Heips,
täällä nuori autonomistaja joka kaipailee apua. Kesärenkaat vetelevät viimeisiään ja edessä on uusien renkaiden osto. Olen etsinyt netistä josko jossain liikkeessä olisi kesärenkaat alennuksessa, mutta tähän asti on tullut vastaan vain talvirengasalennuksia. Luulin että näin syksyisin yritykset haluaisivat päästä eroon tilaa vievistä kesärenkaista mutta olen tainnut olla väärässä. Tai ainakin näin isompien ketjujen osalta. Onko odotettavissa kesärengasalennuksia myöhemmin talvella tai keväällä? Mihin olisi paras aika ajoittaa osto?
Koska paras aika ostaa kesärenkaat?
2
1084
Vastaukset
- kahdenSetinLoukussa
Keväällä kun hyllyssä on tuoreet renkaat ja niitä tuputetaan joka paikassa.
Syksyllä voi saada mitättömän verran halvemmalla, mutta rahasi seisoo varastossa turhaan ja mitä jos autosi hajoaa tai joudut kolariin ja auto lunastukseen, siinä jää mahdollisesti turhat renkaat hyllyyn ja seuraavassa autossa on renkaat valmiina. - moneksi.vuodeksi
Nyt ne juuri poistavat hyllyistä varastojen jäänteitä, joten voi saada tosi hyvän tarjouksen muutamista varastoon jääneistä vähemmän tunnetuista rengasmerkeistä. Tosin talvirengassesonki painaa jo päälle vahvasti.
Jos aikoo pitää autoa kauan, niin saa kesärenkaat paljon halvemmalla jo valmiiksi asennettuina kuin ensi keväänä. Mulla on aina ollut kahdet vanteet, niin ei tarvi maksaa töistä kahta kertaa vuodessa. Pelkästään vaihto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839