ettei W7 ala muuttua W10-ksi?
Mitä päivityksiä pitää varoa
4
107
Vastaukset
Ei mitään.
Windows 7 ei muutu itsekseen Windows 10:ksi. Kannattaa asentaa kaikki päivitykset, niin Windows 7 lähettää tietoja laitteistosta jotta Microsoftilla voi varautua ongelmiin ja samalla saa valmiudet päivittää niin halutessaan Windows 7:n Windows 10:n.
Päivityksellä ei mikään kiire tietenkään, että heinäkuun loppuun mennessä aikaa tehdä maksutta. Ja jos ei kiinnosta Windows 10 niin ei tarvitse tehdä mitään vaan voi rauhassa valmistautua siirtymään pois Windowsista, toisen merkkiseen käyttöjärjestelmään.- tuota-ei
X64-järjestelmien Windows 7:n päivitys (KB3035583)
Latauskoko: 664 kt–763 kt
Tuota ei ikinä.Tulee muuten pakko Windows päivitys ja vaikka tuon ottaa pois eli poistaa niin jää jonnekkin.pitäs tietää mikä rekisteriavain pitäisi vielä poistaa. - viisasneuvo
ei kannata ladata/asentaa mitään windows päivityksiä, tietoturvapäivitykset vaan. Ms pakkosyöttää win10 ja vakoilusoftaa nyt jatkuvasti.
- optiosanktio1
Seuraavat päivitykset lähettävät W7 konelta dataa Microsoftille ja jos ei halua sitä tunnetta että minua nyt vakoillaan niin nämä pois tai estää niiden asentaminen kun ilmestyvät ladattaviksi ja piilottaa ne.
KB3068708
KB3022345
KB3075249
KB3080149
Tuon lisäksi pitää poistaa ruksi asetuksissa mistä johtuu että noita päivityksiä tarjotaan ja se löytyy polusta:
Ohjauspaneeli>Järjestelmä ja suojaus>Tarkista tietokoneen tila>Muuta Toimintokeskuksen asetuksia>Käyttämukavuuden kehitysohjelman asetukset>Vaihda täppi kohtaan En halua osallistua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004