Perintöä 50000

Huonoeläke

Sain perintöä 50 th. euroa (vähennetty jo verot) Jään eläkkeelle 3 vuoden päästä. Miten tämä raha kannattaisi sijoittaa varman päälle. Tappiota tästä en halua euroakaan. Vai kannattaako makuuttaa vaan tililläni.

13

325

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelko_pitää_köyhänä

      Jos sielu ei kestä lainkaan tappioita, tili on oikeastaan ainoa mahdollinen ratkaisu. Ei tule häviöitä mutta ei kyllä tuottoakaan. Maksuvalmius huomioon ottaen tuosta summasta voi pyörittää pääosaa määräaikaistalletuksissa niin saa edes jonkun promillen plussaa.

      Esimerkiksi hyviin teollisuusosakkeisiin sijoitettuna 50000 euroa tuottaa vuodessa eläkkeen jatkoksi 1500 - 2000 euron netto-osingot. Siellä minun rahani ovat, mutta kun sinulla on se tappion pelko niin vahva, vaikka koko summa on oikeastaan täysin ylimääräistä rahaa.

      • eitilillä

        8% vakaan tuoton sille rahalle saa. Katso tuolta: Korkeatuottoinen.fi. Naapurini laittoi sinne 20000 euroa.


      • Riski_ja_tuotto
        eitilillä kirjoitti:

        8% vakaan tuoton sille rahalle saa. Katso tuolta: Korkeatuottoinen.fi. Naapurini laittoi sinne 20000 euroa.

        Jos ei ole kanttia omistaa jotain suuryhtiötä, on tuskin viisasta lähteä näitä vippifirmojakaan rahoittamaan. Saattaa pääoma kadota lopullisesti.


    • Koneosake

      KONE osakkeelle iso kauppa Kiinasta.

      • vakavarainenyhtiö

        Kone Oy olisi varmaan hyvä sijoituskohde. Etenkin jos ei tarvitsisi nostaa koko summaa kolmen vuoden päästä ( jos sattuisi olemaan silloin pieni notkahdus osakkeissa ) Uskon, että tuo summa tuplaantuisi 7-10 vuoden aikana.


      • sijoitusneuvonta

        Kone tullut 6 kuukaudessa paljon alas päin. Ei ainakaan huonoin aika ostaa.


    • Coiniakehiin

      Kannattaa ostaa kryptocoineja, ovat lähes aina kohonneet raketin lailla.

    • Rikastunut

      Huhtamäkeä, f-securea, Valmettia ja hieman Konetta. Elisa on vakaa osake ei laske ja nousee maltillisesti ja osingot on hyvät.

      Omalla vastuulla teet, mutta nuo on mielestäni hyviä osakkeita.

    • Hopeaarajantaakse

      Lahjoita mulle 5000 euroa niin saan elämäni kuntoon. Vaimo lähti. Työtkin loppuivat kun firma siirsi hommat toiseen maahan. Oon sen ikäinen että töitä en enää saa. Velkaa on 5000 ja en pysty maksamaan pois kun olen nyt peruspäivärahalla. Köyhyys ja sairaus tympäisee. Vaimon perkele vei viimeiset hopeat toiseen maahan.

    • e3r4t5y6

      niin, ei ensikertaiselle voi suositella missään nimessä osakkeita, ne nousee ja laskee ja se lasku alkaa romahdusmaisesti puolta vuotta ennen kun eurojen setelielvytys loppuu

    • jos-noin-olisi

      JOS NOIN OLISI, väitän että 70 % sijoittajista laittaisi tuonne. Minäkin myisin rahaston, jos katsotaan että olisin aina pitänyt rahani rahastoissa, tuotto olisi 7.8 %. Minä olen ostanut ja myynyt, silloin olen saanut noin 20 % tuoton.
      esim. ostin nokiaa kun pressamme osti, myin ne alle vuodessa. tämä vihje oli iltalehdessä.
      esin. myin lähes kaikki alkuvuodesta ja ny syksyllä ostin takaisin, tämän vinkin sain tv uutisista, kun vakuutusyhtiö vähensi sijoituksiaan.

      http://korkeatuottoinen.fi/

      "8 % tuottoa 500–20 000 € kertasijoitukselle, kun sijoitusaika on vähintään 6 kk
      5 % tuottoa 500–20 000 € kertasijoitukselle, kun sijoitusaika on 3-6 kk
      3 % tuottoa 500–20 000 € kertasijoitukselle, kun sijoitusaika on alle 3 kk
      Lainasto Oy on vuodesta 2011 toiminut rahoitusyhtiö, jonka palveluihin kuuluvat kuluttajaluotot ja yritysrahoituspalvelut. Korkeatuottoinen.fi –palvelun kautta kerätyt sijoitukset käytetään luotonantovolyymin kasvattamiseen.

      "Minimisijoitus vain 500 euroa!
      Ei mitään kuluja – vain puhdasta tuottoa!
      Tuotot tilitetään kuukausittain!
      Sijoituksen voi lopettaa koska tahansa ja ilman kuluja!"

    • joojoojooei

      ime peräaukkoa senkin rontti.

    • säästäelämään

      Suosittelen säästämään tulevaisuutta varten. On oblikaatiot ja korkeakorkoiset tilit, sijoitusrahastot ja pörssiosakkeet, mutta kun ne ovat tilillä, ne ovat varmassa tallessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6273
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3808
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1975
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1478
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1468
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe