Tietääkö joku asiasta?

JotainRajaaSentään

Ketjussa kaksi turvallisuusfirman ''pomoa'' keskustelee ''psykoosissa'' profetiat palstalla. Kehuvat itseään ja omaa ''viisauttaan'' siten, että moiseen ei terveellä päällä lähdetä mukaan.
Kumpikin esiintyy omilla nimillään ja mainostaa itseään ''kaikkitietäväksi.''
Omaa kehua ja palstan aihe täysin hukassa.
Tietääkö joku, että noinko löysässä on luvat perustaa turvallisuusfirma Suomeen?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13881680/profetiaa--

10

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hessuhaastemies

      Tiedätkö mitä tarkoittaa raamatullinen termi, panettelu? No se on just sitä minkä aloituksessasi tuot esille.

      • KriteeritTurvana

        Väärä analyyssi.
        Totuus pitää tulla esille ja kysymyksiä saa esittää.
        Raamatullinen sana. Puhukaa aina totta.
        Odotan vastausta aloituksen kysymykseen.
        Totuus ei pala tulessakaan.


      • asdfgasdfg

        Palstan copypastepoliisivajakkia vain riipii kun ei saa kaikkien jakamatonta huomiota. On katkera Jarmoille yms ja sille, ettei hänen jutuistaan kukaan enää välitä.


      • eiriivaajiaenäätänne
        asdfgasdfg kirjoitti:

        Palstan copypastepoliisivajakkia vain riipii kun ei saa kaikkien jakamatonta huomiota. On katkera Jarmoille yms ja sille, ettei hänen jutuistaan kukaan enää välitä.

        Tuo on kyllä täysin totta! Olen samaa mieltä.


    • juhotuuli

      nytten teillä on kaikista tiedot ja nimenne nii nytten sitten joudutte erottaa jyvät akanoista ja oikeat profeetat vääristä!!!

      5. Mooseksen kirja, 18 luku, jae 22: "Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä."

      tässä tämän hetken "päätoimijat" täällä... :)

      JUHO TUULI

      Jumalan_henkäys [jouni ylönen]

      JARMO EKLUND

      harri veijonen

      17.4.2015 17:32

      VALHEET ja perättömät väitteet.

      Tämä (tiedetty) taho, vihamissio on ottanut siis missiokseen sen, että tämä debora (maijaliisa) on jatkuvan mustamaalauksen kohteena. Ja tämä ”missio” siis alkoi aktiivisesti 2013. Sitäkin ennen oli vastaavaa valheagendaa, mutta tämä vihamissio on ollut lajissaan kauhistuttavan törkeää.

      kertokaahan mielipiteenne ja koetelkaa meidät... ;)

      • oitisOik.sivustolle

      • Rakas uskonveljeni "raamatusta" = juhotuuli !

        POISTA MINUT - HETI - KAIKILTA LISTOILTASI . . . edustan Jumalaa . . . en itseäni !

        Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN . . . !

        Toteutat noilla listoillasi . . . ihmisen tahtoa . . . ELI ITSEÄSI . . . !

        Älä tee tuollaisia listoja, sillä se ei ole . . . Jumalan tahdon . . . mukainen tehtävämme.

        ******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? ********

        *****************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • juhotuuli

        Paavalin 1 kirje korinttolaisille

        Luku 14:29

        29. Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, MUUT ARVOSTELKOON.

        aamen

        ymmärrättekö? ;)


    • ylöss

      ylöös

    • ylösss

      ylösss

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe