Olenko homofoobikko vai homojen paras ystävä?

Jyrilisäävähändataa

Jos minä suosittelen yhteiskuntaa järjestämään eheytyshaluisille homoille kunnallista uskomusvapaata pätevää eheytyshoitoa niin minut leimataan oitis homojen vihaajaksi. Miksi?

Enkä minä ole se todellinen SETA:lainen, ja nykyiset setalaiset taas ovat kaikke amuuta kuin seksuaalista tasa-arvoa kannattavia pyrkiessään kaikin keinoin estämään noita halukkaita saamasta eheytyshoitoja. Annettakoon kaikille. siis ihan kaikille, eheytyshaluisillekin, vapaus valita seksuaalisuutensa, vai mitä????

56

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fda

      Kunnallista uskomusvapaata pätevää eheytyshoitoa ei ole olemassa. Ehkä kannattaa yrittää uudestaan sitten kun ihmisiä pystytään muokkaamaan mistä tahansa luontaisesta preferenssistä pois. Kenties sinun kannattaisi ryhtyä innokkaaksi geeniteknologian puolestapuhujaksi niin ainakin sen eheytysosan geneettisen puolen voisi hoitaa jo päivänä 0 niin ne "Jumalan" tekemät virheet saataisiin pois.

      • Jyritttt

        Tyhmä, sillä minähän vaadin sitä että Setan törkeästi torppaamaa kunnallista eheytyshoitoa tulisi järjestää.
        Nyt se ei ole mahdollista koska Seta estää sen kaikilta eheytyshaluisilta väittäen väärin ettei muka eheytymishaluisia ole vaikka netti on täynnä kertomuksia eheytyneistä apua saaneista onnellisempaan elämäntapaan vaihtaneista.


      • mitätarkoitat

        Oikea eheytyshoito tarkoittaa sitä että ihminen eheytetään takaisin siihen omaan seksuaalisuuteensa jota hän on uskomuksiin perustuen yrittänyt turhaan muuttaa.
        Jos hetero on yrittänyt muuttua homoksi hänet eheytetään heteroksi.
        Jos homo on yrittänyt muuttua heteroksi hänet eheytetään homoksi.
        Tätähän sinä et missään tapauksessa eheyttämisellä tarkoita, vai kuinka ? ? ?


      • Jyrirseoikeasetalainen

        Ei tietenkään ole olemassa kunnallista pätevää eheytyshoitoterapiaa koska Seta on kaiken keinoin estänyt sellaisen toiminnan alkamisen vainotessaan eheytyshalusista seksuaalivähemistöä.
        Sitä asiaa tämä avaus juuri koskeekin, siis jos kerran netin mukaan muualla maailmassa on onnistuttu mainiosti eheyttämään tuhansittain homoja heteroiksi joka vuosi niin mikä ihme vimma Setalla on estää hinnalla millä hyvänsä tämän eheytyshaluisen vähemmistön oikeudet haluamaansa hoitoon????

        Mitä --kelettä se Setalle kuuluu jos joku porukasta haluaa itse päättää tehdä sen valinnan että muuttuu homosta heteroksi? Eikö se ole jokaisen oma asia minkä seksuaalisen identiteetin haluaa omaksua? Ja jos Seta olisi todellinen seta niin tokihan se tukisi näitä eikä vainoaisi ja leimaisi ties miksi.


      • Hauku-väärää-puuta
        Jyrirseoikeasetalainen kirjoitti:

        Ei tietenkään ole olemassa kunnallista pätevää eheytyshoitoterapiaa koska Seta on kaiken keinoin estänyt sellaisen toiminnan alkamisen vainotessaan eheytyshalusista seksuaalivähemistöä.
        Sitä asiaa tämä avaus juuri koskeekin, siis jos kerran netin mukaan muualla maailmassa on onnistuttu mainiosti eheyttämään tuhansittain homoja heteroiksi joka vuosi niin mikä ihme vimma Setalla on estää hinnalla millä hyvänsä tämän eheytyshaluisen vähemmistön oikeudet haluamaansa hoitoon????

        Mitä --kelettä se Setalle kuuluu jos joku porukasta haluaa itse päättää tehdä sen valinnan että muuttuu homosta heteroksi? Eikö se ole jokaisen oma asia minkä seksuaalisen identiteetin haluaa omaksua? Ja jos Seta olisi todellinen seta niin tokihan se tukisi näitä eikä vainoaisi ja leimaisi ties miksi.

        Seta ei säädä lakia eikä ole myöskään lääkärien ja terapeuttien järjestö. Eheytyshoitoja ei ole, koska terveydenhuollon alalla vastustetaan niitä tieteellisin ja eettisin perustein. Kyllä sä jyrbä vähän turhan paljon painoarvoa annat Setalle. Syyttäisit ennemmin lääkäreitä tilanteesta, mutta ei teillä lahkolaisilla ole tietenkään pokkaa nousta heitä vastaan. Ruikuti-ruikuti jyrbä, olet naurettava pelle, etkä tule saamaan hulluja ehdotuksiasi ikinä missään läpi. Ei se tietenkään ole tarkoituskaan, kun sinäkin olet vaan pelkkä surkea suunsoittaja.

        Me muut tietysti kiitetään lääkäreitä puoskaroinnin vastustamisesta.


      • Hauku-väärää-puuta kirjoitti:

        Seta ei säädä lakia eikä ole myöskään lääkärien ja terapeuttien järjestö. Eheytyshoitoja ei ole, koska terveydenhuollon alalla vastustetaan niitä tieteellisin ja eettisin perustein. Kyllä sä jyrbä vähän turhan paljon painoarvoa annat Setalle. Syyttäisit ennemmin lääkäreitä tilanteesta, mutta ei teillä lahkolaisilla ole tietenkään pokkaa nousta heitä vastaan. Ruikuti-ruikuti jyrbä, olet naurettava pelle, etkä tule saamaan hulluja ehdotuksiasi ikinä missään läpi. Ei se tietenkään ole tarkoituskaan, kun sinäkin olet vaan pelkkä surkea suunsoittaja.

        Me muut tietysti kiitetään lääkäreitä puoskaroinnin vastustamisesta.

        "Kyllä sä jyrbä vähän turhan paljon painoarvoa annat Setalle."
        Jyri taitaa olla elämänsä mitättömyydessään kaunainen Setalle. Hän on varmaan joskus hävinnyt jonkun Setan Perä-Hikiän osaston sihteerinvaalit.


      • fghjklgtd
        mitätarkoitat kirjoitti:

        Oikea eheytyshoito tarkoittaa sitä että ihminen eheytetään takaisin siihen omaan seksuaalisuuteensa jota hän on uskomuksiin perustuen yrittänyt turhaan muuttaa.
        Jos hetero on yrittänyt muuttua homoksi hänet eheytetään heteroksi.
        Jos homo on yrittänyt muuttua heteroksi hänet eheytetään homoksi.
        Tätähän sinä et missään tapauksessa eheyttämisellä tarkoita, vai kuinka ? ? ?

        No kun yksikään heterotaipumuksia omaava homo ei ole toistaiseksi halunnut eheytyä homoksi mikäli internettiä on uskominen niin on selvää että puhut peetä.


      • Historiaopettaaaaa
        Hauku-väärää-puuta kirjoitti:

        Seta ei säädä lakia eikä ole myöskään lääkärien ja terapeuttien järjestö. Eheytyshoitoja ei ole, koska terveydenhuollon alalla vastustetaan niitä tieteellisin ja eettisin perustein. Kyllä sä jyrbä vähän turhan paljon painoarvoa annat Setalle. Syyttäisit ennemmin lääkäreitä tilanteesta, mutta ei teillä lahkolaisilla ole tietenkään pokkaa nousta heitä vastaan. Ruikuti-ruikuti jyrbä, olet naurettava pelle, etkä tule saamaan hulluja ehdotuksiasi ikinä missään läpi. Ei se tietenkään ole tarkoituskaan, kun sinäkin olet vaan pelkkä surkea suunsoittaja.

        Me muut tietysti kiitetään lääkäreitä puoskaroinnin vastustamisesta.

        Aivopestynä et tosiaankaan ole hoksanut että se on juurikin SETA joka ohjailee poliitikkoja olemaan mukamas moderneja ja fiksuja tasa-arvon kannattajia estäessään eheytyshaluisten homojen terapiat.

        Takavuosina Setalla itsellään oli tapana järjestää seulonta "todellisten " homojen löytämiseksi ja muiden, siis näiden lähinnä lapsina hyväksikäytettyjen eheyttämiseksi takaisin heteroiksi, mutta kun valta Setassa vaihtui umpihompopedofiiliseksi niin tästä menettelystä luovuttiin.

        Tämä on fakta.


      • jyrif

        Tyhmä. Tuon puutteen vuoksihan tämä avaus tehtiin.


      • näinonnärhenmunat
        Jyrirseoikeasetalainen kirjoitti:

        Ei tietenkään ole olemassa kunnallista pätevää eheytyshoitoterapiaa koska Seta on kaiken keinoin estänyt sellaisen toiminnan alkamisen vainotessaan eheytyshalusista seksuaalivähemistöä.
        Sitä asiaa tämä avaus juuri koskeekin, siis jos kerran netin mukaan muualla maailmassa on onnistuttu mainiosti eheyttämään tuhansittain homoja heteroiksi joka vuosi niin mikä ihme vimma Setalla on estää hinnalla millä hyvänsä tämän eheytyshaluisen vähemmistön oikeudet haluamaansa hoitoon????

        Mitä --kelettä se Setalle kuuluu jos joku porukasta haluaa itse päättää tehdä sen valinnan että muuttuu homosta heteroksi? Eikö se ole jokaisen oma asia minkä seksuaalisen identiteetin haluaa omaksua? Ja jos Seta olisi todellinen seta niin tokihan se tukisi näitä eikä vainoaisi ja leimaisi ties miksi.

        Hyvin sanottu. Setasta on tullut homopropaganlevittäjä vastoin sen alkuperäistä ideologiaa ja tämä on fakta.


    • ettänäintaasen

      Kunnat tarjoavat jo nykyisin apua "itseä häiritsevän seksuaalisuuden" hoitamiseen.

      • Tarkastelen_elementtiä

        Itse havaitsin olevani bi-seksuaali jo hyvin nuorena eli n. 10v ikäisenä. Meillä on avovaimon kanssa kaksi lasta, 16 ja 18v. En halua osallistua mihinkään henkiseen puoskarointiin kuten eheytymiseen oli se sitten ilmaista tai vaikka minulle siitä vähän maksettaisiin. Vaimo on tiennyt alusta alkaen että olen bi koska olimme ystäviä ennenkuin aloimme hengata yhdessä. Mitään suurempia ongelmia ei ole ollut eikä vaimoni ole edes mustis vaikka minulla on mies-partnereita. Voin kertoa että elän hyvin sopusointuista ja onnellista elämää lapsieni ja läheisteni kanssa.


      • tieteenharrastaja

        Ja jyr-multinilkki tarkoittaa tällä ihan muuta kuin sanoo:

        "Annettakoon kaikille. siis ihan kaikille, eheytyshaluisillekin, vapaus valita seksuaalisuutensa, vai mitä???"

        Hän haluaisi kaikkien valitsevan heterouden, vaikka pakottamalla.


      • Tarkastelen_elementtiä kirjoitti:

        Itse havaitsin olevani bi-seksuaali jo hyvin nuorena eli n. 10v ikäisenä. Meillä on avovaimon kanssa kaksi lasta, 16 ja 18v. En halua osallistua mihinkään henkiseen puoskarointiin kuten eheytymiseen oli se sitten ilmaista tai vaikka minulle siitä vähän maksettaisiin. Vaimo on tiennyt alusta alkaen että olen bi koska olimme ystäviä ennenkuin aloimme hengata yhdessä. Mitään suurempia ongelmia ei ole ollut eikä vaimoni ole edes mustis vaikka minulla on mies-partnereita. Voin kertoa että elän hyvin sopusointuista ja onnellista elämää lapsieni ja läheisteni kanssa.

        " Mitään suurempia ongelmia ei ole ollut eikä vaimoni ole edes mustis vaikka minulla on mies-partnereita. Voin kertoa että elän hyvin sopusointuista ja onnellista elämää lapsieni ja läheisteni kanssa"

        Mutta todennäköisesti vielä onnellisempi olisit, jos et olisi bi-seksuaalikaan, vaan seksuaaliselta identiteetiltäsi täysin mies. Ja uskon, että "vaimosikin" olisi onnellisempi.


      • Jyrirehellisestisanoo
        Tarkastelen_elementtiä kirjoitti:

        Itse havaitsin olevani bi-seksuaali jo hyvin nuorena eli n. 10v ikäisenä. Meillä on avovaimon kanssa kaksi lasta, 16 ja 18v. En halua osallistua mihinkään henkiseen puoskarointiin kuten eheytymiseen oli se sitten ilmaista tai vaikka minulle siitä vähän maksettaisiin. Vaimo on tiennyt alusta alkaen että olen bi koska olimme ystäviä ennenkuin aloimme hengata yhdessä. Mitään suurempia ongelmia ei ole ollut eikä vaimoni ole edes mustis vaikka minulla on mies-partnereita. Voin kertoa että elän hyvin sopusointuista ja onnellista elämää lapsieni ja läheisteni kanssa.

        Ole ihan mikä lystäät mutta anna eheytyshaluisten hakeutua eheytyshoitoon jos he niin haluavat, tyhmä.

        Mikä kumma saa umpihomot vastustamaan eheytyshaluisten eheyttämistä niin laajasti että eheytyshoidot on estetty maassamme?

        Onko se homojen huono omatunto? En näe muuta syytä kuin sen että omaa kieroutumaa tulee pönkittää keinolla millä hyvänsä ja täytyy yrittää saada se näyttämään normaalilta ja silloin pitää vaientaa kaikki jotka haluavat päästä irti homoudestaan.


      • mitä.mitä
        Mark5 kirjoitti:

        " Mitään suurempia ongelmia ei ole ollut eikä vaimoni ole edes mustis vaikka minulla on mies-partnereita. Voin kertoa että elän hyvin sopusointuista ja onnellista elämää lapsieni ja läheisteni kanssa"

        Mutta todennäköisesti vielä onnellisempi olisit, jos et olisi bi-seksuaalikaan, vaan seksuaaliselta identiteetiltäsi täysin mies. Ja uskon, että "vaimosikin" olisi onnellisempi.

        "Mutta todennäköisesti vielä onnellisempi olisit, jos et olisi bi-seksuaalikaan, vaan seksuaaliselta identiteetiltäsi täysin mies. Ja uskon, että "vaimosikin" olisi onnellisempi."

        Tarkoitatko siis, että homoseksuaali on transu ja bi-seksuaali on jokin hermafrodiitti?


      • Jyrirehellisestisanoi
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Ja jyr-multinilkki tarkoittaa tällä ihan muuta kuin sanoo:

        "Annettakoon kaikille. siis ihan kaikille, eheytyshaluisillekin, vapaus valita seksuaalisuutensa, vai mitä???"

        Hän haluaisi kaikkien valitsevan heterouden, vaikka pakottamalla.

        Ei suinkaan vaan saat minun puolestani jatkaa homona vaikka lopun ikääsi.
        Milloin olen yrittänyt saada sinua luopumaan homoudestasi? En koskaan, joten homostele ihan vapaasti kaapissasi tai ilman.
        Minä vai puolustan homoudesta eroon haluavan vähemmistön oikeuksia seksuaalisen tasa-arvon nimissä Setaa vastaa .


      • Hihukki

        Hei jyri, tokikaan, täälläkään keskustelussa kovin montaa naista ole, mikä oli pointtisi?


      • Hihukki
        Mark5 kirjoitti:

        " Mitään suurempia ongelmia ei ole ollut eikä vaimoni ole edes mustis vaikka minulla on mies-partnereita. Voin kertoa että elän hyvin sopusointuista ja onnellista elämää lapsieni ja läheisteni kanssa"

        Mutta todennäköisesti vielä onnellisempi olisit, jos et olisi bi-seksuaalikaan, vaan seksuaaliselta identiteetiltäsi täysin mies. Ja uskon, että "vaimosikin" olisi onnellisempi.

        EIi kolmikymppinen halua kaksikymppiseksi, vaikka sille jotakin siitä maksettaisiin... Tai no EHKÄ SILLOIN?


      • Hihukki
        Tarkastelen_elementtiä kirjoitti:

        Itse havaitsin olevani bi-seksuaali jo hyvin nuorena eli n. 10v ikäisenä. Meillä on avovaimon kanssa kaksi lasta, 16 ja 18v. En halua osallistua mihinkään henkiseen puoskarointiin kuten eheytymiseen oli se sitten ilmaista tai vaikka minulle siitä vähän maksettaisiin. Vaimo on tiennyt alusta alkaen että olen bi koska olimme ystäviä ennenkuin aloimme hengata yhdessä. Mitään suurempia ongelmia ei ole ollut eikä vaimoni ole edes mustis vaikka minulla on mies-partnereita. Voin kertoa että elän hyvin sopusointuista ja onnellista elämää lapsieni ja läheisteni kanssa.

        Isoveli sanoi minullekin kerran, että oon bii, mutta olin niin pieni, vielä silloin, etten ymmärtänyt sitä kovin oikein. En ymmärtänyt sitä näet ollenkaan? Mitä väliä sillä on, jos joku on sekusaalisesti erilainen, omapahan on häppeensä ja kunniansakin... Vanhan testamentin profeetta sanoi, että Lainsäätäjät väärensivät Raamatun lakeja:"Tekivät lakeja ja asetuksia, jotka johtavat kuolemaan, mutta kuka on niin viisas, että tietää, mitkä siellä on väärennetty? Puhdas sydän sen tietää, ei syyttävä. Enkä syyttämistä silloin syytä, kun syy olikin siinä, että syyttäjälle aiheutettiin määrättömästi vahinkoa, pitämällä koko syyttämistään turhana.


      • Jyrirehellisestisanoo kirjoitti:

        Ole ihan mikä lystäät mutta anna eheytyshaluisten hakeutua eheytyshoitoon jos he niin haluavat, tyhmä.

        Mikä kumma saa umpihomot vastustamaan eheytyshaluisten eheyttämistä niin laajasti että eheytyshoidot on estetty maassamme?

        Onko se homojen huono omatunto? En näe muuta syytä kuin sen että omaa kieroutumaa tulee pönkittää keinolla millä hyvänsä ja täytyy yrittää saada se näyttämään normaalilta ja silloin pitää vaientaa kaikki jotka haluavat päästä irti homoudestaan.

        >Ole ihan mikä lystäät mutta anna eheytyshaluisten hakeutua eheytyshoitoon jos he niin haluavat, tyhmä.
        Kukas heitä siitä estää?
        >Mikä kumma saa umpihomot vastustamaan eheytyshaluisten eheyttämistä niin laajasti että eheytyshoidot on estetty maassamme?
        Kyllähän uskonlahkot aika vapaasti noita saavat järjestää. Kunnan tai valtion järjestämää eheytyspalvelua taas ei ole missään länsimaassa, kun julkisen vallan tehtäviin eivät uskomushoidot kuulu.


      • Jyriririrriski

        Niin onkin, sillä toki mielenhäiriöihin puututaan auttamismielessä varsin moniuolotteisesti, mutta niin se vain on että takavuosina eheytyshaluiset homot saivat kyllä terapia-apua ja toipuivat heteroiksi, mutta viime vuosikymmenellä tästä kunnallisesta auttamisesta on tehty Setan toimesta viharikos homoja vastaan, vaikka tässä ei ole koskaan ollut kyse umpihomojen väkisinkäännyttämisestä vaan ainoastaan eheytyshaluisen seksuaalivähemmistön vilpittömästä auttamisesta jota Seta nyt vainoaa varsin avoimesti vihapuheinensa.


      • Jyrirehellisestisanoopi
        Tarkastelen_elementtiä kirjoitti:

        Itse havaitsin olevani bi-seksuaali jo hyvin nuorena eli n. 10v ikäisenä. Meillä on avovaimon kanssa kaksi lasta, 16 ja 18v. En halua osallistua mihinkään henkiseen puoskarointiin kuten eheytymiseen oli se sitten ilmaista tai vaikka minulle siitä vähän maksettaisiin. Vaimo on tiennyt alusta alkaen että olen bi koska olimme ystäviä ennenkuin aloimme hengata yhdessä. Mitään suurempia ongelmia ei ole ollut eikä vaimoni ole edes mustis vaikka minulla on mies-partnereita. Voin kertoa että elän hyvin sopusointuista ja onnellista elämää lapsieni ja läheisteni kanssa.

        Ihan sujuvasti sinä valehtelet sillä toki jokainen normaaliälyinen vaimo vippaisi homostelemaan erehtyneen miehensä pihalle kuin kakkapökäleen ja lapset saisivat hävetä kavereidensa edessä silmät päästään isäänsä.


      • Jyrirehellisestisanoopi kirjoitti:

        Ihan sujuvasti sinä valehtelet sillä toki jokainen normaaliälyinen vaimo vippaisi homostelemaan erehtyneen miehensä pihalle kuin kakkapökäleen ja lapset saisivat hävetä kavereidensa edessä silmät päästään isäänsä.

        Jyrbä puhuu valehtelemisesta - mutta mikäs Jyrbän siitä puhuessa kun on itse oikein asiantuntija valehtelusta ja ylenaikaa valehtelemassa.

        Aika kornia on muutenkin Jyrbän ulosanti, Jyrbä näköjään määrittää normaaliuden oma mielenmaisemansa ja arvonsa mittarinaan. Jyrbä ei ole normaaliälyinen, sillä jos olisi, niin ymmärtäisi olla valehtelematta ja tunnustaa, että maailma on oikeasti paljon monivivahteisempi mitä Jyrbän yksiniittinen paskaharhamaailma on.

        Jyrbä vaan on suvaitsematon moraalin irvikuva.


      • Jyryuryrryryryry
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Ja jyr-multinilkki tarkoittaa tällä ihan muuta kuin sanoo:

        "Annettakoon kaikille. siis ihan kaikille, eheytyshaluisillekin, vapaus valita seksuaalisuutensa, vai mitä???"

        Hän haluaisi kaikkien valitsevan heterouden, vaikka pakottamalla.

        Älä ajattele puolestani, olen ainoa todellinen Seksuaalisen tasa-arvon puolustaja ja siksi vastustan Setan homopropagandaa jolla se pyrkii homouttamaan heteroita. Pitäköön turpansa kiinni ja antakoon kunkin valita suuntauksensa vapaasti. Nyt se ei sitä tee.

        Mutta sinänsä oli ihan mukavaa havaita että tulit tuossa myöntäneeksi että kyse on valinnasta jonka kanssa synnynnäisellä taipumuksella, siis geeneillä ei ole mitään tekmistä, vaan päälähtöisesti homous on yhä ns. hankittu ominaisuus, siis valittu ja toisaalta enojen pakkosyöttämä, tai koulukotipoikien toverilleen synnyttämä.

        Miksi tämä selvä fakta pitäää kieltää????


      • Taikauskonnoton
        Jyryuryrryryryry kirjoitti:

        Älä ajattele puolestani, olen ainoa todellinen Seksuaalisen tasa-arvon puolustaja ja siksi vastustan Setan homopropagandaa jolla se pyrkii homouttamaan heteroita. Pitäköön turpansa kiinni ja antakoon kunkin valita suuntauksensa vapaasti. Nyt se ei sitä tee.

        Mutta sinänsä oli ihan mukavaa havaita että tulit tuossa myöntäneeksi että kyse on valinnasta jonka kanssa synnynnäisellä taipumuksella, siis geeneillä ei ole mitään tekmistä, vaan päälähtöisesti homous on yhä ns. hankittu ominaisuus, siis valittu ja toisaalta enojen pakkosyöttämä, tai koulukotipoikien toverilleen synnyttämä.

        Miksi tämä selvä fakta pitäää kieltää????

        Millä tavalla Seta muka pyrkii homouttamaan heteroita? Trolli olet, tai sitten yksinkertaisesti tyhmä.

        Olen pahoillani, jos enosi ovat syöttäneet sinulle homouden, ja siitä kai fobiasikin johtuvat. Uskisperheissä tuo lienee yllättävän tavallista, meillä normaaleilla perheillä ei noin käy.


      • jyriite
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Ja jyr-multinilkki tarkoittaa tällä ihan muuta kuin sanoo:

        "Annettakoon kaikille. siis ihan kaikille, eheytyshaluisillekin, vapaus valita seksuaalisuutensa, vai mitä???"

        Hän haluaisi kaikkien valitsevan heterouden, vaikka pakottamalla.

        Höpöhöpö. Jyri on koko ajan tehnyt selväksi että ei hän puutu umpihomojen ongelmiin vaan ajaa näiden eheytyshaluisten ihmisoikeuksia.

        Onko tämä nyt selvä?


    • > Olenko homofoobikko vai homojen paras ystävä? <

      Kysymykseesi on hyvin yksinkertainen vastaus: et ole.

      • Jyrirehellisestisanoi

        Olenko eheytyshaluisten paras ystävä?


      • Jyrirehellisestisanoi kirjoitti:

        Olenko eheytyshaluisten paras ystävä?

        Et kenenkään. Niin se nyt vain on.


      • Jyriiii
        salmiakkisaluki kirjoitti:

        Et kenenkään. Niin se nyt vain on.

        Niinkö, no miten sinä puolustaisit eheytymishaluisen homovähemmistön seksuaaliseen tasa-arvoon pyrkivää agendaa?
        Haluatko pakottaa heidät väkisin pysymään homoina kuten Seta?


      • Jyriiii kirjoitti:

        Niinkö, no miten sinä puolustaisit eheytymishaluisen homovähemmistön seksuaaliseen tasa-arvoon pyrkivää agendaa?
        Haluatko pakottaa heidät väkisin pysymään homoina kuten Seta?

        Idioottimaisuuksiisi ei tietenkään kannata vastata, mutta kun ei satu parempaakaan tekemistä olevan... Ei minulla ole mitään tarvetta puolustella kenenkään agendaa. Sinulla taas tuntuu olevan kova halu vastustaa jokaista.

        Antaisitko muuten jotain näyttöä siitä,e ttä Seta haluaa pakottaa eheytymishaluiset homot pysymään homoina?


      • Jyrttttees
        salmiakkisaluki kirjoitti:

        Idioottimaisuuksiisi ei tietenkään kannata vastata, mutta kun ei satu parempaakaan tekemistä olevan... Ei minulla ole mitään tarvetta puolustella kenenkään agendaa. Sinulla taas tuntuu olevan kova halu vastustaa jokaista.

        Antaisitko muuten jotain näyttöä siitä,e ttä Seta haluaa pakottaa eheytymishaluiset homot pysymään homoina?

        Mitä muuta näyttöä vaadit kuin sitä että Seta vastustaa julkisesti eheytyshoitoja?Vai oletko tosiaankin täysin tietämätön tästä?


      • tieteenharrastaja
        Jyrttttees kirjoitti:

        Mitä muuta näyttöä vaadit kuin sitä että Seta vastustaa julkisesti eheytyshoitoja?Vai oletko tosiaankin täysin tietämätön tästä?

        Näyttösi on uskonnnollisten "eheytyshoitojen" vastustusta; niiden, joihin osallistumiseen motivoidaan helveltillä pelotellen.


      • Jyrirehellisesti
        salmiakkisaluki kirjoitti:

        Et kenenkään. Niin se nyt vain on.

        Odotinkin sinulta vihapuhetta eheytyshaluisia homoja vastaan ja tulihan se sieltä? Siis sinun mielestäsi eheytyshaluisten homojen oikeuksien puolustaminen ei ole ystävällistä toimintaa heitä kohtaan?

        Kerrohan että mikä sitten sitä olisi? Sekö että pidetään heidät väkisin homoina kuten Seta tahtoo?


      • Jyrirehellisesti kirjoitti:

        Odotinkin sinulta vihapuhetta eheytyshaluisia homoja vastaan ja tulihan se sieltä? Siis sinun mielestäsi eheytyshaluisten homojen oikeuksien puolustaminen ei ole ystävällistä toimintaa heitä kohtaan?

        Kerrohan että mikä sitten sitä olisi? Sekö että pidetään heidät väkisin homoina kuten Seta tahtoo?

        Jyrb' saisi mennä oikeasti nukkumaan, eikä elää täällä noita todellisuudesta vieraantuneita fantasioitaan.


      • Jyriselväjärkinen
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Näyttösi on uskonnnollisten "eheytyshoitojen" vastustusta; niiden, joihin osallistumiseen motivoidaan helveltillä pelotellen.

        Höpöhöpö, eheytyshoito ei uskonta kaipaa, sillä muuta ei tarvita kuin miehisen miehen mallin jäljitteleminen ja sen myötö sen hyödyt kokemusperäisesti hyviksi havaiten, ja tähän liittyy mm. moraalinen oivallisuus elämän eri aloilla. Siis asia johon evokit eivät kykene ja siksi voidaankin sanoa että rähjäisestä elämäntyylistään johtuen juuri evokit ovat kaikkein eneiten homousalttiita sillä heidä minuutensa on vienyt koulujen evoluutiopakkosyöttömoraalittomuuden opetus.


      • IlkimyksenLesbosetä
        Jyrirehellisesti kirjoitti:

        Odotinkin sinulta vihapuhetta eheytyshaluisia homoja vastaan ja tulihan se sieltä? Siis sinun mielestäsi eheytyshaluisten homojen oikeuksien puolustaminen ei ole ystävällistä toimintaa heitä kohtaan?

        Kerrohan että mikä sitten sitä olisi? Sekö että pidetään heidät väkisin homoina kuten Seta tahtoo?

        Sait mitä tilasit. Taas kerran.


    • Fundisko

      Onko muuten kunnallista apua niille jotka haluavat eheytyä fundis uskovaisuudesta? Näitä kun lukee niin huomaa että tarvetta ainakin olisi

      • Jyriiii

        Eiköhön fundeille ole tarjolla kuppatippuriklamydiavaihtoehtoisia elämäntapoja


    • Hihukki

      Hei, oikeesti, ei kannata. Heidät on jo "surmattu" homoiksi, ehkä jopa seksinsä kannalta, loppuiäkseen, siinä kaikki. Jos peltomies katsoo taakseen, kun on jo tullut tuomituksi joksikin, niin ei sellainen saa mitään aikaan. Homostelin muuten itsekin juuri Jeesuksen sanaa, niin sinäkin.

    • Reddington

      Aiot siis heittää kreationismin ja raamatun romukoppaan? Muutenhan valahtelet väitteessäsi että hoitosi olisi uskomusvapaata...

    • Hihukki

      Se on pelkkä Pirun vitsi, koko eheytys, miksi pitäisi eheytyä omasta valinnastaan? Koska joku syyttää siitä? Mix? Paholaisella on aina hauskaa, kun ihminen epäröi.

      • IlkimyksenLesboisoisä

        Onko homous siis mielestäsi ihmisen oma valinta?


    • näinkerottiin

      Olet. Ihanteiden uhri.

    • hiljasetonhyviä

      Juoruaja pahimasta päästä.

    • Jyrirehelliseswio

      Koska kylmä totuus on se että homoja syntyy epätyydyttävistä lapsuuden olosuhteosta niin onhan se selvää että eheytyshaluisia riittää.

      Selkeän miehenmallin opettamalla tapahtuu tuo eheyttäminen ilman uskomuksia.

      • "Koska kylmä totuus on se että homoja syntyy epätyydyttävistä lapsuuden olosuhteosta.."

        Jyrbän "kylmät totuudet" on tähänkin asti osoittautuneet pehmeiksi Jyrbän vikaantuneen mielenmaiseman kuvitelmiksi. Jos Jyrbä olisi joku miehemalli, niin Luoja varjele tätä yhteiskuntaa...


