ettei W7 ala muuttua W10-ksi?
Mitä päivityksiä pitää varoa
4
75
Vastaukset
Ei mitään.
Windows 7 ei muutu itsekseen Windows 10:ksi. Kannattaa asentaa kaikki päivitykset, niin Windows 7 lähettää tietoja laitteistosta jotta Microsoftilla voi varautua ongelmiin ja samalla saa valmiudet päivittää niin halutessaan Windows 7:n Windows 10:n.
Päivityksellä ei mikään kiire tietenkään, että heinäkuun loppuun mennessä aikaa tehdä maksutta. Ja jos ei kiinnosta Windows 10 niin ei tarvitse tehdä mitään vaan voi rauhassa valmistautua siirtymään pois Windowsista, toisen merkkiseen käyttöjärjestelmään.- tuota-ei
X64-järjestelmien Windows 7:n päivitys (KB3035583)
Latauskoko: 664 kt–763 kt
Tuota ei ikinä.Tulee muuten pakko Windows päivitys ja vaikka tuon ottaa pois eli poistaa niin jää jonnekkin.pitäs tietää mikä rekisteriavain pitäisi vielä poistaa. - viisasneuvo
ei kannata ladata/asentaa mitään windows päivityksiä, tietoturvapäivitykset vaan. Ms pakkosyöttää win10 ja vakoilusoftaa nyt jatkuvasti.
- optiosanktio1
Seuraavat päivitykset lähettävät W7 konelta dataa Microsoftille ja jos ei halua sitä tunnetta että minua nyt vakoillaan niin nämä pois tai estää niiden asentaminen kun ilmestyvät ladattaviksi ja piilottaa ne.
KB3068708
KB3022345
KB3075249
KB3080149
Tuon lisäksi pitää poistaa ruksi asetuksissa mistä johtuu että noita päivityksiä tarjotaan ja se löytyy polusta:
Ohjauspaneeli>Järjestelmä ja suojaus>Tarkista tietokoneen tila>Muuta Toimintokeskuksen asetuksia>Käyttämukavuuden kehitysohjelman asetukset>Vaihda täppi kohtaan En halua osallistua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892