Kukakohan on "näyttävästi" tatuoitu nuorehko mies joka pyörii kylillä? Esittelee yläasteikäisille kuinka kamaa käytetään..
Eikö tuollainen kuuluisi vankilaan?
Tatuoitu huumehörhö....
9
1470
Vastaukset
- entiedämutta
olethan ilmoittanut havaintosi/tietosi poliisille esim sähköpostitse?
vihjeet.pirkanmaa kiepuramerkki poliisi.fi
https://www.poliisi.fi/rikokset/vihjepuhelinluettelo- juthnybgr
menkää telomaan se.
- arpapelillä
Ettei vain kyseessä oli tämä keekki
- ehkäpäs
Huh siis deekk nimellä tunnettu likaisuuden perikuva
- hangover
siinä näkee kuinka käy kun kamaa vetää. paikallinen vähä älyinen apinoiden kuningas toi myrkyt kylään ennen kuolemaansa ja sitä satoa niitetään. nauttikaa...
- NimietuNimisuku
Minunkin työpaikalla pyörii semmoinen tatuoitu hörhö. Miten minun pitäisi toimia kun epäilen että se on joku poikkeava. En uskalla kysyä siltä suoraan. Pitäisikö ottaa yhteys poliisiin? Auttakaa
- Uokkeporist
Nuorehko näyttävä mies, varmaan hintti. Eikö ne kaikki narkkarit nuohoo linnassa toistensa peräröörejä huumepäissään?
Vaihda työpaikkaa, sillä voi olla HIVi ja Audi. Mihin tämä maailma on mennyt, töissäkin tatuoidut hörhöt käyvät, huh hu. - Muumilaaxonmuumi
Ajakaa se vittuun koko kylästä!!hörhöt o hörhii ja rotat o rottii.ja epäilen että tää tatuoitu kuuluu jälkimmäiseen.hörhöillä on periaatteet mut rotilla aatteet o seuraavie "vetoje'pumminta.fuck you sä tatska rotta!!
- huhujaliikkuu
Poliisin vasikat pyörittää huumekauppaa? http://www.vauva.fi/keskustelu/2632415/poliisin_vasikat_pyorittaa_huume_ja_hormonikauppaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988