Dilemma.. olen naimisissa oleva lähes nelikymppinen perheenäiti joka on hivenen turhautunut seksuaalisesti. Olen seksuaalinen tyyppi mutta pitkä suhde ja hektinen arki on vienyt osansa.. En haluaisi lähteä vieraisiin sänkyihin mutta hitto että tekis mieli nauttia kunnon suuseksisessioista.. kohtalotovereita?
Nautintoa kielellä..
9
409
Vastaukset
- opettaja6969
Mistä päin sinä olet? Minä voisin mielelläni antaa sinulle suuseksiä jos sitä kaipaat.
Olen hieman päälle nelikymppinen Lahdessa asuva mies. Nautin siitä kun saan antaa naiselle kunnolla suuseksiä. Kirjoita minulle niin jutellaan lisää :)
[email protected] - Kielikylpytulossa
Suuseksin lupaan nautintoon..
Missä päin Nautintoa kielellä odottaa?- Ukm1961
Takuu nautinto yksipuolisesti suuseksin osalta..naiselle..
Ukm 44v
mulla taas toisinpäin vaimo ei anna nuolla
- Molopäät
Kysyttiin KOHTALOTOVERIA ei mitää seksi ehdotuksia!
- tpokor
Sama täällä mutta olen mies.Haaveillaan yhdessä puhelimessa. Soita 040 2454486 ,voit soittaa ilman numeronäyttöä ym.
- pläähhhh
olen kohtalotoveri nykyisessä suhteessa, mies on minua jonkin verran vanhempi eikä nähtävästi ole tällaiseen tottunut, harmi. Edellisessä suhteessa sain suuseksiä aina ja se on minulle ainoa mahdollisuus orgasmiin, joten nyt alkaa kohta olla tämä suhde telakalla... siis ei tämän jutun takia pelkästään:)
aluksi ehdottelin ja hän yrittikin, mutta näin että oli epämieluista hommaa... eikä siitä sitten mitään tullutkaan. Olen kohtalotoveri, mutta tosin päin. Vaimoni ei enää halua seksiä. Enne nuolin häntä tuntikausia, mutta nyt on ne ruuhkavuodet menossa tai mikä se syy sitten on. Olen nyt ollut jo yli vuoden ilman seksiä....Alkaa turhauttamaan. tuntuu kuin jo 41v ikässä voisi mennä hautaan....Noh lasten vuoksi sitä jaksaa. Silti seksi toisen kanssa oli niin ihana asia elämässä...on se iso osa kuitenkin niitä kivoja juttuja elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1997754Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1123007Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve792851Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka12729"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1122353Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382162- 161994
Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee341546- 181498
- 201286