Kertokaa niitä pelottavia juttuja
Mä rakastan kauhutarinoita ♡
Vastaukset 4
- kissatonsöpöi
Olipa kerran tyttö joka oli yksin kotona hänen äitinsä ja isänsä olivat lähteneet työmatkalle tyttö makasi sohvalla kunnes yht äkkiä kuuli äänen: Pinkit kädet pinkit kädet! Tyttö pelästyi juoksi portaat yläkertaan ja meni peiton alle piiloon taas kuului ääni: Pinkit kädet pinkit kädet! Ääni tuli yläkertaan avasi oven ja huusi: Pinkit kädet pinkit kädet! Se tuli sisälle kuoletti tytön ja häipyi kun aamulla äiti ja isä tulivat kotiin he näkivät että tyttö makasi kuolleena sängyllä ja oli ihan verinen äiti ja isä pelästyivät ja kuolivat myös.
Loppu!
Oliko hyvä tarina ja muuntelin tota vähän siitä ku olin kuulu - Anonyymi
Kerran olin kotona yksin ja näin kun oven kahva meni alas ja nousi ylös
- Anonyymi
Olin nukkumassa omassädsä ja ovelle tuli mulhaaja. Ja kuolin. Loppu
- Anonyymi
Moi oon Eemeli ikari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2801111Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "245917Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49900- 98841
- 98788
- 73778
- 107659
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11440