Kukakohan on "näyttävästi" tatuoitu nuorehko mies joka pyörii kylillä? Esittelee yläasteikäisille kuinka kamaa käytetään..
Eikö tuollainen kuuluisi vankilaan?
Tatuoitu huumehörhö....
9
1415
Vastaukset
- entiedämutta
olethan ilmoittanut havaintosi/tietosi poliisille esim sähköpostitse?
vihjeet.pirkanmaa kiepuramerkki poliisi.fi
https://www.poliisi.fi/rikokset/vihjepuhelinluettelo- juthnybgr
menkää telomaan se.
- arpapelillä
Ettei vain kyseessä oli tämä keekki
- ehkäpäs
Huh siis deekk nimellä tunnettu likaisuuden perikuva
- hangover
siinä näkee kuinka käy kun kamaa vetää. paikallinen vähä älyinen apinoiden kuningas toi myrkyt kylään ennen kuolemaansa ja sitä satoa niitetään. nauttikaa...
- NimietuNimisuku
Minunkin työpaikalla pyörii semmoinen tatuoitu hörhö. Miten minun pitäisi toimia kun epäilen että se on joku poikkeava. En uskalla kysyä siltä suoraan. Pitäisikö ottaa yhteys poliisiin? Auttakaa
- Uokkeporist
Nuorehko näyttävä mies, varmaan hintti. Eikö ne kaikki narkkarit nuohoo linnassa toistensa peräröörejä huumepäissään?
Vaihda työpaikkaa, sillä voi olla HIVi ja Audi. Mihin tämä maailma on mennyt, töissäkin tatuoidut hörhöt käyvät, huh hu. - Muumilaaxonmuumi
Ajakaa se vittuun koko kylästä!!hörhöt o hörhii ja rotat o rottii.ja epäilen että tää tatuoitu kuuluu jälkimmäiseen.hörhöillä on periaatteet mut rotilla aatteet o seuraavie "vetoje'pumminta.fuck you sä tatska rotta!!
- huhujaliikkuu
Poliisin vasikat pyörittää huumekauppaa? http://www.vauva.fi/keskustelu/2632415/poliisin_vasikat_pyorittaa_huume_ja_hormonikauppaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949257Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki574826Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414511Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit532833Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001546- 401336
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641232Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota431211Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1691154