Hallitus on päättänyt panna Suomen kuntoon sinisen biotalouden avulla. Tämä on hallituksen tärkein kärkihanke, kärkihanke. Nyt vaihdetaan navettojen ja karjasuojien lahonneet laudat ja maalataan koko navetta siniseksi. Tämä on sitä sinistä biotaloutta, nimensä mukaisesti. Jokainen varmaan ymmärtää, että jollain tavalla tämä kärkihanke on rahoitettava, rahoitettava. Hallitus on päättänyt alentaa ansiosidonnaista työttömyyspäivärahan maksuaikaa ja siitä saadaan suunnilleen sen verrran kuin näihin lisämaataloustu-, tarkoitan siis sinisen biotalouden edistämiseen tarvitaan. Ja kyllä isännät varmasti pestaavat talkooväkeä maalaustöihin, joten onhan tästä suuri hyöty joutilaillekin. Isännät tarjoavat mehut talkooväelle, emännät leipovat nisua suurimpaan nälkään ja minun vaimoni juuri kuiskasi korvaani, että johonkin tyhjillään olevista asunnoistani voidaan myös talkooväkeä majoittaa, majoittaa.
Tsemppiä!
Juha
Hallituksen sisällä on ihan kolmistaan juteltu, että onhan se todella omituista, jos jotkut virkamiehet tuottavat valtiolle enemmän rahaa kuin mitä heistä aiheutuvat kulut nielevät. Tämän ongelman poistamiseksi hallitus on päättänytkin vähentää talousrikosten ja harmaan talouden torjuntaan pestattua väkeä oikein kunnolla. Samaan aikaa hallitus pitää huolta siitä, että hyvät rikostilaisuudet eivät pääsisi ihan tykkänään loppumaan varakkaalta väeltä. Nyt on siis aika hämärä- , tarkoitan siis hallintarekisteriuudistukselle.
Twiittaillaan selfien kera!
Aleksi
Mulle käy ihan mikä vaan. Olen vieläkin niin innoissani, kun Obama ei onnistunut ohittamaan mua ilman kädenpuristusta. Sanoin sille suomeksi ja osin myös amerikanenglanniksi, että hyvin poika kuule toimit ja minuun voit aina luottaa. Juha ja Aleksi, Häkä ja koko EK ovat alkaneet pitää minua luottomiehenä eli mussa on sellaista pääluottamusmiehenkin vikaa. Duunarilta tulee välillä vasenta koukkua, mutta kyllä tällainen puupää iskuja kestää, jos aleta kirveellä huitoo. Lavrovin tapaan jo ties monennenko kerran ja nyt kyllä aion kysyä, että onkos hänkin ravimiehiä, kun on niin usein laukalla. Heh, heh, taitaa olla niitä perusvenäläisiä.
Taas reissussa!
Timo
Kärkihankkeet
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438