Mitä hyötyä on S-etukortista?

hyödytjahaitat

Satuin juuri huomaamaan tällaisen uutisen: http://www.msn.com/fi-fi/talous/uutiset/nyt-tuli-päätös-600-000-suomalaiselle-napsahtaa-tilille-65€/ar-AAfpj9Z

Olen vähävarainen opiskelija. Mitä hyödyn S-etukortista? En ikinä ajatellut hankkia S-etukorttia. Jäänkö paljosta paitsi? En ymmärrä koko kortin ideaa.

K-plussakortin sain ilmaiseksi, joten sen hankin vähän aika sitten.

15

4001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TäysKäsi

      S-etukortti on värisuorana lompakossa. Minä tykkään täyskädestä lompakossa.

    • pistemies

      No mäkin joskus 8 vuotta sitten ajattelin että mikä juttu toi s-boonus kortti on että pitää maksaa olikohan sillo 20 euroo ja sitte ääsit jäseneksi...vai oliko peräti 100 euroo....no mut kuitenkin maksoin ja siitä lähtien kun oon prismassa käyny kaupassa ja käyttäny korttia niin olen saanut 5-20 euroo kuukaudessa puhtaana tilille rahaa....joten nyt 8 vuotta käyttäneenä 12kk x 8 vuotta x 5euroa = 480 euroa vähintään olen saanut tilille rahaa....joten kannatti kyllä hommaa ja siellä asioida....on siellä muutakin parempaa kuin muissa kaupoissa...esim tuoretta leipää yms....

      K-plussa kortista tulee nyt vuodessa noin 25 euroo plussa pisteitä....vertailun mielessä....

      Lidilki on ihan hyvä mesta...siellä alkaa olee kanssa tuoretta ja halpaa kamaa, mutta ei hirveen laaj valikoima vaan...mut hyvä kuitenkin...

      Siwan pins pisteet on sitte ihan nolouden huippu !

      • Pinssitystä

        Juu nyt reilu vuosi Pinssejä lähilähikaupasta pääosin, rahallinen hyöty laski tuon myötä alle puoleen, ehkä 1/3 verrattuna 1.bonariin.
        Joskus sillä saa jotain ilmaiseksi tai halvalla, mutta siinä se sitten onkin.


    • Middle-Earth