Pelottavat paniikkikohtaukset

YksinOlevaAina

Olen nuori 19v mies ja olen täysin yksin.Ei ystäviä ei tyttöystävää ei ketään!.En pysty yksinkertaisesti kohtaamaan ketään kasvotusten ja jos nainen puhuu minulle minua alkaa huimaamaan ja kädet tärisevät kammottavasti ja jalat tuntuu menevän alta.(tuntuu että taju lähtee kokonaan)Muissakin tilanteissa jos keskustelen jonkun kanssa koulussa minulta menee jossain vaiheessa puhe änkytttämisen puolelle ja myöhemmin puhekyky katoaa kokonaan.Tuntuu että joudun elämään yksin ja enkä koskaan saa tyttöystävää vierelleni jota kaipaisin kovasti.

7

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1-11

Itse eristäydyin 16-vuotiaana samasta syystä. Nyt olen pian 40-vuotias eristäytynyt peräkammarin luuseri.

Mitä tahansa teetkin, älä jää odottamaan parempia aikoja. Niitä ei odottamalla tule.

• artsio

Esim.kuntosalilta saa tervettä itseluottamusta ja siellä on mukavaa porukkaa. Anna mennä äläkä ajattele turhia.

• niitonmelkeenkolkytviel

Avasin ekan paniikintorjuntakapselin äsken.

• dsgsgsdsf

Oon täsmälleen samassa tilanteessa ja samanikäinen kuin aloittaja. Tuntuu helvetin kurjalta mutta pakko vaan uskoa siihen että toivoa löytyy.

• SenMerta

Anna itsellesi aikaa. Kun ihminen tarkkailee itseään, hän luulee muiden tarkkailevan häntä. Itse laittaisin mitä kirjoitit nuoruuden kasvun piikkiin.

Kivaa vuoden vaihdetta!

• Mammalasta

Olisiko apua jos aloittaisit keskustelut tyttöjen kanssa netissä, harjoittelisit ? Lisäksi pieni lääkitys, ei liian suuri koska vaikea päästä eroon. Tsemppiä <3 Samanlaisia ihmisiä tytöt on kuin sinäkin :)

• Olenkokenuttuon

Älä ota paineita tyttökaverin saamisessa. Jos otat siitä liian ison "mörön" itsellesi, niin se vaan pahentaa tilannetta. Keskity itsetuntosi parantamiseen positiivisessa mielessä. Luo uskoa itseesi vaikka vahvistavilla lauseilla peilin edessä (voi kuulostaa typerältä, mutta ne toimii!). Liikunta auttaa siinä, että ahdistus purkautuu kehostasi ja mieli tyyntyy. Lisäksi parempi fyysinen kunto auttaa monessa asiassa, kannat itsesi ylpeänä. Tee ääniharjoituksia kotonasi, että totut omaan ääneesi ja pystyt hallitsemaan sitä paremmin. Puhumista ja esiintymistä voi harjoitella. Vaikka kaupan kanssan kanssa aluksi. Tervehdi, hymyile ja katso silmiin. Kun huomaa, ettei siihen kuole, vahvistut. Kukaan ei ole seppä syntyessään. Kun itsetuntosi kohenee, niin alat toimimaan kuten magneetti, kutsut itsellesi ensin ystäviä. Miespuoliset ystävät ovat ensimmäinen etappi. Ja poikien kanssa tutustut tyttöihin kun aika on. Mutta ensin, rakasta itseäsi ja tee töitä itsetuntosi kanssa. Älä ole niin ankara itsellesi, kiinnitä huomiota "sisäiseen puheeseen", mitä ajattelet, miten puhut itsellesi. Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3083
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      42
      2719
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1523
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1261
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      41
      1026
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      126
      922
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      33
      839
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      673
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      60
      631
    Aihe