      • Jyriisbest
        jooppajoo kirjoitti:

        "Koska kylmä totuus on se että homoja syntyy epätyydyttävistä lapsuuden olosuhteosta.."

        Jyrbän "kylmät totuudet" on tähänkin asti osoittautuneet pehmeiksi Jyrbän vikaantuneen mielenmaiseman kuvitelmiksi. Jos Jyrbä olisi joku miehemalli, niin Luoja varjele tätä yhteiskuntaa...

        Toki jyri on oivallinen miehenmalli korkeiden eettisten arvojen ja kaikille elämäaloille yltävän moraalisen oivallisuuden omaksumisensa vuoksi.
        Sensijaan evokit imevät moraalitonta lokaa jo äidinmaidostaan joten he ovat täysin tietämättömiä siitä että elämää voi elää korkeammallakin tietoisuuden tasolla missä ei aivopieruhuuruja tarvitse niellä. Siis tosi miehenmallit löytyvät Jyrin kaltaisten joukosta ja heistä oppimalla homous on voitettavissa hyvin helposti.


      • Taikauskonnoton
        Jyriisbest kirjoitti:

        Toki jyri on oivallinen miehenmalli korkeiden eettisten arvojen ja kaikille elämäaloille yltävän moraalisen oivallisuuden omaksumisensa vuoksi.
        Sensijaan evokit imevät moraalitonta lokaa jo äidinmaidostaan joten he ovat täysin tietämättömiä siitä että elämää voi elää korkeammallakin tietoisuuden tasolla missä ei aivopieruhuuruja tarvitse niellä. Siis tosi miehenmallit löytyvät Jyrin kaltaisten joukosta ja heistä oppimalla homous on voitettavissa hyvin helposti.

        Ai tällä kertaa homous tulee äidinmaidosta? Eihän se sitten ole hankittu ominaisuus.
        No jyrillähän tuo on tullut enonkermasta, joka on toki valitettavaa.

        "Siis tosi miehenmallit löytyvät Jyrin kaltaisten joukosta"
        Tarkoitatko väkivaltaisia erimieltäolevien potkimista? Minusta sellainen on todella huono miehen malli. (Sinähän olet toistuvasti mainostanut väkivaltaisuuttasi.)


      • Taikauskonnoton kirjoitti:

        Ai tällä kertaa homous tulee äidinmaidosta? Eihän se sitten ole hankittu ominaisuus.
        No jyrillähän tuo on tullut enonkermasta, joka on toki valitettavaa.

        "Siis tosi miehenmallit löytyvät Jyrin kaltaisten joukosta"
        Tarkoitatko väkivaltaisia erimieltäolevien potkimista? Minusta sellainen on todella huono miehen malli. (Sinähän olet toistuvasti mainostanut väkivaltaisuuttasi.)

        Ja Jyrbän miehenmalliin kuuluu jatkuva vääristely ja valehtelu. Jyrbän miehenmalli on narsistin malli.


      • jyrimoidå
        Taikauskonnoton kirjoitti:

        Ai tällä kertaa homous tulee äidinmaidosta? Eihän se sitten ole hankittu ominaisuus.
        No jyrillähän tuo on tullut enonkermasta, joka on toki valitettavaa.

        "Siis tosi miehenmallit löytyvät Jyrin kaltaisten joukosta"
        Tarkoitatko väkivaltaisia erimieltäolevien potkimista? Minusta sellainen on todella huono miehen malli. (Sinähän olet toistuvasti mainostanut väkivaltaisuuttasi.)

        Siis homous tulee evokkiäidin maidosta, ei kunnollisten äitien maidosta.
        Ja aika hyvä osoitus tämän palstan evokkien homoustasosta on se että heti kun jyri kertoi okevansa tosi miehen malli eheytyshaluisille. Niin puolet porukasta alkoi tuossa alla kuolaamaan jyrin perään.

        Vitsi että te homoevokit olette läpinäkyviä.


    • Taikauskonnoton

      Olet homofobinen homo, joka haluaa homoseuraa muttei uskalla.

      Säälittävä tapaus kaikenkaikkiaan.

    • Epäjumalienkieltäjä

      Homoseksuaalisuuteen kohdistamasi pakonomaisen kiinnostuksen perusteella veikkaan vaihtoehtoa C: Kaappihomo.

    • jyri_on_homo

      Oikea vastaus on se, että olet kaappihomo. Miestä tekee jyri sinulla mieli, mutta kun et saa. Siksipä tykkäät täällä homoista keskustella aina kun mahdollista. Se on niin ilmiselvää.

      • Nohomohanse

        Ilimiselevä homohan tuo Jyri on. Niin homo että oikkeen ilijettää. Ei juuri sellaista kommenttia hää tee missä ei homppeleista haluais haastaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe