Onkohan Tarja niin suosittu?

partitiivi

Onkohan Tarja niin suosittu.
Ei siitä ole ainakaan Putinin kesyttäjäksi.
Kekkonen olisi juottanut Putinin känniin.
Sitten olis tehty vaikka siperiaan kaivoskylä
suomalaisvoimin.

12

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Potentiaali

      T.H. niin suosittu. En ole häntä äänestänyt,
      enkä tule äänestämään.
      En kyllä ymmärrä, miksi hänen hyvyyttään
      toitotetaan.

    • Väinö

      Päätäys olisko syytä hakeutua hoitoon..

    • jokseenkin varma, että noitten suosiouutisten taustalta löytyy sosialisti demonkraattien puoluetoimisto. Pitää saada hölmöt äänestämään Tarjaa seuraavallekin kaudelle. Ja hölmöthän äänestävät Tarjaa!

      • exR

        Väitetään jotain muttei perustella, miksi? Joku kriteeri varmaan kuitenkin löytyy itselläsikin jos ja kun uurnilla numeroitasi piirtelet.
        Kukapas se sinun suosikkisi olisi?
        Minä äänestäisin vaikka uudelleen Halosta, saisi se Ara siinä rinnalla olla vain vähän aktiivisempi, nyt näyttää vähän orvolta, jos ei nyt ihan kulissipainoltakaan.


      • ori ilman sensoria
        exR kirjoitti:

        Väitetään jotain muttei perustella, miksi? Joku kriteeri varmaan kuitenkin löytyy itselläsikin jos ja kun uurnilla numeroitasi piirtelet.
        Kukapas se sinun suosikkisi olisi?
        Minä äänestäisin vaikka uudelleen Halosta, saisi se Ara siinä rinnalla olla vain vähän aktiivisempi, nyt näyttää vähän orvolta, jos ei nyt ihan kulissipainoltakaan.

        rehellisesti perustelut, miksi en äänestä Tarjaa.

        Tarja ei tule maailmalla saamaan kunnioitusta koskaan. Eihän muualla hyväksytä homotaustaista toimintaa, joka löytyy Tarjalta.

        Toimiminen setassa, homojen runsas esiintyminen linnan juhlissa, urheilijatytön pyllynpuristelu. Voihan niitä syitä luetella ulkopolitiikan alalta paljonkin, jos viitsii.


      • hölmö lisää,enkä ole pyoluetoimistosta.
        Minusta presidentti edustaa Suomea hyvin ,on asiallinen ja suoraselkäinen.

        Kunnioitan hänen rehellisyyttään,ei hän ole piilotellut taustojaan.


      • exR
        ori ilman sensoria kirjoitti:

        rehellisesti perustelut, miksi en äänestä Tarjaa.

        Tarja ei tule maailmalla saamaan kunnioitusta koskaan. Eihän muualla hyväksytä homotaustaista toimintaa, joka löytyy Tarjalta.

        Toimiminen setassa, homojen runsas esiintyminen linnan juhlissa, urheilijatytön pyllynpuristelu. Voihan niitä syitä luetella ulkopolitiikan alalta paljonkin, jos viitsii.

        Eikös noista ulkomaanelävistä ole ollut vaikka kuinka paljon skandaalimaisia juttuja? Ei kai siihen voi rajaa vetää, höpsötteleekö mies vai nainen? Entäs näitten kirkollisten piirien mokailut maailmalla?
        Ollaan me sentään aika kilttejä täällä Suomessa, jos vain juhlimaan kutsutaan pikkasen poikkeavan taustan omaavia ja ketäs ne sitten oikeastaan olivat, noita piirejä en tunnekaan, voisitko valistaa?


      • topi
        SkillaN kirjoitti:

        hölmö lisää,enkä ole pyoluetoimistosta.
        Minusta presidentti edustaa Suomea hyvin ,on asiallinen ja suoraselkäinen.

        Kunnioitan hänen rehellisyyttään,ei hän ole piilotellut taustojaan.

        Varmaan rehellinen ja suoraselkäinen, ehkei piilottele taustojaankaan, yhtä hyvin kuin edeltäjänsäkin, mutta siitä, miten edustaa maatamme, voi kyllä olla eri mieltä.
        Kyllä siinä kasvatus tai sen puute heijastuu selvästi.


      • topi kirjoitti:

        Varmaan rehellinen ja suoraselkäinen, ehkei piilottele taustojaankaan, yhtä hyvin kuin edeltäjänsäkin, mutta siitä, miten edustaa maatamme, voi kyllä olla eri mieltä.
        Kyllä siinä kasvatus tai sen puute heijastuu selvästi.

        miltä osin,onko jäänyt huomaamatta.
        Eikö osaa "protokolaa".


      • topi
        SkillaN kirjoitti:

        miltä osin,onko jäänyt huomaamatta.
        Eikö osaa "protokolaa".

        Oikeaan osunut kysymys, tuo protokollaa (ja tahdikkuutta) koskeva.


      • topi kirjoitti:

        Varmaan rehellinen ja suoraselkäinen, ehkei piilottele taustojaankaan, yhtä hyvin kuin edeltäjänsäkin, mutta siitä, miten edustaa maatamme, voi kyllä olla eri mieltä.
        Kyllä siinä kasvatus tai sen puute heijastuu selvästi.

        kansanriveistä lähtenyt,silti minusta selvinnyt.


      • tapani
        SkillaN kirjoitti:

        kansanriveistä lähtenyt,silti minusta selvinnyt.

        Kansan riveistä lähtenyt ja niissä pysynyt.
        Valtionpäämiehen paikka ei ole kansan riveissä, vaan niiden edessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe