paljon S-ketjun kaupoissa käy niin kortiton maksaa käytännössä 5% enemmän ostoksista kuin sellainen jolla ei korttia ole.


      • 1222

        Tavallaan totta, mutta monet tuotteet (ei kaikki tietenkään) Prismassa ilman bonuksien laskemisiakin aina edullisemmin kuin K-ryhmän kaupoista.


    • opiskelijoilleym

      yksineläjille vain 1-2%.

      • 1819

        Yksineläjän kannattaa yleensä ostaa Lidlistä se, mitä löytyy. Lopun voi ostaa Prismasta. Joitakin tarjouksia kannattaa ostaa K-ryhmästä.

        Bonuksilla ei ole oikein merkitystä. Tosin nekin muruset tietysti kannattaa ottaa pois. Vaatii kuitenkin osuuskaupan jäsenyyttä, joka varten on maksettava 100 euron osuusmaksun. Sille saa kyllä yleensä hyvän koron ja saa takaisin erotessaan osuuskaupasta.

        K-ryhmän tarjousten ostaminen vaatii usein K-kortin. Bonuksiin asti yksineläjän on vaikea päästä K-ryhmässä.

        Olen sitä mieltä, että bonusprosentin pitäisi olla sama kaikille. Silloin se voitaisiin heti huomioida alennuksena kassalla.


    • liideliin

      Kaikki etukortit nostaa hintoja ei kaupat ajattele asiskasta ja muka jaa jotain bonus rahaa itse ne on maksettu maailman kalleimman ruuan muodossa ja hintoihin kun lisää vielä n.42%:tia se on maatalous tukiaiset ruuan hinnan päälle,se on oikea ruuanhinta suomessa,käykää lidlissä siellä on halvin ruoka etkä tue asukaslukuun suhteutettuna maailman korkeimpia maatalous tukiaisia,alkaa suomen ruoka halpenemaan mitä enemmän käytämme ulkomaisia elintarvikkeita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe