Luonteella tehkää mulle selvitys mikä on kuka onko kukakin mikä, sana vapaa lällärinkin, minä 1eero kauhistus mut sanokaa mitä ootte mieltä itsestänne.
ihmeellisä porukka
70
308
Vastaukset
- k-kk
Ihan hyvä ihmiseksi, työhommis pitäs päästä liiallisesta tarkkuurest eroon.
- 1eero
Tekisi mieli joskus pyöräillä kanssasi :) D::)
Ihtensä kans on pärjättävä, poiskaan ei pääse vaikka ei viihtyisi.
Erakko yksinviihtyjä olen, ihmettelen ihmisiä jotka eivät osaa olla yksin. Kai oma seurani on hyvää kun siitä noin kovasti tykkään. On kuitenkin sanottava että oma valinta ja vapaaehtoista, muuten olisi vaikeaa. Viikonloppuisin käy kaveri tai minä käyn heillä, se riittää sosiaalisten suhteiden hoitamiseen.- 1eero
Ihmesen on joskus hyvä arvostella itseään mikä olenkaan, pystykö siihen olenko itseni arvoinen kun taakse historiaan elettyä elämää sieltä löytyy hyvä itsestäni mutta toinenkinkin puoli jos olisin ollu toisin, mutta vielä nyt ja tässä olenko tyytyväinen.
- oma.tie
Minusta on hedelmätöntä miettiä, jos olisin tehnyt toisin ;D Eikö jokainen valitse päätöshetkellä sen mikä tuntuu oikealta!
Kun ei voi ollenkaan tietää, muusta kuin tilanteestaan tässä ja nyt, niin hyvältä tuntuu ja varmalta. - korppisaamukahvilla
oma.tie kirjoitti:
Minusta on hedelmätöntä miettiä, jos olisin tehnyt toisin ;D Eikö jokainen valitse päätöshetkellä sen mikä tuntuu oikealta!
Kun ei voi ollenkaan tietää, muusta kuin tilanteestaan tässä ja nyt, niin hyvältä tuntuu ja varmalta.On tilanteita, joita et voinut valita. Toiset valitsivat puolestasi. Vaikeiden elämänkokemuksien jälkeen ihminen puntaroi missä vaiheessa tein väärän vallinnan. Kun seuraa nyt eläkeläisenä nuorten aikuisten elämää tiedostaa tämän asian. He joutuvat niihin samoihin valinta tilanteiden eteen kun me aktiivisina vuosinanne, eikä hekään voi valita. Valinnat sanelee usein joku ulkopuolinen tekijä. Jos valinta on väärä miettii aina jälkeen päin miten olisin voinut etukäteen vaikuttaa tekemiini valintoihin.
Vänkytykseni puhukoot puolestaan. En jaksa alkaa tarkemmin analysoimaan.
Tuli tuossa mieleen mitä entinen ukko on sanonut minusta; sinulle ei riitä mikkän :D. Oli varmaan oikeassa.
Yks meidän herramme muurahainen oon
- 1eero
Tiiättekö kansaliset et elämässä huumofori katseen takaa löytyy mikä no varmasti virnistys hymyn tatainen.
- kesivä
Pyryharakka olen aina ollut, eli liikunnallinen. Nyt vielä työelämässä, tällä hetkellä syyslomalla. Onneksi luvattiin vähän sadettaa viikolla, josko suppiksia nousisi. Lapset ja lapsenlapset ovat lähinnä sosiaalinen elämäni. En ole enää "piireissä", en halua, en jaksa.
Monennenkohan kerran tätä taas kysytään?
Toistakaamme minäkin siis:
Olisi ehkä parasta että minut arvottaisi joku toinen...toiset.
En kestä kirjoitus-virheitä, en huumeista sösstystä.
ATT2 on sentään joskus ihan hauska.
En tsättäävää venyttäjää.
Murretta murhaavaa muun-osan maalaista.
Ala-koululaisen huumoria, vanhoja vitsejä uusinkaan sanoin.
Miu-mau-muk on:
Jämäkkä äijä, rujot riimit.
Hepeneinen ämmän-läyskä, salaa hellien rähjäävä räyskä.
H.- mitä-tarkoitat
sösstystä.hunksz
Olen tuhahdus, jonka suuri unelma on olla tuulahdus :))
- nuormieli
Hmm, pistitpa pahan kysymyksen itseaan on vaikea alkaa kehumaan tai moittimaan. Mut pistetaanpa kehut ensin.
Olen positiivinen, empaattinen, sosiaalinen, iloinen ja joidenkin mielesta ''kauniskin'' mut pitaa muistaa et kauneus on katsojan silmissa.
Huonoja ominaisuuksia on.
Malttamattomuus, vaadin itseltani paljon, heittaydyn taysilla ajattelematta seurauksia, ystavani sanoo et oon siivousintoilija, saatan syyllistya pinnallisuuteenkin, joissain asioissa pikkutarkka ja lyhytjannitteinen.
Mut ka ikista virheistakin huolimatta olen sinut itseni kanssa, voin vain todeta.
Ma oon mika oon en muuksi voi tulla.
Tiedan!, joku sanoo itsekeskeinen kun noin pajon itsestaan kertoo, mut sanokoon.Minusta hieno kirjoitus ja kuvaelma! Faktat tiskiin-tyyliin, tällainen on "nuormieli". Kaikissa on jotain hyvää, jotain pahaa, jos tiedostaa ne kummatkin on todellakin sinut itsensä kanssa.
Sekin on jotain vanhaa kansanperinnettä, ettei itseään saisi kehua. Se perinne voisi kadotakin :) Ja toisaalta, jos vaan moittii itseään moni ottaa sen niin että kalastelee kehuja. Suo siellä jne....
- nuormieli
''hmp.f'' Olipa iloinen tuulahdus, unelmista kannattaa pitaa kiinni, suuret unelmat ovat elaman suola. Kiitos.
"nuormieli"
Munkin oli hieno.
Humps vaan ei ikinä kehu mua.
SE osottaa vaan sillee mieltä.
Ole hyvä.
H.- nuormieli
hunksz kirjoitti:
"nuormieli"
Munkin oli hieno.
Ole hyvä.
H.Joo hieno oli joo, oot sie mahtava runonrustaaja.
hunksz kirjoitti:
"nuormieli"
Munkin oli hieno.
Ole hyvä.
H.Kehuja kalastelemassa? Voin mä sua kehua. Oot hionnut sitä sun vainoharhaisuutta ihan viimeisen päälle hienoksi :)
Mä en osoita mieltä. Silitän tai pannutan, siinä vaihtoehdot.hmp.f kirjoitti:
Kehuja kalastelemassa? Voin mä sua kehua. Oot hionnut sitä sun vainoharhaisuutta ihan viimeisen päälle hienoksi :)
Mä en osoita mieltä. Silitän tai pannutan, siinä vaihtoehdot."humps"
Niin. mitäpä sitä humps muuta osaa kun olla olevinaan hunks.
Nimmarillaan äännellen.
H.hunksz kirjoitti:
"humps"
Nimmarillaan äännellen.
H.Ihan teeveestä :)
H.hunksz kirjoitti:
"humps"
Nimmarillaan äännellen.
H.Ai niinniin, näinhän se oli. Mä olen luotu sun pikku-siskoksi tai jotain :)) Ilmankos sä rähiset mulle aina kun sulla on asiaa.
- kesivä
Oma kehu haisee nyt merelle. Tein fillarilenkin, ihanan kaunista ulkona. Sen jälkeen meressä uimassa ja äsken tein ruokaa, uunijuureksia ja kalaa. Nyt ramasee. Sekin vähä mikä on korvien välissä ei liikahda.
- eppu2
Mikä minä olen? Fyysisesti: vanha ämmä. Psyykkisesti: positiivinen keskitien kulkija.
Henkisesti: ikuinen etsijä. Sosiaalisesti: elämän riennoista riittävän palan haukannut, rauhaa rakastava, musta kissa seuranaan.
Kun on enemmän takana, kun edessä, ei kai sitä enää tarvitse olla niin mitään.
Olla vaan ihan ittensä niin hyvine, kuin huonoine puolineenkin. - 1eero
Añteeksi nyt piipahdin ,soittakaa Tapio Rautavaara en päivääkään vaihtaisi pois en pääse tabletilla linkkaamaan.
- ent.siivoojaparka
SE on jo siilimuorin ketjussa tuplana. Minun ja hänen nikkinsä alla.
Laiskana ihmisenä en ole koskaan oikein vaivautunut miettimään minkälainen olen. Yleensä se minulle kerrotaan, eikä se ole harvoin. Olipa se positiivista tai negatiivista, niin aina meinaa jäädä suu auki; ihanko totta, olenko minä sellainen, ei ois uskonu.
Kummallisinta siinä, minkälainen minun on kerrottu olevan, ovat ne jyrkät vastakohdat. Ehkä olen sitten erilainen eri ihmisille, vaihdan väriä maaston mukaan?
Olen ehkä salamanteri. ent.siivoojaparka kirjoitti:
Laiskana ihmisenä en ole koskaan oikein vaivautunut miettimään minkälainen olen. Yleensä se minulle kerrotaan, eikä se ole harvoin. Olipa se positiivista tai negatiivista, niin aina meinaa jäädä suu auki; ihanko totta, olenko minä sellainen, ei ois uskonu.
Kummallisinta siinä, minkälainen minun on kerrottu olevan, ovat ne jyrkät vastakohdat. Ehkä olen sitten erilainen eri ihmisille, vaihdan väriä maaston mukaan?
Olen ehkä salamanteri.Niitä linkkejä taitaa oikeast harva avata.
- ent.siivoojaparka
siilimuori2 kirjoitti:
Niitä linkkejä taitaa oikeast harva avata.
Olisi sitten ehkä kuitenkin selvintä kirjoittaa isoilla kirjaimilla mitä ne linkit sisältävät.
Aloita vain, siilimuori, uusi kilpalaulantaketju meille rumariimisille maatiaisille. Hyvinhän ketjullasi on suosiota ollut eikä ole taidettu kertaakaan muistuttaa, että täällä ei sitten riidellä, niinkuin tuolla rotuketjussa tarvitsee tehdä. Ne kun ei muuten osaa olla ihmisiksi. hunksz kirjoitti:
"liero"
Älä piipahtele.
Hanki isompi elämä.
H.Miksoot noin häijy? Tämä on 1eeron ketju.
- ent.siivoojaparka
siilimuori2 kirjoitti:
Miksoot noin häijy? Tämä on 1eeron ketju.
Nooohhhh!!!!
Siinä se nyt tuli kuiteski. - ent.siivoojaparka
siilimuori2 kirjoitti:
Miksoot noin häijy? Tämä on 1eeron ketju.
Sinähän olet kuin talkkari.
- k-kk
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Olisi sitten ehkä kuitenkin selvintä kirjoittaa isoilla kirjaimilla mitä ne linkit sisältävät.
Aloita vain, siilimuori, uusi kilpalaulantaketju meille rumariimisille maatiaisille. Hyvinhän ketjullasi on suosiota ollut eikä ole taidettu kertaakaan muistuttaa, että täällä ei sitten riidellä, niinkuin tuolla rotuketjussa tarvitsee tehdä. Ne kun ei muuten osaa olla ihmisiksi.Helpottiko?
- ent.siivoojaparka
k-kk kirjoitti:
Helpottiko?
Taasko puskassa? Yhhyhhhh!
- varmatieto
Olen ehkä salamanteri.Se on kameleontti joka väriä vaihtaa.
- 1eero
koti-kiusattu kirjoitti:
Halit mussukalle.
Jokainen paikallaan
- ent.siivoojaparka
varmatieto kirjoitti:
Se on kameleontti joka väriä vaihtaa.
No mikä hitto on salamanteri? Jotain hämyä siinäkin kuiteskin.
- ent.siivoojaparka
koti-kiusattu kirjoitti:
Halit mussukalle.
Joku sai talkkarilta halit.
Tunnistaako joku täällä itsensä mussukaksi? Jos olisi ollut mussuttaja, mässääjä tai mätskyttäjä, niin olisin melkein voinut luulla saaneeni elämäni ensimmäiset virtuaalihalit. - eppu2
No mikä hitto on salamanteri? Jotain hämyä siinäkin kuiteskin.
Se on semmoinen sammakkoeläin, jolla on oranssin värinen maha.
Ennen niitä nimitettiin vesiliskoiksi. ent.siivoojaparka kirjoitti:
Joku sai talkkarilta halit.
Tunnistaako joku täällä itsensä mussukaksi? Jos olisi ollut mussuttaja, mässääjä tai mätskyttäjä, niin olisin melkein voinut luulla saaneeni elämäni ensimmäiset virtuaalihalit.Nyt täytyy tunnustaa et mussa taitaa olla pikkunen sadisti ,olis varmaan mielenkiintoista saada siivooja pulloon ja sit tikulla härnäis sitä.
Kävis kauhee pörinä pöntössä.- kylmätotuus
siilimuori2 kirjoitti:
Niitä linkkejä taitaa oikeast harva avata.
Minä avaan jokaisen linkin ja kurkkaan, mitä sieltä löytyy.
Monta hienoa biisiä on löytynytkin.
Kiitos vaan jokaiselle linkin laittaneelle!
- kukaniitä
Itsekeskeiset paskiaiset monilla eri nimimerkeillä. Paloma oli jossain aloituksessaan oikeassa. Samoin DW, täällä on vain kourallinen, he monella nikillä.
- kesivä
Tulin pikkasen kehasemaan. Sain nimittäin eilen iltasella jigillä kuhan. Vähän olin ylpeä kun siinä pienen matkan päässä oli kaksi venäläistä miestä virvelöimässä.
Ulkomaalaisia näyttää olevan aikalailla ongella noilla silloilla. On tullut väriä merenrantaan.- eppu2
Kuis ison kuhan sait?
- kesivä
eppu2 kirjoitti:
Kuis ison kuhan sait?
Ei mulla on puntaria vielä :( Pituusmitta kyynärpäästä sormenpäähän. Ei alamittainen. Otin selfien, pitkän nenäni pää ja korvat näkyi kalan takaa. Noh pieni liiottelu sallittakoon kalajuttuna.
Olen ihan hurahtanut. Tänään välipäivä kun pyykkikone laulaa ja imureeraan, mutta huomenna taas. Täytyy se puntari hommata. Mutta pitkä matka mulla on sun kalastamien haukien tasolle. - eppu2
kesivä kirjoitti:
Ei mulla on puntaria vielä :( Pituusmitta kyynärpäästä sormenpäähän. Ei alamittainen. Otin selfien, pitkän nenäni pää ja korvat näkyi kalan takaa. Noh pieni liiottelu sallittakoon kalajuttuna.
Olen ihan hurahtanut. Tänään välipäivä kun pyykkikone laulaa ja imureeraan, mutta huomenna taas. Täytyy se puntari hommata. Mutta pitkä matka mulla on sun kalastamien haukien tasolle.Rupesin tekemään kryptoa. Siinä on tällainen loru avainsanana.
Jos miehelle antaa kalan, hän saa ravintoa päiväksi, mutta jos hänet ________ kalastamaan, hän istuu koko päivän veneessä, juo olutta ja teskentelee kalastavansa. - ent.siivoojaparka
eppu2 kirjoitti:
Rupesin tekemään kryptoa. Siinä on tällainen loru avainsanana.
Jos miehelle antaa kalan, hän saa ravintoa päiväksi, mutta jos hänet ________ kalastamaan, hän istuu koko päivän veneessä, juo olutta ja teskentelee kalastavansa.Tuleeko siihen viivan paikalle "päästää".
- kesivä
Tuleeko siihen viivan paikalle "päästää".
Tuo on varmastikin oikea sana. Aion päästää itsenikin taas tänään, ennen kuin myrsky nousee.
Sitä ennen tulee ovi-Mikko laittamaan oven saranoille. - eppu2
Tuleeko siihen viivan paikalle "päästää".
Ei, kun siihen tuli ´´opettaa´´.
- kesivä
eppu2 kirjoitti:
Ei, kun siihen tuli ´´opettaa´´.
Voi ei, ja mä jo niin myötäilin. En minäkään "päässyt" kalaan. Vävy kävi laittamassa välioven paikalleen ja sitten pyöräilin erääseen isoon tavarataloon. Tosi kova tuuli, olin nääntyä vastatuulessa takaisinpäin.
- eppu2
kesivä kirjoitti:
Voi ei, ja mä jo niin myötäilin. En minäkään "päässyt" kalaan. Vävy kävi laittamassa välioven paikalleen ja sitten pyöräilin erääseen isoon tavarataloon. Tosi kova tuuli, olin nääntyä vastatuulessa takaisinpäin.
Joo, multakin jäi lenkki tekemättä, kun sellainen vihlova tihkusade tuli vastaan.
Niimpä reissu supistui pelkäksi roskien vienniksi.
- 1eero
tyyötte oottee muka ihmisä
- 1eero
mukavia,.,...koorjaan
- eppu2
1eero kirjoitti:
mukavia,.,...koorjaan
Noin sitä vain 3kirjainta voi muuttaa koko sanottavan.
- kylmätotuus
Minun omakuvani on seuraavanlainen. Sen koko kirjolle ei palstatila riitä, joten tässä vain tärkeimmät piirteeni.
Ensiksi ajattelen ,että ihmiset ovat pohjimmiltaan samanlaisia, kun kuoret ja naamiot on riisuttu. Mitä paksumpi kuori, sitä haavoittuneempi ja epävarmempi on sisältö.
-Olen jokseenkin suorasanainen, kenties joskus liikaakin.
-Elämänkouluni on ollut kovahko, mutta opettavainen. Joistain opetuksista olen oppinutkin. Yhdestäkään oppitunnista ei ole valittamista, koska tiedän, että elämä on paras opettajani.
-Menneisiin en takerru, jos kykyni unohtamiseen suinkin riittävät.
-Pyrin ottamaan selvää asioista useasta mediasta, ennenkuin kommentoin mitään.
Omakohtaiset kokemukset ovat parhaimmat ja tärkeimmät "johtotähdet" kirjoituksiini asiallisista asioista.
-Keskustelu on antoisaa, avartavaa ja tärkeää silloin, kun kuunnellaan aidosti toisen sanottavaa, vaikka se poikkeaisi jyrkästikin omasta mielipiteestämme.
-En kumarru kenenkään edessä olipa hänen arvonsa yhteisössä mikä tahansa.
Asioita, joista en pidä alkuunkaan:
-Toisten mielipiteiden systemaattisesta mollaamisesta.
-Omiin " uriin" jämähtämisestä, vaikka ne todistettaisiinkin vääriksi.
-Ruskeakielisistä, jotka nuolevat tahoja mistä heille on hyötyä. Tämä porukka on kaikista niljakkain.
Ei tästä tämän pidempää litaniaa.
Asiota, joista erityisesti pidän:
-Perheestäni, jonka kanssa voin nauttia elämästäni.
-Hyvistä ystävistäni, joiden kanssa voi jutella tai olla hiljaa.
-Musiikista ja luonnosta.
Ai niin, pitikös sitä kirjoittaa myös omista huonoista puolistaan?!
Olen tässä kirjoitteluni ohessa niitäkin yrittänyt löytää, mutten ole löytänyt yhtäkään.
Minähän olen täydellinen. Tämä on subjektiivinen näkemys itsestäni.
Objektiivista mielipidettä on turha läheisiltäni tai teiltä palstalaisilta kyselläkään.Kaikki tietävät, mitä siitä seuraisi!
Suut suppuun, muuten ei hyvää huudeta!
Enkös olekin ihana persoona, joka ansaitsee pelkästään hurraa huutoja!- eppu2
Tuo oli kyllä niin loistava analyysi, että hurraa!
- kylmätotuus
Kiitos eppu2!
Annoit ensimmäisen timantin kruunuuni. Sen asetan näkyvimmälle paikalle uudessa koristuksessani.
Lisää timantteja odottelen. Mutta jos niitä ei palstalaisilta heru, niin pikkuhiljaa lisäilen niitä itse.
Kukaan ei huomaa puuhasteluani kuitenkaan.
- huontynööötäWiski
helooo
- 1eero
korjaaa sano hö
- Reippaasti-ulos
1eero kirjoitti:
korjaaa sano hö
Koitappa nyt vähitellen selvitä. Monesko päivä menossa?
- 1eero
Eppu siilio ja KKK muut ootte mukivia
- Osterix
Olis kiva jos sulla olis ryyppykaveri ei tarttis tänne huudella.
- 1eero
Osterix kirjoitti:
Olis kiva jos sulla olis ryyppykaveri ei tarttis tänne huudella.
Näitä naaamas
- Juuooop
Syö persees. Puliukko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991