Kerro. Haluan tietää.
Vastaukset 7
Koska tunnen niin kovasti.....
<3- Tässäpäällimmäiset
Koska meillä on sellainen yhteinen kemia. Huomasin, että nauramme samoille asioille. Hän on välittävä ihminen. Hyvännäköinen nainen. Just mulle sopiva. Tykkään.
- eräsikävöivänainen
missäpäin Suomea tämä nainen?
- aamies
Koska sydän sanoo niin.
- teeJokumiesvAin
Hän on minun puolikkaani. Yhdessä olemme vahvat ja kokonaiset. Meidän on hyvä yhdessä. Luonnollista ja seksi on juuri sitä mitä pitääkin. Vaikka hän on pyöreä, vähän hölmökin välillä, ei ole maailmassa ketään jota voisin enemmän rakastaa. Me kuulutaan yhteen hänen kanssaan.
- teeJokumiesvAin
Jatkan vielä. Kauniit silmänsä ja sydämensä hyvyys on vertaansa vailla. Hän tekee hyvää kaikin tavoin ja rakastaa minua, antaen minun olla oma itseni.
- hyvältäteilläkuulostaa
Kuulostaa ihanalta tuo teidän rakkautenne teejokumiesvAin. Voi kunpa itse joskus löytäisin tuollaisen miehen, jonka kanssa synkkaisi noin hyvin. Määrätietoisuus ja rauhallisuus olisi myös tärkeitä ominaisuuksia miehelle tällaisen väliin tuittupäisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201718- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581