Mä oon haaveilujo ihan pienestä näytteliäks, tai laulajaks, mut, ääntä mulla ei oo joten näytteliä,, ois se mun rakkain ammattii ikinä, on jopa välilllä tullu kyyneleitä silmiin, kun miettii, että musta ei sellasta tule! Haluun esimerkiksi USA:han näytteliäks se ois mun maailman suurin toive! Jos joku tietää jotain linkkejä missä etitään näytteliöitä, niin kertokaa. >Pyydän koko sydämestäni kertomaan, jos tiiättä onks mul mahollisuuksia
Haluun olla kuin SELENA GOMEZ!!!!!
avatvg
3
144
Vastaukset
- milless
Jos haluat näyttelijäksi, sun pitää hakea sellaseen kouluun ja sinne pääsee jos on mahista. Heti ei kuitenkaan kannata luovuttaa jos ei ekalla pääse.
- avatvgt
Mä tiiän, mut mä oon miettiny et haen sellasee korkeakouluun, mis on niiku näytteliä painotettta
- Tässäpändkd
No haeppa laulajaksi esim
Lilith music
Poko music
Polygram music
Reel art music
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2795266- 604872
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963784- 522790
- 222327
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua471898- 1191819
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991556- 711115
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531104