Ketun uudet portsarit??

Pöljänkylä

Mistä löytyneet nämä naurettavat kakarat kokkosen baarin ovelle? Ikinä ei ole meikäläistä baarista käännytetty viime vkl kuitenkin ylimielinen pentu ovella oli sitä mieltä että juotu liikaa vaikka lähes selvinpäin olin! Onko muilla kokemuksia näistä juipeista?

7

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiei

      Kyllä se koko paikka on ihan naurettava!

    • hyvääpalvelua

      Mielestäni ketussa niin poket kuin muu henkilökunta oli oikein mukavia. Olin ensimmäistä kertaa käymässä kyseisessä paikassa. Toistekkin ilomielin menen.
      Ehkä lopulta on kyse siitä miten itse käyttäytyy ja ei tietenkään umpihumalaista ole mitään mieltä enään baariin laskee. :)

    • iopeireop

      Nuo poket on kummia vähän kaikkialla, kumma kun naiset pääsee aina oli kuinka humalassa tahansa, kerran kuopiossa poke oli sitä mieltä että olin liian humalassa, kuusi olutta oli pohjilla joten olin vähän erimieltä. Jonossa "tyttö" oksensi poken nähden ja silti heittämällä sisään:D

      • sgasd

        se on kyllä valitettava totuus että hyvännäköiset bimbot varsinkiin pääsee baariin oli ne sitten liian kännissä tahi ala-ikäsiä, nää vois vaan tajuta sen ettei lopulta moisessa ole mitään muuta tarkotus perää kun saada äijille bimbo seuraa yön päätteeks.


      • Anonyymi
        sgasd kirjoitti:

        se on kyllä valitettava totuus että hyvännäköiset bimbot varsinkiin pääsee baariin oli ne sitten liian kännissä tahi ala-ikäsiä, nää vois vaan tajuta sen ettei lopulta moisessa ole mitään muuta tarkotus perää kun saada äijille bimbo seuraa yön päätteeks.

        Monella alalla ei kuormasta syömistä katsota hyvällä mutta poken hommissa se on ok!


    • Anonyymi

      Viitostuvallekin pitäisi saada poket.

      • Anonyymi

        On siellä oikein pöljähatut päässä vai mitä kaksariarto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe