Dilemma.. olen naimisissa oleva lähes nelikymppinen perheenäiti joka on hivenen turhautunut seksuaalisesti. Olen seksuaalinen tyyppi mutta pitkä suhde ja hektinen arki on vienyt osansa.. En haluaisi lähteä vieraisiin sänkyihin mutta hitto että tekis mieli nauttia kunnon suuseksisessioista.. kohtalotovereita?
Nautintoa kielellä..
9
318
Vastaukset
- opettaja6969
Mistä päin sinä olet? Minä voisin mielelläni antaa sinulle suuseksiä jos sitä kaipaat.
Olen hieman päälle nelikymppinen Lahdessa asuva mies. Nautin siitä kun saan antaa naiselle kunnolla suuseksiä. Kirjoita minulle niin jutellaan lisää :)
[email protected] - Kielikylpytulossa
Suuseksin lupaan nautintoon..
Missä päin Nautintoa kielellä odottaa?- Ukm1961
Takuu nautinto yksipuolisesti suuseksin osalta..naiselle..
Ukm 44v
mulla taas toisinpäin vaimo ei anna nuolla
- Molopäät
Kysyttiin KOHTALOTOVERIA ei mitää seksi ehdotuksia!
- tpokor
Sama täällä mutta olen mies.Haaveillaan yhdessä puhelimessa. Soita 040 2454486 ,voit soittaa ilman numeronäyttöä ym.
- pläähhhh
olen kohtalotoveri nykyisessä suhteessa, mies on minua jonkin verran vanhempi eikä nähtävästi ole tällaiseen tottunut, harmi. Edellisessä suhteessa sain suuseksiä aina ja se on minulle ainoa mahdollisuus orgasmiin, joten nyt alkaa kohta olla tämä suhde telakalla... siis ei tämän jutun takia pelkästään:)
aluksi ehdottelin ja hän yrittikin, mutta näin että oli epämieluista hommaa... eikä siitä sitten mitään tullutkaan. Olen kohtalotoveri, mutta tosin päin. Vaimoni ei enää halua seksiä. Enne nuolin häntä tuntikausia, mutta nyt on ne ruuhkavuodet menossa tai mikä se syy sitten on. Olen nyt ollut jo yli vuoden ilman seksiä....Alkaa turhauttamaan. tuntuu kuin jo 41v ikässä voisi mennä hautaan....Noh lasten vuoksi sitä jaksaa. Silti seksi toisen kanssa oli niin ihana asia elämässä...on se iso osa kuitenkin niitä kivoja juttuja elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul4542697Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v182501Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi332059Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se52053PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,
Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli571579- 831324
Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa
IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää1641160En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???491133- 541128
Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso491044