varastettu polkupyörä

oefcxfn

Minulta on varastettu polkupyörä Pekankadulta. Pyörä on Tunturi-merkkinen, sininen, vanha ja mummomallinen. Jos näet jossakin tien poskessa lojumassa tällaista pyörää, niin ole kiltti ja ilmoita missä. Kiitos.

12

169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valikoiva_muisti

Tänään näin jonkun sinisen pyörän vanteet väänneltynä rautatieaseman alikulkutunnelin luona. Mutta en kyllä millään muista oliko mummomallinen.

• oefcxfn

Kiitos vinkistä. Kävin katsomassa pyörää, mutta ei ollut minun. Eli etsintä jatkuu.

• 929274

Hei, taisin nähdä lenkkeilypolulla joka alkaa kilpijärven koulun jälkeen ja johtaa tervakankaalla olevalle ohitustien sillalle, taisi olla yksivaihteinen peruspyörä. Iltapäivällä näin joten oletan sen olevan vielä sielä. Pyörä nojasi katuvalopylvästä vasten.

• oefcxfn

Ei ollut tämäkään minun pyörä. Minun pyörässä ei ole vaihteita ollenkaan. Kiitokset vihjeistä.

• oefcxfn

Ei löydy ei. Nostan tämän.

• yksi-havainto

Polkupyöriä katoaa ainakin siten, että lukitsemattomia lainaillaan ja jätetään ne sitten johonkin kerrostalon telineeseen lojumaan. Siitä ei sitten ota selvää Erkkikään, kenelle ne pyörät kuuluu.

Aloittajan kadottama pyöräkin voi olla esim. tuossa tyhjennetyssä kerrostalossa Citymarketin lähellä pyörätelineessä. Talo on tyhjä, mutta pyöriä pihalla telineessä vaikka kuinka paljon. Petter Kumpulaisentie 9 on osoite. Kannattaisi käydä katsomassa onko pyörä siinä.

• tietoo

Talo ei ole vielä tyhjä,eikä pyörätelineessä ole pyöriä vaikka kuinka paljon.

• huolehtikaa-pyöristänne

On melkein tyhjä. Enkä minä tarkoittanut sitä, että ne pyörät pitäisi hakea pois, vaan ihan jokainen pyöränsä menettänyt voisi tarkistaa telineet jossa makaa vuosikausia käyttämättömiä pyöriä. Meidänkin talon telineisiin ilmaantuu tuon tuosta pyöriä joita ei tunnu kukaan omistavan. Luultavasti on sellainen tapa, että pääsee pyörästään eroon helpoimmin, kun jättää sen toisten telineisiin.

• sormeilin

Matu painatteli sil sun fillarillas vuosaareen ja roudas itsesä botskiin,jätti fillarin terminaalin parkkiin

• pyörähävisi

Matut ajelee pyörillä mutta tuskin omilla. Lasku varastetusta omaisuudesta Seurahuoneen suvakkiämmälle.

• oefcfxn

Ei ollut sielläkään minun pyörä. Kiitos kuitenkin vihjeistä. Olen kierrelly näitä talojen pyörätelineitä tarkastelemassa, mutta ei vaan löydy.

• sfdhdfjh

Pyöräsi on viskattu poroveden jäälle. Lähdet kävelemään laiturin nokalta betonikengät jalassa oikean viistoon noin 150m niin löydät. Kannattaa ehdottomasti käydä tsekkaamassa ja nuo kengät on ehottomat, että pysyt pystyssä liukkaalla jäällä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3614
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1971
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      225
      1315
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1186
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1063
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      108
      1036
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      68
      1001
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe