Meinasin eilen katsoa Elisa Viihteen vuokraamosta Terminator Genisys -elokuvan. Mieli muuttui, kun näin hinnan. Elokuvateatterissa olisin nähnyt sen 7 eurolla ja 3D-versiona vain 10 senttiä enemmän, eli 8 eurolla. Kannattaakohan moinen rahastusyritys, kun ei se ainakaan minuun tehoa.
Elisa Viihteessä elokuvan vuokra 7,90 e
2
82
Vastaukset
- EiVaraaElisaPakettiin
Minä maksan ina sen 8 euroa ei ole kallista yht 16 euroa minulla on varaa katsoa elisa viihteestä sinulla taas ei ja se on sinun ongelmasi
- uskomatonta
Just joo....
Maksan Elisa Viihteestä 39,90 e/kk nettiliittymän kans. Hinta on mielestäni edullinen, mutta korkeita vuokrahintoja nettipalveluissa en ole koskaan ymmärtänyt. Vuokraelokuva omasta televisiosta katsoessa ei eroa juuri yhtään siitä, että katsoisin sen myöhemmin ilmaiseksi TV-lähetyksestä, kk-hintaisesta nettipalvelusta tai piraattina. Elokuvateatterissa katsominen sen sijaan ei ole myöhemmin edes mahdollista.
Monien muiden elokuvien tapaan totesin Terminator Genisyksen olevan katsomattakin paska. Mm. Rottenin pisteet 26/100 ja 4,7/10. Ainoastaan elokuvasarjana kiinnostava tapaus. Mutta kun elokuva jo lähtökohtaisesti rahastaa aiemmalla maineellaan ja nyt vielä Elisa pyytää ala-arvoisesta elokuvasta tuonlaisia summia, niin jää toistaiseksi katsomatta ihan periaatteen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263208
- 721570
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa791115Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1451042- 45941
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45878Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171862- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139775