Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pureminen

HulluHessu

Zau!
Purevatko teidän shettikset kun kiristetään satulavyötä?Mulla on 7 vuotias Shettisruuna joka puree aina kun satulavyötä kiristetään.Miten tämän tavan saisi siltä pois?Vastailkaa nyt..
Hyvää Joulua!

14

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmaakarhu

      Kyllä purevat. Ei mitään tehtävissä. Paitsi metwurstia!

      • Tytsky

        kyllä purevat :D mulla sama juttu mun hoitsun kaa.Yrittää purra mutta kun näyttää kuka määrää ei ole mitään ongelmaa.jos näytät että pelkäät niin varmasti puree mutta kun komennat vähän niin kyllä ne silloin uskoo..


      • _WIMPÖHH''
        Tytsky kirjoitti:

        kyllä purevat :D mulla sama juttu mun hoitsun kaa.Yrittää purra mutta kun näyttää kuka määrää ei ole mitään ongelmaa.jos näytät että pelkäät niin varmasti puree mutta kun komennat vähän niin kyllä ne silloin uskoo..

        Mulla on she poni hoitsun ja sillä ei oo pitkään aikaan ratsastettu se puree kun suitsin sitä mut kun kunnolla läppää ni ei enää varmaa pure suitiessa!


      • _WIMPÖHH''

        vittu ei kandee sanoo noin tai vittu ite oot metwu


    • Marianna

      Kyllä se niin on,että jos shettis puree,niin se puree koko ikänsä.
      Satulavyötä kiristäessä..No kyllähän sen nyt toisaalta ymmärtää.Omat ISOT hevosenikin niin tekevät,mutta nippaan vain turpaan.Niin teen myös ihan shettiksillä ja sanon lujasti lopeta..

      • höpö

        Mun hoitsu (shettisori) ei pure mutta pullistaa tosi paljon, ei aina mut aika usein.


      • HulluHessu

        Et edes Jorma tiedä koko ponista mitään!


    • .Jorma.

      No ei se satulavyön takia pure vaan sun takia, se inhoo sua!

      • mÄÄÄ

        nO, pureminen vói johtua pelosta, huonosta koulutuksesta... Paitsi tässä tilänteessa voi olla eri juttu. kiristäminen on sen mielestä tyhmää eli voisit olla välittämättä näykkäsyistä, jos aina läppäsee, ponilla voi tulla siitä leikki, että väistellään läppäsyjä. ja voisit antaa kiristyksen jälkeen herkun (kannattaa antaa heti kiristyksen jälkeen tai samalla kun kiristät) että poni ymmärtää että herkku kuuluu kiristykseen.... eikä tohon jorman tai hullunhessun kommenntihin kannata niistä välittää... Toivottavasti sait selvää...=)=)


      • MÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

        EI SIIS MITÄÄN HULLUSTA HESSUSTA ÄSKÖSESSÄ VIESTISSÄ!!!!!!!!-


    • willlmimma

      läppää sitä kaulaan

      • _WIMPÖHH''

        mitä vittuu sä sanoit


    • _WIMPÖHH''

      et sä sit vaan osaa hoitaa. kato kandee eka opetella ja sit ottaa=)=)=)=)=)

    • <3Lillan<3

      Minullakin on oma shetlanninponi , tosin se on aika iso rotuisekseen mutta nyt asiaan ... kannattaa vain olla pelkäämättä tätä kyseistä ponia , meillä tapahtuu aina sama juttu ... se puree , potkii ja pukittelee jatkuvasti mutta jos tipun selästä otan sen vain kiinni ja hyppään selkään takaisin sillä en rankaise sitä vain koitan vain kovemmin . Jos se tekee jotain pahaa niin enpäs annakkaan mitään herkkuja. Ja nyt siihen pääasiaan ...! Jos se näykkii , pullistelee tai tekee jotain muuta pahaa niin kannattaa tökätä sormella hellästi ponin/hevosen vatsaa tai antaa samalla makupala jos kiristätä , harjaata tai suitsit sitä!! Ja jos on suitset päässä ei kannata antaa silloin sitä herkkupalaa tai muutakaan syötävää sillä ponin/hevosen on vaikea syödä kun on kuolaimet suussa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe