Missä uutisvyöry tästä söpöliinistä?

Bussissa

http://www.ts.fi/uutiset/turun seutu/821667/Poliisi kaipaa havaintoja kadonneesta 16vuotiaasta

Ei missään... Miksikö? Koska kukaan ei ole tappanut häntä ja sen jälkeen jatkuvalla syötyöllä antanut juttuvinkkiä lehteen....

23

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dkdkkd

      Hölmö, tuossa mitään oo, ottanut hatkat koulukodista salarakkaansa luo.
      Vituttaako Nelasta paasaus vai?

      • Niin, mutta miksi ei lehdet hehkuta sitä KOKOAJAN???

        Noh koska kukaan murhaaja ei kokoajan anna juttuvinkkiä peitelläkseen syyllityyttään


      • oletkotyhmä
        Bussissa kirjoitti:

        Niin, mutta miksi ei lehdet hehkuta sitä KOKOAJAN???

        Noh koska kukaan murhaaja ei kokoajan anna juttuvinkkiä peitelläkseen syyllityyttään

        Noihan karkailee jatkuvasti koulukodista ja löytyy tai palaavat aikanaan. Nelasta olisi ihmeellisempää jos ei olisi ollut juttuja ja tuskinpa niitä lehdille tarvitsee tyrkyttää, soittelevat kotiin.


      • oletkotyhmä kirjoitti:

        Noihan karkailee jatkuvasti koulukodista ja löytyy tai palaavat aikanaan. Nelasta olisi ihmeellisempää jos ei olisi ollut juttuja ja tuskinpa niitä lehdille tarvitsee tyrkyttää, soittelevat kotiin.

        Kyllä se on se aviomies joka hänet murhannut joka sitä juttua lehdille syöttää... KOKOAJAN siis juttuvinkkiä... Ei normi katoamiset tuollaista huomiota saa kuten huomattu


      • mahtavapäätelmä
        Bussissa kirjoitti:

        Kyllä se on se aviomies joka hänet murhannut joka sitä juttua lehdille syöttää... KOKOAJAN siis juttuvinkkiä... Ei normi katoamiset tuollaista huomiota saa kuten huomattu

        Mene heti aamulla poliisille kertomaan huomiosi ))


      • mahtavapäätelmä kirjoitti:

        Mene heti aamulla poliisille kertomaan huomiosi ))

        En mää mitään kerro... Odotetaan että poliisi kertoo pidätyksestä... Tai sitten oli kiinni sen 3 päivää ja päästettiin vapaaksi kun ei yhtään juttuvinkkiä tullut lehteen noin 3 päivään


      • Bussissa kirjoitti:

        En mää mitään kerro... Odotetaan että poliisi kertoo pidätyksestä... Tai sitten oli kiinni sen 3 päivää ja päästettiin vapaaksi kun ei yhtään juttuvinkkiä tullut lehteen noin 3 päivään

        Uskoisin että oli kiinni sen 3 päivää... Miksi lehdet ei kerro kuka on EPÄILTTYNÄ murhaan???


    • Iehbj

      Ei ole kadonnut niin suosittuun paikkaan kuin Nuuksio, jossa käy satoja tuhansia ihmisiä retkeilemässä. Heitä kiinnostaa omat retkeilymaastot.

    • Entäs missäs uutiset toppiin liimatuista katoamisilmoitusksista?

      Aivan ilmoituksia saati juttuvinkkejä ei tee kukaan. Etenkään kylmäksi laittanut aviomies :D

    • Jumalauta muuten minkä näkönen pakkaus. Olis kiva ite löytää se :p

      • isotytttö

        Pikkutyttö, älä kehtaa :(


      • isotytttö kirjoitti:

        Pikkutyttö, älä kehtaa :(

        Itte olin kauhee panomies jo 12 vuotiaana että ei toi mikään ihan pikkutyttö ole... Noh kyllä Nelaakin vois panna mutku Sege tappo sen :(


    • Ei taaskaan uutistakaan tuosta...

      Mitä tästä opimme? ainakaan ei ole mieskaveri pannu kylmäksi ja tyrkytä kokoajan juttua lehteen

    • Tänäänkään ei uutisoitu

      • hyväehdotus

        Mitä jos tekisit utkinat, ostat pyykkinarua ja menet lähimpään metsään.


      • hyväehdotus kirjoitti:

        Mitä jos tekisit utkinat, ostat pyykkinarua ja menet lähimpään metsään.

        Noh itse olen melko rikas....

        Se olisi hyvin toden näköistä että joku tyttö iskis mut, mentäis naimisiin, tappais mut, piilottais mut ja antais perättömiä lausuntoja ja uutisvinkkiä KOKOAJAN lehtiin...

        Hyvin mahdollinen tilanne


      • Onkotietoa

        Mikset ole ratkaissut tuota 16-vuotiaan katoamista, kun kerran Utkinan olet ratkaissut?


      • Onkotietoa kirjoitti:

        Mikset ole ratkaissut tuota 16-vuotiaan katoamista, kun kerran Utkinan olet ratkaissut?

        Noh poliisikin tietää totuuden Nelasta ja epäilty murhaaja (käytetään nyt oikeita termejä) oli poliisin hallussa 3 päivän ajan


      • tosirikas
        Bussissa kirjoitti:

        Noh itse olen melko rikas....

        Se olisi hyvin toden näköistä että joku tyttö iskis mut, mentäis naimisiin, tappais mut, piilottais mut ja antais perättömiä lausuntoja ja uutisvinkkiä KOKOAJAN lehtiin...

        Hyvin mahdollinen tilanne

        Trolleilla on poikkeuksetta rikas mielikuvitus.


      • Keskituloinen
        tosirikas kirjoitti:

        Trolleilla on poikkeuksetta rikas mielikuvitus.

        Ja se taloudellinen rikkaus taitaa loppua parin vuoden päästä, kun muuttaa vanhempien kotoa pois.


    • OHO!!! Taas äijä parkunut vähän lehtiin kaikkea :)

      Sääli että tosta namupalasta ei kuitenkaan uutisoida

    • Ei TAASKAAN yhtään uutista... Mikä mättää?

    • Tänäänkään ei yhtään lööppiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1730
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1358
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      175
      1355
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      900
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      110
      845
    Aihe