Miksi homoja yritetään valaa samaan muottiin?

sinivalkoinenhomo

Elikkä vaikka itse olenkin ihan täysihomo niin olen kokenut sateenkaaren puolelta että meitä erilaisia homoja syrjitään. Olen nimittäin aistinut jotain tällaista:

1. Jos et äänestä vihreitä

2. Jos et ole ateisti

3. Jos kuulut kirkkoon

4. Jos hyväksyt maanpuolustuksen

5. Jos et vihaa sotaveteraaneja

6. Jos et häiritse itsenäisyyspäivän juhlintaa

7. Jos et tuhoa suomen lippuja

8. Jos et vastusta turkistarhausta

9. Jos et suojele susia

10. Jos syöt lihaa

11. Jos et asu kaupungissa

12. Jos suhtaudut kielteisesti huumeisiin

13. Jos et vedä vähintään kerran viikossa kännejä

14. Jos et polta tupakkaa

"Niin et kuulu joukkoomme."

Sori vaan mutta itse en voi hyväksyä missään nimessä mitään noista mitä luettelin. Olen nimittäin kristitty isänmaallinen maaseudulla asuva raitis ihminen. Joten kysynkin että miten homot voivat vaatia suvaitsevaisuutta ulkopuolelta jos eivät itse noudata sitä edes omassa porukassa?

57

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homojentotuus

      Homothan on pääsääntöisesti cityihmisiä, jotia pelkää pakkasta. varaudu siihen , että seuraa/suhdetta hakiessasi et mainitse ainakaan tuosta uskonnollisesta puolesta. Se on nimittäin punainen vaate, jota homot yleensä kammoaa.

      Mutta jos kaikille homoille yhden yhdistävän piirteen antaisin, niin he ovat yleensä nipottajia, joille pikkuseikat ja yksityiskohdat ovat tärkeitä. Vaatefriikkejä yms.

      • Kai ne ovat arkoja ja vaativia :)


      • notperfectionist
        aapolappi kirjoitti:

        Kai ne ovat arkoja ja vaativia :)

        Monesti perfektionisteja. Suurpiirteisyys ei onnaa, koska perfektionistille KAIKKI pitää olla AINA täydellistä, muuten elämä on surullista. Tunnetusti tiedämme, että tämä ei tule toteutumaan, vaan ihmisenä elämiseen kuuluu epätäydellisyys.


      • Anonyymi

        Älä yleistä , homoissa on erilaisia ihmisiä kuten heteroissakin, ei siis mitään sellaista mitä sinä sanot. Ne homot joita minä tunnen eivät ole koskaan olleet pakotettuja olemaan jonkun muotin mukaan, Saavat itse päättää omasta elämisestään, ihan kun heterotkin saavat päättää. Ja ihmettelen miksi monella on niin totaalisesti väärä käsitys homoista koska he eivät ole mitään kummajaisia ainoastaan ihan tavallisia ihmisiä .
        Monella on heistä mitä ihmeellisempiä mielikuvituksia , joiden mukaan sitten kirjoittelevat nettiin asioita mitkä eivät edes kuulu homouteen mitenkään. Munaavat vaan itsensä kun milekuvittelevat heistä asioita mitä ei ole edes olemassa , mistä moinen kiinnostus lienee näillä junteilla


      • Anonyymi
        notperfectionist kirjoitti:

        Monesti perfektionisteja. Suurpiirteisyys ei onnaa, koska perfektionistille KAIKKI pitää olla AINA täydellistä, muuten elämä on surullista. Tunnetusti tiedämme, että tämä ei tule toteutumaan, vaan ihmisenä elämiseen kuuluu epätäydellisyys.

        Heteroissa on myöskin perfektionistejä uhtä paljon joten ei voi yleistää


    • Miksi ne jotka vastustavat "lokeroimista" lokeroivat itsensä omaan lokeroonsa ? Esim qruiserista tuttu "raver" elikkä suomi24:n peepingtommi1, joka ei ole bisse eikä homo, mutta ärähtää heti jos kuulee moitteen sanan bisseistä ja aloittaa heti homojen ryöpötyksen kympillä :D Miksi hän tarvitsee luokitella itsensä johonkin mikä ei edusta mitään seksuaalista suuntausta ja kuitenkin on omasta mielestään tasapuolinen ja rasisti vapaa ja silti on saanut bannit qruiserista homorasistisista kommenteista :D Miksi hänellä on tarve olla edelleen qruiserin jäsen ?

      • Mikä pakkomielle sinulla on vetää minut joka keskusteluun ja haukkua? Ja samalla valehdella sekä puhua asioista, joista et edes tiedä mitään? Ja mitä banneihin tulee, itse sait ne käytökselläsi (haukkumista jne.), joten pdä vaan banneistasi huoli :) Tämä on jo toinen keskustelu, jossa tänään uliset samaa virttä, lopeta jo.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Mikä pakkomielle sinulla on vetää minut joka keskusteluun ja haukkua? Ja samalla valehdella sekä puhua asioista, joista et edes tiedä mitään? Ja mitä banneihin tulee, itse sait ne käytökselläsi (haukkumista jne.), joten pdä vaan banneistasi huoli :) Tämä on jo toinen keskustelu, jossa tänään uliset samaa virttä, lopeta jo.

        Sinä uliset joka paikassa samaa virttä :) olet ihan onneton kusipää jota kukaan ei huoli edes rahasta :D
        Kyllä tiedän että totuus sinusta on sinulle vaikea paikka, kun olet aina elänyt valheilla :D
        Onko sekin valhe ettet ole qruiserissa nimellä raver ? Ja ei sinun peepingtommi käyttistä bannattu homorasistisesta tuherrustaulu postauksesta ?


    • sinivalkoinenhomo

      Sitä sinun täytyy kysyä siltä raverilta.

    • VegeGay

      Ei toi sun lista kyllä millään tavalla kuvaa mun tuntemia homoja, tai homopareja. Jotkut on kasvissyöjiä, toiset ei, jotkut ei kuulu kirkkoon, toiset uskoo jumalaan jne. Onneksi meitä on moneksi ja kirjoittajakin varmaan suvaitsee niitä ketkä eivät jaa hänen näkemyksiään ja valintojaan.

    • tyjtyjtyjtyjtyj

      Haha, juuri tuon takia mulla ei oo kauheesti flaksi käyny varsinkaan poikakaveria hakiessa.

      Syön lihaa enkä biletä enkä juo viinaksia, en ole juonutkaan kahdeksaan vuoteen ja tuohon listaan ei melkein joka kohtaan ja sittenkin vielä ei. Eli en todellakaan kuulu pintaliitäjien joukkoon. Mutta eipä tästä kaupungista pahemmin muunlaisia löydy.
      Mennyt "hieman" överiksi tuo neitimäisten hinttarien sidukan lipitys. Ollaan kuin 4 vuotiaita kakaroita.
      Joo ei.

    • FilosofiESaarinen

      Homoseksuaaleja/lesboja ei ole olemassa eikä myöskään heteroja. Kaikki pohjautuu alkaalliseen ja juntahtavaan "seksuaalisen identiteetin profiloitumiseen".

      On toki tekijöitä joissa yksilö määrittelee itselleen profiilin tason. Kun hän on tämän tason saavuttanut, hän täydentää sitä tietoisesti esittämällä stereotypiaa. Miten yksilö sitten valitsee profiilinsa, hahmotettakoon sitä PH-arvo taulukolla mielessämme. Tauluko olkoon 1-14 ja sen osiottava PH-palkki eläköön niiden vahvojen tekijöiden mukaan, joissa yksilö vahvemmin vertaa itseään muihin. 1-6 on homo (hapan), 7 heutraali (biseksuaali) ja 8-14 emäksinen (hetero).

