Stigan 2T lehtipuhallin

wäinämo

mitään letkuahan en ryhdy perässä hinaamaan vaan polttomoottori pitää olla, jos jokin. Edullinen tuo SBL 327 -malli on ,vain 149 euroa.
Onkohan kellään kokemuksia? Sitä puhallusta en tarvi.

11

4274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jerkka59

Sijoita satku enemmän ja osta jokin laadukkaampi vehje niin ei ala kaduttamaan. Edullinen kertoo näissä vehkeissä aina laadusta ja varaosien ylihinnoittelusta.

• sahramiii-

Miksi ostaa lehtipuhallinta jos ei tarvi puhallusta? Tai miksi ostaa stigaa ollenkaan. Kiinalaatua italiasta.

• wäinämo

Niin siis imuroisin lehtiä, puhallus on itselle turha.
        'Mutta eihän Stiga ole oikein huonon maineessa....?

• kuraaa

On se.

• wäinämo

• Baschka

Älkää ostako ainakaan sähköpeliä Bosch ALS 25! Tukkoon menee hyvin helposti jos on enemmän lehtiä maassa. Suunnittelijalle tullut käsittämätön moka: ei ole suunnanvaihtokytkintä, jotta saisi ammuttua tukoksen pois!
      Meteli on korviahuumaava ja etenkin se kiljuva korkea sivuääni...

• Anonyymi

Toimii vuoden, sen jälkeen toivoton käynnistää. Takuuseen tuli uusi ja sama homma. Käyttötunnit n. 12 per kone.
      Siirryin akkukäyttöisiin ja ei muuta ongelmaa kuin jos ei vara akkua niin lataus. Mutta toimii.
      Älä osta polttomoottori vehjettä näin pieniin koneisiin ne ei vain toimi. Ruohonleikkuri jo sitten toinen juttu. Stiga multiglippi jo 8 vuotta ja viimeistään toisella nykäisyllä käynnissä.

• Anonyymi

Joo.....mun Stiga 375 puhalteli toista kesää kun moottori leikkasi kiinni. Puhaltelin yhtämittaa toista tuntia ja se oli sitten siinä.
        Aiempi vika oli kun siitä hävisi kipinä.

Kiva vehjehän se oli. Puhallusteho vallan mainio. Puiden lehdet lähti nurmikolta vaivatta, tykkäsin kapineesta, mutta se ei minusta vaan lopetti yhteistyön. Harmitti viedä aivan uuden näköinen vehje kaatikselle.

Ainahan voi ostaa Stihlin ja maksaa yli tuplat. Todennäköisesti toimii myös pidempään.

• Anonyymi

Stiga SBP 375 Reppu puhallin vm 2020........Aivan paska laite.....käyttökertoja alle 10 ja laitteella ikää 1. 6 vuotta. Takuu 2v ,mutta se koskee vain yksityiskäyttöä, ei ammattikäyttöön.....puola posahti.
      Parista eri liikkeestä kysyin varaosaa, vaan eipä löytynyt. Pienen nettiseikkailun jälkeen löytyi ja tilattu on 39,50 kotiin tuotuna. Seuraavaksi ostan kasan Fiskarsin haravia.

• Anonyymi

Joo tästä mallista Stiga 375 irtoaa puhalluslautanen kone pitää halasta kiristää ruuvit puhalluslautasesta lukkolimaa ruuvihin,
      kun puhalluslautanen irtoaa vaikuttaa siltä kone leikkasi kiinni muuten hyvä peli tehty Indonesia tehokas

• Anonyymi

Mulla kävi samoin Stiga 375. Puhaltimen kiila halki ja alumiininen kartioliitos välistyi pilalle. Uuden osan sai hyllystä 10€ ja kiila 5€. Nyt pelaa kone taas. Lautasen ruuvit pitää laittaa liiman kanssa kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe