Kauneimmat unet, kun kömmit unille :).
______(¯`:´¯)
____(¯ `•.\|/.•´¯)
(▓(¯ `•.⋐(█)⋑.•´¯)▓▓▓▓▓▓▓)
(▓▓(_.•´/|\`•._) ▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
(▓▓▓▓(_.:._)▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
(▓▓▓▓▓▌▌▓▓(¯`:´¯)▓▓▓▓▓)
(▓▓▓▓▓▌▌_(¯ `•.\|/.•´¯)▓▓▓)
_(▓▓▓▓▓▌(¯ `•.⋐(█)⋑.•´¯)▓)
__(▓▓▓▓▌▌▓(_.•´/|\`•._)▓▓)
___(▓▓▓ ▌▌▓▓ (_.:._)_▓)
_______███._
Pimeä syksyinen ilta!
23
207
Vastaukset
- pehmopalleroinenmoinen
Ihan taiteellinen. Luultavasti tarkoitit kukkia mutta pääni kääntää sen suurisilmäiseksi sammakoksi, joka kurnuttaa hyvää yötä. Mitä tämä tarkalleen esitää? Hyvää yötä sinullekin, Onni hyvä kun kömmit nukkumaan :)
- pehmopalleroinenmoinen
Onnii kirjoitti:
Kukkia kyllä. Öitä. :).
Huomenta :) Hyvää päivää!
I_I>, aamukahvia itseaskarrellulsta kupposesta.
- Hyvänunentoivotus
Mielenkiintoinen, mikähän tuo on? Lahjakukkasia ;) Kiitos ihana Onni, kenelle sitten toivotuksen tarkoititkin!
- LuckyOnni
Onni rules
- onnionshemale
shemale onni, eli palstan vatipää akka tuon hahmon takana.
- kaipuun_kukkanen
Kaksi ruusua, minulleko?
- valmiinaraatelemaan
Minusta näyttää häijyn ja ilkeän näköiseltä tiikeriltä.
- lumikkisi
Tuhkimo
- Mitänämäon
Mysteeri Onni, kerro nyt!
- hilmanhajatuspäivään
Joka aamu katan
kaksi kuppia
pöytään
keitän kahvia
kahdelle
ja jään katselemaan
ikkunasta
ja mietin miten
nautin kahvini
kun kukaan ei katsele
sanomalehteä
ja mutise unissaan
*HYMYHALIT PÄIVÄÄN*
- ForOnni
Onni, mä rakastan sua ;)
Kyllä. Näin on päässyt käymään. Olet elämäni palstamies! Tahtoisin palstarakastaa sinua loppuelämän! Rakas, rakas, rakas!- ForOnni
Olen sitä mieltä, että tarvitsemme palstaparisuhdeapua. Alan olla turhautunut, kun en voi rakastaa sinua palstalla kokonaisvaltaisemmin.
Tahtoisin hukuttaa sut palstasuudelmiin, pusutella varpaitasi, vetää sut palstalähelle ja suudella hyvinkin intohimoisesti ja pitkään.
Onni, olen palstaikävöinyt sinua jo aivan liian kauan. On aika viedä palstasuhdettamme uudelle tasolle! Pidän kyllä palstakehumisesta, mutta nyt tahtoisin Onni rakas vähän syvällisempää palstayhteyttä!
Palstavaimonasi minua pitää helliä hieman konkreettisemmin palstaelein, olet alkanut olla poissaolevanoloinen palstapuoliso. En sano tätä moittien tai epäillen, mutta en voi kiistää, etteikö mielessäni ole käynyt toinen palstanainen. Onko sinulla Onni toinen?
Ymmärrän jos haluat miettiä vastaustasi hieman. Selviämme tästäkin yhdessä. Palstarakkaus kannattelee meitä.
Yritetään nyt parantaa palstasuhteemme uuteen kukoistukseen! Rakas, yritetään! - Palstalääkäri
ForOnni kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että tarvitsemme palstaparisuhdeapua. Alan olla turhautunut, kun en voi rakastaa sinua palstalla kokonaisvaltaisemmin.
Tahtoisin hukuttaa sut palstasuudelmiin, pusutella varpaitasi, vetää sut palstalähelle ja suudella hyvinkin intohimoisesti ja pitkään.
Onni, olen palstaikävöinyt sinua jo aivan liian kauan. On aika viedä palstasuhdettamme uudelle tasolle! Pidän kyllä palstakehumisesta, mutta nyt tahtoisin Onni rakas vähän syvällisempää palstayhteyttä!
Palstavaimonasi minua pitää helliä hieman konkreettisemmin palstaelein, olet alkanut olla poissaolevanoloinen palstapuoliso. En sano tätä moittien tai epäillen, mutta en voi kiistää, etteikö mielessäni ole käynyt toinen palstanainen. Onko sinulla Onni toinen?
Ymmärrän jos haluat miettiä vastaustasi hieman. Selviämme tästäkin yhdessä. Palstarakkaus kannattelee meitä.
Yritetään nyt parantaa palstasuhteemme uuteen kukoistukseen! Rakas, yritetään!No niin annan sinulle "ruiskeen" ja sen jälkeen saattaa vähän nukuttaa.
- ForOnni
Palstalääkäri kirjoitti:
No niin annan sinulle "ruiskeen" ja sen jälkeen saattaa vähän nukuttaa.
Eh tuota, et sitten ihan vielä antaisi sellaista tainnuttavaa. Vähän vielä hekumoitsen Onni mielessäni... :D
- ilakoioikiikunhola
Palstalääkäri kirjoitti:
No niin annan sinulle "ruiskeen" ja sen jälkeen saattaa vähän nukuttaa.
kiitos, sait minut nauramaan :)
- kaksoiskierre
Olet dna-ketjussani, kierteellä.
Ilman sinua, olisin olematta.
Täydellinen häiriö perinnössäni
perustuu sinun olemassa oloosi.
Täydellisyytemme on täysi.
Täydellisestä kierteestä
täyteen rakkauteen.
Täydestä rakkaudesta
täydelliseen kierteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603395Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111- 711104
Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27869- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854