on sekun kaikenaikaa toitottaa romanien joulun lapsi asiaa,samaan aikaan muslimit valloittaa maatamme,nää senkun lätystää mustalaisien hyysäämisestä samoin kuin studio 24 kaikenpäivää toitottaa samaa mustalaispentujen lahjapakettien tarpeellisuudesta.Tuo kaikki vääristää sen mitä oikeat uskovat ovat maailmansivu yrittäneet tehdä. Ei kyllä tässä maassa ole enää "miehiä"jotka viimesodassa meni rajaa vahtimaan,nyky "miehet" lätystää nököjään joululahjapaketteja mustalaisille,
no siinähän ns miesten soturisuus onkin selvinnyt.
Loppuu kyllä tämän jälkeen avustus niin tv7 kuin radiodeille.
SHARIA laki tulee ennen kuin arvaattekaan,siis se siitä tälläerää.
missäradio dein palsta
TUHO_TULEE_KANSALLE
1
69
Vastaukset
- Doula-Hubbara
Olen tehnyt samoja havaintoja. Ne on puhuneet siellä näistä kerjäläisistä mitä näkee esimerkiksi Helsingissä mutta myös näistä ns. iphone turvapaikanhakijoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996