Olen nuori 19v mies ja olen täysin yksin.Ei ystäviä ei tyttöystävää ei ketään!.En pysty yksinkertaisesti kohtaamaan ketään kasvotusten ja jos nainen puhuu minulle minua alkaa huimaamaan ja kädet tärisevät kammottavasti ja jalat tuntuu menevän alta.(tuntuu että taju lähtee kokonaan)Muissakin tilanteissa jos keskustelen jonkun kanssa koulussa minulta menee jossain vaiheessa puhe änkytttämisen puolelle ja myöhemmin puhekyky katoaa kokonaan.Tuntuu että joudun elämään yksin ja enkä koskaan saa tyttöystävää vierelleni jota kaipaisin kovasti.
Pelottavat paniikkikohtaukset
7
127
Vastaukset
- 1-11
Itse eristäydyin 16-vuotiaana samasta syystä. Nyt olen pian 40-vuotias eristäytynyt peräkammarin luuseri.
Mitä tahansa teetkin, älä jää odottamaan parempia aikoja. Niitä ei odottamalla tule. - artsio
Esim.kuntosalilta saa tervettä itseluottamusta ja siellä on mukavaa porukkaa. Anna mennä äläkä ajattele turhia.
- niitonmelkeenkolkytviel
Avasin ekan paniikintorjuntakapselin äsken.
- dsgsgsdsf
Oon täsmälleen samassa tilanteessa ja samanikäinen kuin aloittaja. Tuntuu helvetin kurjalta mutta pakko vaan uskoa siihen että toivoa löytyy.
- SenMerta
Anna itsellesi aikaa. Kun ihminen tarkkailee itseään, hän luulee muiden tarkkailevan häntä. Itse laittaisin mitä kirjoitit nuoruuden kasvun piikkiin.
Kivaa vuoden vaihdetta! - Mammalasta
Olisiko apua jos aloittaisit keskustelut tyttöjen kanssa netissä, harjoittelisit ? Lisäksi pieni lääkitys, ei liian suuri koska vaikea päästä eroon. Tsemppiä <3 Samanlaisia ihmisiä tytöt on kuin sinäkin :)
- Olenkokenuttuon
Älä ota paineita tyttökaverin saamisessa. Jos otat siitä liian ison "mörön" itsellesi, niin se vaan pahentaa tilannetta. Keskity itsetuntosi parantamiseen positiivisessa mielessä. Luo uskoa itseesi vaikka vahvistavilla lauseilla peilin edessä (voi kuulostaa typerältä, mutta ne toimii!). Liikunta auttaa siinä, että ahdistus purkautuu kehostasi ja mieli tyyntyy. Lisäksi parempi fyysinen kunto auttaa monessa asiassa, kannat itsesi ylpeänä. Tee ääniharjoituksia kotonasi, että totut omaan ääneesi ja pystyt hallitsemaan sitä paremmin. Puhumista ja esiintymistä voi harjoitella. Vaikka kaupan kanssan kanssa aluksi. Tervehdi, hymyile ja katso silmiin. Kun huomaa, ettei siihen kuole, vahvistut. Kukaan ei ole seppä syntyessään. Kun itsetuntosi kohenee, niin alat toimimaan kuten magneetti, kutsut itsellesi ensin ystäviä. Miespuoliset ystävät ovat ensimmäinen etappi. Ja poikien kanssa tutustut tyttöihin kun aika on. Mutta ensin, rakasta itseäsi ja tee töitä itsetuntosi kanssa. Älä ole niin ankara itsellesi, kiinnitä huomiota "sisäiseen puheeseen", mitä ajattelet, miten puhut itsellesi. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048