      Kun homoksi lopulta itsensä kokeva yksilö miettii, hänellä olkoon taipumusta tykätä pinkistä. Pinkit olivat lasten huoneen verhot, joihin hän alkuaisten liitti mielenkemiaan positiivisen sidoksen. Hänen PH-arvo 7 lähtökohdin.
      Hän kumminkin koko puberteetin vanhana ja kadehti tovereitaa karvoituksestaan. Varsinkin parrasta. Täten hänelle kehittyi parrasta pakkomielle. Palkki putosi 3,5PH-arvoon. Hän ei tiennyt mikä hän nyt on. Bi, vai gay.
      Seuraavaksi hänellä oli lapsuuden "kovan vatsan" kautta oppinut nauttimaan masokismista, niinhän koki olevansa bottom. Jos hän sen itseltään kielsi, hän päätti olla top ja antaa uhrautuen nautintoa jollekin muulle. Hän peilasi itseään Botiin. Siispä 2ph.
      Hän päätti olla 100% homo ja profiloitua täysin niihin arvoihin, jotka kulttuurissa ovat. Hän kielsi itseltään myös kaipaavan joskus naisen rintoja, kuin äidistään muistaen.

      Kun heteroksi lopulta itsensä kokeva yksilö miettii, hänellä olkoon taipumusta tykätä pinkistä. Pinkit olivat lasten huoneen verhot, joihin hän alkuaisten liitti mielenkemiaan positiivisen sidoksen. Hänen PH-arvo 7 lähtökohdin.

      Mutta hän ihastui myös siniseen paitaan ja päätti hylätä pinkin ajatuksen, koska kaveritkin pitivät. Hän haluaa nähdä pinkin tulevan naisen päällä. Palkki nousi 10,5PH:n. Hän ei tiennyt, mikä olisikaan.

      Hän pienenä lapsena vihasin naapurin Siskoa. Viha muuttui lopulta pinkin paidan kautta, kuin olisi kokenut Siskon alistetuksi pinkkiin ja ja laukaisi seksuaalisen vietin. Hänen palkkinsa 12ph.

      Hän päätti olla 100% hetero ja profiloitua täysin niihin arvoihin, jotka kulttuurissa ovat. Hän kielsi itseltään myös kaipaavan joskus pitempää kättä, kuin isän käden jäljistä muistaen.

      Lopputulos: Homot ja heterot ovat juntteja. He eivät harrasta laadukkaisden viinien maistamista, vaan heille kelpaa Alkon halpa magyar fehérbor päihdytys tarkoitukseen. He eivät tunne "happamahkoa" tai "hivenen nektariinin makeaa" sanastoa ja kaikki on vain hapanta tai makeaa.

      Kyllä biseksuaali on ainoa seksuaalinen profiili, vaikka itse olenkin PH arvoltani 10,6.

      Loput edustavat ääri ryhmiä, rikkihappoa ja lipeää.

      • AntiFilosofiA.Naali

        Aika surkeeta... voisit oikeesti pitää ajatukset jo ominas. Ei oo edes mielenkiintosia noi sun lätinät. Taidat oikeasti olla joku pöpilästä karannut tai jonkun aineen vaikutuksen alainen...


      • fanitan
        AntiFilosofiA.Naali kirjoitti:

        Aika surkeeta... voisit oikeesti pitää ajatukset jo ominas. Ei oo edes mielenkiintosia noi sun lätinät. Taidat oikeasti olla joku pöpilästä karannut tai jonkun aineen vaikutuksen alainen...

        Nerous ja hulluushan ovat tunnetusti sukua toisilleen. Neron erottaa hullusta mm. siitä, että pystyy lätinänsä hyödyntämään ja pukee asiansa loogiseen johdonmukaiseen muotoon. Molemmat tuottavat välillä nerokkaita assosiaatioita, mutta neron tajunnanvirta on selkeää ja lähtökohdiltaaan järkevää ideoimista.


      • Chemistry

        Näin nerouden jatkeeksi "PH-arvo" kirjoitetaan yleensä "pH", ei "PH" ;)


    • Homojen kohdalla vallitsee tietyt oletusarvot ja jos niistä uskallat poiketa, olet samantien ulkopuolella. Tästä johtuen suuri osa porukasta menee tuon massan mukana ja käyttäytyy odotusten mukaisesti. Vähemmistössä uskoisin olevan tavallista suurempi tarve kuulua joukkoon ja olla erottumatta "omasta joukosta" liikaa, koska se luo turvallisuutta. Onneksi osa uskaltaa elää juuri niin kuin haluaa.Vähemmistössä ehkä erilaisuus vaan koetaan uhkaksi mahdollisuuden sijasta.

      Samaahan osa kirkkojen saarnaajista tekee. Olet hyvä kristitty jos toimit näin ja näin. Erona on, että harva menee tuohon kuitenkaan mukaan, koska se on suvaitumpaa valtaväestössä, eivätkä kaikki Raamatun tmv tulkitsijat tähän sorru onneksi. Eli samaa tapahtuu jokaisessa rymässä enemmän tai vähemmän.

    • sdfrdvdf

      Onhan homous myös identiteetti. FilosofiESaarinen höpisi kaikenlaista, mutta periaatteessa se joka havaitsee olevansa homo ja päättää samastua muiden homojen kanssa, omaksuu ympäristöstään vain myös arvoja käytösnormeja jne.
      Sitten kun joku ei mene kategoriaan niin hantä on vaikea hyväksyä.

      • Anonyymi

        Hän puhui että itse päättää mitä on, ei muuten kukaan päätä itse millaisilla geeneillä on varusteu. Joten siinäpä höpisee omiaan


    • Homofobia

      Homous on sairaus.

      • eikä ole


      • Anonyymi

        Oletko kuullut että joku ihminen olisi saanut saikkua kun on homo. Itse en ole koskaan sellaista tapausta nähnyt.
        Homous ei ole mitenkään sairaus ainoastaan homo omaa erilaisen seksuaalisen suuntauksen kun mitä hetero omaa. Se on ainut erilaisuus homojen ja heteroiden välillä , siis sinä luulet olevasi jokin kaiken yläpuolella oleva ihminen joka otat oikeudeksesi määritellä ihmisiä joita et tunne etkä,edes,tiedä mitä homous on, mutta uliset heistä silti


    • aitohomo

      Homous on sairaus niille jotka eivät erota homo ja biseksualismiä toisistaan. Eli sellaisille kaikenmaailman sekasikiöapinoille jotka profiloituvat muka homoksi mutta todellisuudessa elävät heteroelämää.

      • fytu7ytu876yt

        Sanot siis että homoksi ei saa profiloitua jos "eää heteroelämää"?

        Tarkoittiko tuo nyt aloitusviestin kriteerien rikkomista, satunnaista seksiä naisten kanssa vai oikeasti rakastumista ja parisuhdetta naisen kanssa?


      • Anonyymi

        Itse olet ihan se miksikä nimittelet muita. Homot ovat ainoastaan ihan tavallisia ihmisiä eivät eroa mitenkään heteroista esim työelämässä. Joten sohvan kuluttajalle vaikuttaa olevan tärkeää nimitellä ihmisiä


    • aitohomo

      Nimenomaan, itse en mitään vihaa niin paljon kuin valehtelua.

      Ja tarkoitan kaikenlaista porsastelua akkojen kanssa, niin satunnaista seksiä parisuhdetta kun kaikkea muutakin säätöä. Äläkä nyt sekoita asioita, ei tässä ole mistään aloitusviestin kriteerin rikkomisesta kysymys vaan rehellisyydestä. Homot homoina ja heterot heteroina. Aloittajan viesti on ihan asiallinen joten siihen ei ole mitään huomauttamista.

    • Mitkä ovat peepparin oletus arvot ?? voisit ihan vappasti kertoa millaisen naisen tai miehen haluat :)

      • taitaa setäsi olla se kuuluisa Jammu, joka opetti sinut tavoille


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        taitaa setäsi olla se kuuluisa Jammu, joka opetti sinut tavoille

        Ei isäsi ole minun sukulainen :D


      • Ai se kuuluisa Jammu on isäsi, joka on ainoa panijasi? Muilta et munaa ole saanutkaan, mutta isä opetti tavoille


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Ai se kuuluisa Jammu on isäsi, joka on ainoa panijasi? Muilta et munaa ole saanutkaan, mutta isä opetti tavoille

        Ei taida olla sinun vahvoja puolia ymmärtää luettua tekstiä :)
        aapolappi
        21.10.2015 9:43
        peepingtommi1 kirjoitti:
        taitaa setäsi olla se kuuluisa Jammu, joka opetti sinut tavoille

        Ei isäsi ole minun sukulainen :D

        Jos nyt hän oli isäsi niin jos hän olisi myöskin minun olisin sinun veljesi... olet ihan sekaisin :D No sinun tapasi onkin olla aina sekaisin :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Ei taida olla sinun vahvoja puolia ymmärtää luettua tekstiä :)
        aapolappi
        21.10.2015 9:43
        peepingtommi1 kirjoitti:
        taitaa setäsi olla se kuuluisa Jammu, joka opetti sinut tavoille

        Ei isäsi ole minun sukulainen :D

        Jos nyt hän oli isäsi niin jos hän olisi myöskin minun olisin sinun veljesi... olet ihan sekaisin :D No sinun tapasi onkin olla aina sekaisin :D

        Enpä jammua tunne, mutta sinullahan oli hänen kanssa läheinen suhde :D Vai oliko isäsi ja sukusi joka sinua rutsasi säälistä, kun ei muut antaneet? Ja poroista sekä pikkulapsista olet kartonut pitäväsi kovasti.


      • Aaponeiti lapin sivupersoonat taas jylläävät tällä palstalla näemmä veisaten taas samaa useaan kertaan kuultua mantraansa. En ketään Jammua tunne, enkä ole tuntenut. Ehkä aaponeiti voi valaista asiasta, kun sukurutsansa aloitti jo ennen tarhaa. Nykyään ei väljähtänyt reikä ja sisäänkasvanut muna kelpaa edes somaleille.

        Ja ikäkin meni taas väärin, eli puhuu jostakusta muusta :D :D Jatka vaan itsesi nolaamista, kun ei sinusta muuhun ole. Ja voisit lopettaa jo noiden pedofiilisten fantasioittesi kertoilun, ne oikeasti ovat sekä sairaita että kuvottavia.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Aaponeiti lapin sivupersoonat taas jylläävät tällä palstalla näemmä veisaten taas samaa useaan kertaan kuultua mantraansa. En ketään Jammua tunne, enkä ole tuntenut. Ehkä aaponeiti voi valaista asiasta, kun sukurutsansa aloitti jo ennen tarhaa. Nykyään ei väljähtänyt reikä ja sisäänkasvanut muna kelpaa edes somaleille.

        Ja ikäkin meni taas väärin, eli puhuu jostakusta muusta :D :D Jatka vaan itsesi nolaamista, kun ei sinusta muuhun ole. Ja voisit lopettaa jo noiden pedofiilisten fantasioittesi kertoilun, ne oikeasti ovat sekä sairaita että kuvottavia.

        Tommi pojan pitäsi jo uskoa etten vetele sinun tahtiin uusilla aliaksilla mikä on sinun ja bearin tapana :D


      • tommibäckman1
        aapolappi kirjoitti:

        Tommi pojan pitäsi jo uskoa etten vetele sinun tahtiin uusilla aliaksilla mikä on sinun ja bearin tapana :D

        Järähtit tapaasi myös taas :) olet auttamaton elukka aina kun jokainen poikkipuolinen viesti tai san onkin minun tai tässä olikin jonkun muun :) ihanaa kun olet noinkin sairas :)


      • Et vetelekään tahtiani uusia aliaksia, kun minulla vaan on se yksi alias :D :D Sinulla taas tapasi mukaan tunnetusti on varapäreet taskussa jokaiselle sivupersoonallesi. Sinun ei kyllä kannata sairaaksi haukkkua ketään, kun olet oppikirja skitsofreenikko, joka kuulee ääniä :D


      • Onko taas noin paha olla, että pitää suu vaahdossa jauhaa paskaa täällä :) Eipä ole kuin tämä yksi tili täällä, toisin kuin sinulla. Joka sivupersoonallasi on oma alias täällä, etkä enää edes tiedä kuka niistä on ratissa :D

        Ai nyt siellä ollaan mielikuvitusmatkalla :D Hyvä vaan että pehmustetut seinät näyttävät tuolta :D

        Tiedän kyllä tarkalleen missä olen asunut, Myyrmäki ei kuulu listalle. Siellä muutoin käynyt jokusen kerran, kun siellä oli hyvä divari.

        Ihanko kokemuksesta tiedät? :D Siinä se aaponeiti tunnustikin raiskaavansa kaikki lapset, jos vaan olisi millä raiskata :D

        Eipä ole minua syytä vetää turpaan, kun en ole pedofiili ja vain sinulla on minua vastaan jotain. Sen sijaan sinunkaltaistasi pedofiilia ei tässä maailmassa edes kaivata, jos joku antaisi niskalaukauksen sinulle, tekisi maailmalle palveluksen :)


      • Taitaa olla ihan joku muu henkilö, joka purkaa patoutumiaan ;)

        Hassu!


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Taitaa olla ihan joku muu henkilö, joka purkaa patoutumiaan ;)

        Hassu!

        Minähän kerron totuuksia ja piippari-raver tapaansa mukaan raivoaa sekaviaan ja valehtelee, yleensä kokonaiset viestit ovat pelkää valhetta ilman mitään totuutta :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Minähän kerron totuuksia ja piippari-raver tapaansa mukaan raivoaa sekaviaan ja valehtelee, yleensä kokonaiset viestit ovat pelkää valhetta ilman mitään totuutta :D

        I'm sorry. Who cares?

        Sullahan ei ole mitään asiaa ja sun ainoa funktio on yrittää ärsyttää sinua kaikin puolin älykkäämpiä, lahjakkaampia ja parempia ihmisiä alentumaan tasollesi.

        Sulla kuten trolleilla yleensäkin on vaikutusta vain, jos sinun antaa vaikuttaa. Tyhjät tynnyrit, kuten sinä kolisevat eniten.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        I'm sorry. Who cares?

        Sullahan ei ole mitään asiaa ja sun ainoa funktio on yrittää ärsyttää sinua kaikin puolin älykkäämpiä, lahjakkaampia ja parempia ihmisiä alentumaan tasollesi.

        Sulla kuten trolleilla yleensäkin on vaikutusta vain, jos sinun antaa vaikuttaa. Tyhjät tynnyrit, kuten sinä kolisevat eniten.

        Harmi ettei ne minua älykkäämät koskaan ole postaillut mitään minulle, eikä myöskään lahjakkaamat :D
        Tarkista se seepra äänestyksesi eng.kielinen sekoilusi, siinä aika paha virhe :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Harmi ettei ne minua älykkäämät koskaan ole postaillut mitään minulle, eikä myöskään lahjakkaamat :D
        Tarkista se seepra äänestyksesi eng.kielinen sekoilusi, siinä aika paha virhe :D

        Ei niin pahoja kieliopillisia virheitä kuin tuossa sinun vastaussuomessasi. Mutta eihän aapo koskaan näe virheitä - itsessään :) et vissiinkään ole huomannut olevasi samassa märässä paperipussissa peepparin kanssa. Vanhaa hölmöläissananlaskua varioiden: Vuorotellen puhutte itsenne pussiin ja toinen sitten arvailee kumpi sinne meni.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Ei niin pahoja kieliopillisia virheitä kuin tuossa sinun vastaussuomessasi. Mutta eihän aapo koskaan näe virheitä - itsessään :) et vissiinkään ole huomannut olevasi samassa märässä paperipussissa peepparin kanssa. Vanhaa hölmöläissananlaskua varioiden: Vuorotellen puhutte itsenne pussiin ja toinen sitten arvailee kumpi sinne meni.

        Sinut bear on osoitettu qruiserissa jo vuosia sitten tästä "pussiin puhumisesta" sillä jäit viikon aikana jokaisessa viestissä kiinni valheita josta suuttuneena teit kolmen pv:n hiljaisuutesi aikana useita kymmeniä ilmoituksia minusta ylläpidolle :D olet samanlainen valehtelija kuin piippari :D
        Ei minun tarvitse arvailla kuka olen sillä kirjoitan tällä rekisteröidyllä nimimerkilläni :D sinun ja piiparin paranoid vainoissuutenne alkaa olemaan huipussaan, toivottavasti mielisairaalat avaavat teitä varten ne piipparin mainostamat ja ikävöimiään "suljetut osastot" :D jossa saatte taas yhdessä temmeltää :D ja kimpassa löytää uuden blomman qruiserista tai minut jonka voitte kimppa viesteillä ilmiantaa ylläpidolle :D mutta harmi kun te skitsot että osu siihen oikeaan minun qx profiiliin, vinkki etsikää jokin vanha qx profiili esim. ennen nottista olevia tai aramiakin tai bigkoloa vanhempaa profiilia voitte hyvällä tuurilla löytää minut :D


    • Ihan bearkin muistaa minua qruiserissa :)
      Näillä sanoin, tuntuu ihan kuin käyttäsin Tapio Rautavaaran sanoja vai oliko se sen toisen herran :)
      Edellinen kirjoitukseni klo 13.15 olikin jo pukattu s24:ään klo 13.58. Aapolappi on tullut näköjään vanhaksi. Joskus on mennyt vain 10 minuuttia :D

      Iloisempia uutisia panorintamalta: On saatu taas :D iiiiiiiiihanasti :D edestä ja takaa.

      Toivottavasti muillakin on vastaavanlaista onnellista perh.. persetapahtumaa pukannut :D eikä kaikki aikaa ole vienyt s24:ssä somettuminen :D

      Aramille ilouutisia:
      http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1445328959205.html
      17.02 2015-10-21
      bear_nick2Mies, 50, Keski-Suomi/Mellersta Finland

      • Katsotaanpa toimiiko tämä sun copypaste-skitsoilu toisinkin päin :D Laitapa tämä teksti sinne Qruiserin ilmoitustaululle sillä verifioidulla kuvallisella tunnuksellasi.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Katsotaanpa toimiiko tämä sun copypaste-skitsoilu toisinkin päin :D Laitapa tämä teksti sinne Qruiserin ilmoitustaululle sillä verifioidulla kuvallisella tunnuksellasi.

        Kyllä sinun ja raverin sekoilu riittää siellä ihan niinkin paljon, että kukaan ei oikein uskalla teidän lisäksi siellä sanoa mitään :( Olette kumpi häpeäksi sukupuolivähemmistölle :D
        Ja mitä skitsoiluun tulee olet raverin kanssa siinä ihan etujoukoissa :) ja aina löydätte omasta mielestänne jokun uuden minun aliaksen ja aloitatte tapaanne mukaan vittuilut ja loppuksi suututte ja alkaakin viestitlyt ylläpidoille :) Ja olet ihan täällä ja qruiserissa ilmoittanut vihaavasi feikkejä, niin miksi et ole ole ilmoittanut tätä raver-piipinkiä ylläpidolle, onko liian paha sielunveljeään ilmitaa :D
        Johan olen sanonut mitkä olleet qruiserissa ja täällä. Nytkin tässä keskustelussa raver-piipinki1:n ilmoittaa että on yksi alias hänellä tämän rekisteröidyn peepingtommi1:n lisäksi kyllä niitä on oikeasti useita kymmeniä :D Suuttahan tuo kun astro jonka qruiserissa ilmoitti sen jälkeen tehotahdilla ylläpidolle kun saanut täällä rekisteröityä peepingtommi nimimerkkiä, erittäin lapsellinen tapaus aikuiselta, mutta hän kuuluukin niihen sekopää bisseihein jotka ei olekaan bisse tai gay saatika hetero :D


      • Aivan. Juu. Justiiinsa. Jep.

        Onko sulla useinkin tämmöisiä kirkkaamman ajattelun hetkiä?


    • hehee en tarkoita Helismaata nyt, mutta kaikki tietävä bear muistaakin sen toisen sananikkarin ? Mä kyllä kerron jos et osu oikeaan :)

    • Yksilöt

      Kun homous aikoinaan oli lain vastaista, sopeutuivat homot yhteiskuntaan ja salasivat suuntauksensa. Se oli varmasti raskasta, mutta suurin osa varmasti eli yhteiskunnan hyväksymänä. Edelliset sukupolvet eivät edes tiedostaneet koko asiaa, ehkäpä homot itsekään eivät aina ymmärtäneet erilaisuuttaan.
      Seksuaalisuus ei aikaisempina aikoina muutekaan ollut otsikoissa, vaan ihan "tavallisetkin" ihmiset saattoivat ulkonaisesti elää kuin selibaatissa, ja monet perheettömät elivätkin.
      Kun nyt ollaan ns. vapauduttu, huomaa ihmeekseen, että homolle homous on ensin ja kaikki muu sitten. Joka paikassa korostetaan homoutta ja homojen oikeuksia ja vaaditaan ymmärrystä erilaisuudelle. Julkimoista mainiytaan seksuaalinen suuntaus, vaikka se ei olisi mitenkään tärkeä hänen taiteelleen tai muulle esiintymiselleen.
      Vähän sitä ihmettelee. Eivät ihmiset ole muuttuneet miksikään. Turhaan kannustetaan ihmisiä tuntemaan ennakkoluuloja ja väheksyntää muita kohtaan. Tasa-arvon tulisi näkyä kaikissa elämän muodoissa.

      • onmuutenfakta

        "...homolle homous on ensin ja kaikki muu sitten..."

        On elämääkin tärkeämpää. Elämästä voi luopua mutta ei oikeudesta olla se mikä on. Oltava oikeus rakastaa, sitä se tarkoittaa.


      • valistusta

        Valistusfilosofi John Locken mukaan jokaisella on oltava oikeus
        1. elämään
        2. vapauteen
        3. omaisuuteen

        Lisään tuohon neljänneksi:
        4. oikeus rakastaa ja sitoutua naiseen tai mieheen


    • sinivalkoinenhomo

      Tuo on ihan totta että monillekkin homoille on se homus aina se ensisijainen asia ja kaikki muu on aivan toisarvoista. Tämä kyseinen ilmiö näkyi selvästi esimerkiksi viime presidentin vaaleissa. Tuijotetaan vaan siihen yhteen pienen pisteeseen niin kuin millään muulla ei olisi mitään väliä. Itselleni homous on vain yksi asia muiden joukossa mutta kokonaisuus ratkaisee. Siksipä itse äänestinkin pressan vaaleissa Väyrystä ja Niinistöä.

      • Anonyymi

        Ehkä juuri heille jotka ei ole homoja toisen homous voi olla toisessa pääpiirre. Että ensimmäisenä se henkilö on homo ja sitten vasta vaikka mies, ammatti, kaveri, kaveriton, ja niin edelleen.


    • Anonyymi

      Tosi joulumieltä.

    • Anonyymi

      Noin 16v.
      Suurin osa aloittajan listasta on myyttejä.
      Bodaus ja viikonlopun 2 sidukkaa yhdistävät homoja.

      • Anonyymi

        Ei se kahteen sidukkaan kyllä jää ja bodareita homoissa ei ole


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe