Pelottavat paniikkikohtaukset

YksinOlevaAina

Olen nuori 19v mies ja olen täysin yksin.Ei ystäviä ei tyttöystävää ei ketään!.En pysty yksinkertaisesti kohtaamaan ketään kasvotusten ja jos nainen puhuu minulle minua alkaa huimaamaan ja kädet tärisevät kammottavasti ja jalat tuntuu menevän alta.(tuntuu että taju lähtee kokonaan)Muissakin tilanteissa jos keskustelen jonkun kanssa koulussa minulta menee jossain vaiheessa puhe änkytttämisen puolelle ja myöhemmin puhekyky katoaa kokonaan.Tuntuu että joudun elämään yksin ja enkä koskaan saa tyttöystävää vierelleni jota kaipaisin kovasti.

7

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1-11

Itse eristäydyin 16-vuotiaana samasta syystä. Nyt olen pian 40-vuotias eristäytynyt peräkammarin luuseri.

Mitä tahansa teetkin, älä jää odottamaan parempia aikoja. Niitä ei odottamalla tule.

• artsio

Esim.kuntosalilta saa tervettä itseluottamusta ja siellä on mukavaa porukkaa. Anna mennä äläkä ajattele turhia.

• niitonmelkeenkolkytviel

Avasin ekan paniikintorjuntakapselin äsken.

• dsgsgsdsf

Oon täsmälleen samassa tilanteessa ja samanikäinen kuin aloittaja. Tuntuu helvetin kurjalta mutta pakko vaan uskoa siihen että toivoa löytyy.

• SenMerta

Anna itsellesi aikaa. Kun ihminen tarkkailee itseään, hän luulee muiden tarkkailevan häntä. Itse laittaisin mitä kirjoitit nuoruuden kasvun piikkiin.

Kivaa vuoden vaihdetta!

• Mammalasta

Olisiko apua jos aloittaisit keskustelut tyttöjen kanssa netissä, harjoittelisit ? Lisäksi pieni lääkitys, ei liian suuri koska vaikea päästä eroon. Tsemppiä <3 Samanlaisia ihmisiä tytöt on kuin sinäkin :)

• Olenkokenuttuon

Älä ota paineita tyttökaverin saamisessa. Jos otat siitä liian ison "mörön" itsellesi, niin se vaan pahentaa tilannetta. Keskity itsetuntosi parantamiseen positiivisessa mielessä. Luo uskoa itseesi vaikka vahvistavilla lauseilla peilin edessä (voi kuulostaa typerältä, mutta ne toimii!). Liikunta auttaa siinä, että ahdistus purkautuu kehostasi ja mieli tyyntyy. Lisäksi parempi fyysinen kunto auttaa monessa asiassa, kannat itsesi ylpeänä. Tee ääniharjoituksia kotonasi, että totut omaan ääneesi ja pystyt hallitsemaan sitä paremmin. Puhumista ja esiintymistä voi harjoitella. Vaikka kaupan kanssan kanssa aluksi. Tervehdi, hymyile ja katso silmiin. Kun huomaa, ettei siihen kuole, vahvistut. Kukaan ei ole seppä syntyessään. Kun itsetuntosi kohenee, niin alat toimimaan kuten magneetti, kutsut itsellesi ensin ystäviä. Miespuoliset ystävät ovat ensimmäinen etappi. Ja poikien kanssa tutustut tyttöihin kun aika on. Mutta ensin, rakasta itseäsi ja tee töitä itsetuntosi kanssa. Älä ole niin ankara itsellesi, kiinnitä huomiota "sisäiseen puheeseen", mitä ajattelet, miten puhut itsellesi. Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2836
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1837
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1810
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1424
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1340
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1255
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1228
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1169
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1018
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      97
      1007
    Aihe