Varokaa varkaita

justtätälisää

Nyt on liikkeellä halaavia ruusun lahjoittajia. Tapasin perjantaina sellaisen Tampereella Koskikeskuksessa ja lauantaina Lempäälässä päivittäistavarakaupan pullonpalautuskoneen äärellä toinen yritti samaa. Myös Nokialla on tehty havaintoja. Kun tänään juttelin asiasta muutamien ihmisten kanssa, niin tuli aika selväksi, että homma menee näin: Tekijä tulee yllättävästä suunnasta eli sivulta tai takaa ja saattaa koputtaa olkapäälle. Kun kohde kääntyy, ruusu annetaan heti kouraan ja kun kohde on sen saanut, niin tullaan iholle, kääritään kädet ympäri ja ruvetaan halaamaan. Siinähän kohde sitten hämmentyy ja sen turvin vikkelät sormet käyvät läpi taskut ja laukut. Arvotavara eli puhelimet ja lompakot lähtevät mukaan heti. Jos mitään ei löydy tai jos ei pääse käsiksi omaisuuteen, siirrytään suunnitelmaan B. Halaaja irrottautuu kohteestaan ja kaivaa taskustaan lapun, jossa kerrotaan sairaasta veljestä tai muusta sukulaisesta ja että hoitoon saamiseksi tarvitaan rahaa. Taskuvarkauden sijaan alkaa siis kerjääminen. Kuolemaa tekevän Bambin ilme naamalle ja pliis pliis pliis. Tunteisiin vetoavaa. Ihan varmasti monen taskut on jo tyhjennetty ja tukea sairaalle lähisukulaiselle on jaettu.


Saa jakaa.

8

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoksimuillekin

      Juuri tältä varalta pidän käteistä 80-100 euroa taskussa, ettei mene tyhjän lyönniksi ja halaaja saa kohtuukorvauksen halauksesta

      • vaistosinongelman

        Minä törmäsin Lempäälässä samaa naiseen lauantaina.Näin kun osti kukka puskan s-marketista ja käveli siihen missä on keräyslaatikoitaniin siinä olevalle paketti autolla.Jätti kassin autoon ja tuli kävellen vastaan ja auto lähti siitä pois.Ojensi ruusun ja yritti lähelle,mutta en ottanut ja sitten kerjäsi rahaa ja otti tosiaan taskusta sen lapun jossa luki sairaasta veljestä jotain en sitä lukenut vaan jatkin matkaani.Paketti auto oli väriltään valkoinen ja porukkaa oli hytissä ja paljonko sitten oli peräkontissa porukkaa sillä sinne näkyi ainakin kassin laittavan.En nähnyt että montako ruusu puskaa osti kaupasta sitä vasten.


    • TurpaanPitäisAntaa

      Oliko ulkolaisia pakolaisia vai mustalaisia kotimaisia.

      • tpswcx

        Kyllä vaikutti ulkomaalaisilta ei mustalaisilta.Puhu huonosti suomea sen mitä puhui...


      • romanian.rosvot

        Nokialla vanhemmalta rouvalta romanit vei käsilaukun. Että siinähän suvaitsette :(


    • HyväPeloteTepsii

      Mua odotti mustalaisämmä Lempäälän Tokmannin edessä parkkipaikalla tänään,kun sain auton parkkiin ,niin se piti silmällä mihinpäin lähden ja käveli vastaan. Koitti jotain sepustaa,mutta mulla oli vähän kiire niin ,en joutanut sen kanssa alkaa bisnestä vääntämään. Poistui heti kun kerroin että olen huumepoliisissa ja nyt on hyvä jälki mitä ei parane hukata.

    • allamäki

      Suomea ne puhuu ne mustalaiset.

    • VihaanNiitä

      S..tanan savulihat menisivät Bulkariaan kerjäämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe