Pelottavat paniikkikohtaukset

YksinOlevaAina

Olen nuori 19v mies ja olen täysin yksin.Ei ystäviä ei tyttöystävää ei ketään!.En pysty yksinkertaisesti kohtaamaan ketään kasvotusten ja jos nainen puhuu minulle minua alkaa huimaamaan ja kädet tärisevät kammottavasti ja jalat tuntuu menevän alta.(tuntuu että taju lähtee kokonaan)Muissakin tilanteissa jos keskustelen jonkun kanssa koulussa minulta menee jossain vaiheessa puhe änkytttämisen puolelle ja myöhemmin puhekyky katoaa kokonaan.Tuntuu että joudun elämään yksin ja enkä koskaan saa tyttöystävää vierelleni jota kaipaisin kovasti.

7

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1-11

      Itse eristäydyin 16-vuotiaana samasta syystä. Nyt olen pian 40-vuotias eristäytynyt peräkammarin luuseri.

      Mitä tahansa teetkin, älä jää odottamaan parempia aikoja. Niitä ei odottamalla tule.

    • artsio

      Esim.kuntosalilta saa tervettä itseluottamusta ja siellä on mukavaa porukkaa. Anna mennä äläkä ajattele turhia.

    • niitonmelkeenkolkytviel

      Avasin ekan paniikintorjuntakapselin äsken.

    • dsgsgsdsf

      Oon täsmälleen samassa tilanteessa ja samanikäinen kuin aloittaja. Tuntuu helvetin kurjalta mutta pakko vaan uskoa siihen että toivoa löytyy.

    • SenMerta

      Anna itsellesi aikaa. Kun ihminen tarkkailee itseään, hän luulee muiden tarkkailevan häntä. Itse laittaisin mitä kirjoitit nuoruuden kasvun piikkiin.

      Kivaa vuoden vaihdetta!

    • Mammalasta

      Olisiko apua jos aloittaisit keskustelut tyttöjen kanssa netissä, harjoittelisit ? Lisäksi pieni lääkitys, ei liian suuri koska vaikea päästä eroon. Tsemppiä <3 Samanlaisia ihmisiä tytöt on kuin sinäkin :)

    • Olenkokenuttuon

      Älä ota paineita tyttökaverin saamisessa. Jos otat siitä liian ison "mörön" itsellesi, niin se vaan pahentaa tilannetta. Keskity itsetuntosi parantamiseen positiivisessa mielessä. Luo uskoa itseesi vaikka vahvistavilla lauseilla peilin edessä (voi kuulostaa typerältä, mutta ne toimii!). Liikunta auttaa siinä, että ahdistus purkautuu kehostasi ja mieli tyyntyy. Lisäksi parempi fyysinen kunto auttaa monessa asiassa, kannat itsesi ylpeänä. Tee ääniharjoituksia kotonasi, että totut omaan ääneesi ja pystyt hallitsemaan sitä paremmin. Puhumista ja esiintymistä voi harjoitella. Vaikka kaupan kanssan kanssa aluksi. Tervehdi, hymyile ja katso silmiin. Kun huomaa, ettei siihen kuole, vahvistut. Kukaan ei ole seppä syntyessään. Kun itsetuntosi kohenee, niin alat toimimaan kuten magneetti, kutsut itsellesi ensin ystäviä. Miespuoliset ystävät ovat ensimmäinen etappi. Ja poikien kanssa tutustut tyttöihin kun aika on. Mutta ensin, rakasta itseäsi ja tee töitä itsetuntosi kanssa. Älä ole niin ankara itsellesi, kiinnitä huomiota "sisäiseen puheeseen", mitä ajattelet, miten puhut itsellesi. Tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe